Vanmorgen lekker wezen zwemmen (doe ik iedere zaterdag met Kyra!). Heb zelf nog helemaal niks gekocht voor de kleine...Alleen van m'n ouders een setje kleertjes gekregen! Na de 20 wkn echo wil ik wat gaan kopen, als we weten wat het wordt! Jij al wel geshopt?
Ja...2 dezelfde dekentjes, 1 voor Keano en zijn brusje. En een setje kleertjes met een muisje erop in maatje 56. Dat Kyra al in een groot bed slaapt... Ik heb een tweede ledikantje gekocht en ik zou denken dat Keano nog nog wel een tijdje in zijn ledikantje kan slapen...
Ow Kyra zou er ook nog makkelijk in kunnen hoor, allen ze is er laatst al 2 keer uitgevallen...Dus had zpoiets van dat wordt geen 2e ledikant, maar meteen een gewoon bed voor Kyra!
We hebben gewoon meteen een normaal 1 persoons bed gekocht. Ze doet het echt heel goed! Verbaasde me echt dat ze dat zo gemakkelijk deed gisteravond.
Wij gaan waarschijnlijk ook een juniorbedje voor Noah aanschaffen en dan gaat zijn broertje-zusje in het ledikantje... Carla, SLaap lekker Velobabe, leuk joh, geloof best dat het een super dagje geweest moet zijn, ik wil binnenkort ook een keer met Noah naar de dierentuin gaan hij vind dieren GEWELDIG Ik voel al bijna de hele avond de baby, tsjee zo geweldig gewoon, zeker omdat ik Noah pas erg laat voelde voel ik me nu een beetje bevoorrecht
Leuk dat de beeb zo lekker bezig is. Ga je naar Overloon of naar Burgers Zoo? Bij Keano is bijna alles nu AAAP! Mama en papa ook
Ik heb me nog niet verdiept in welke dierentuin, ik heb ze allemaal al meerdere keren gezien Mijn ouders hebben laten vallen dat ze misschien met zijn allen wouden gaan in de voorjaarsvakantie dus ik wacht geduldig af
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA zelfs vage vreemden die ik zelden zie zeggen OH je bent weer zwanger als ze naar mijn buik kijken, dus al had ik het nog niet verteld wisten ze het toch al Maar euhh ik heb het al verteld met 6 weken geloof ik Ik heb 2 mk´s gehad maar die waren altijd tussen de 5/6 weken dus daarna had ik alle vertrouwen..... en wou het eigenlijk wel van de daken schreeuwen! Geen koffie en geen wijn valt bij mij ook wel erg goed op Dat jij het zo lang voor je kan houden zeg pfff!
Ja precies: het is die zwangerschapsdementie! Vandaag viel het wel mee..niets noemenswaardigs mis gegaan. @kaatjesmam: ach het gaat om het idee dat je het zelf gemaakt heb toch! hoe was het feestje verder? Had je genoeg te eten... @zomaar: wat geweldig dat je de kleine al zo goed voelt! ik kan echt niet wachten.. @velobabe: wie is Tonya? ohhhw spulletjes kopen! zit me nu in eens te bedenken dat je dan weer van die schattige minikleertjes kan gaan shoppen. Heb ik echt zin in! Heel misschien gaan we een nieuw hondje aanschaffen, nog even wachten op een reactie.. Een engelse cocker spaniel...ahhhh wat zijn die cute zeg! Zal voor Caesar ook wel erg leuk zijn! Laat het morgen weten!
Tonya is een baby olifantje Had ik gezien bij hart van NL ZOOOOO CUTE! Oh een puppy OOK ZO CUTE! Ik ga slapen, welterusten allemaal.... hahaha er is bijna niemand
@djezelf Tonya is het olifantje dat deze week in Blijdorp is geboren, vernoemd naar oud-ditrecteur Ton Dorrestijn. Oeps Zomaar schreef het al. Leuk een hondje (als je er niet allergisch voor bent tenminste!) Niet shoppen bij de Aktiebaby in Breda want ik las net hier op het forum dat die dicht is...failliet @Zomaar Ik ben er hoor!
pffff... je zou je babykamertje daar maar besteld en betaald hebben..... maar nog nies ontvangen tsjee dan kun je fluiten naar je geld. Nee, met deze recessie vindt ik het geen slim plan om dingen te bestellen en al te betalen of aan te betalen. IK BETAAL PAS BIJ AFLEVERING Zegt iemand die bijna niets meer nodig heeft!
Bah ik ben echt onze topic aan het spammen... het wordt tijd dat ik ga slapen voordat al onze verloren schaapjes een hartverzakking krijgen als ze proberen bij te lezen Als ze ooit nog komen
Ik doe ook nooit een aanbetaling hoor. En zo lang heb ik het niet voor me gehouden, jullie wisten het dezelfde dag volgens mij en ook een paar vriendinnen van een ander forum heb ik het bijna gelijk verteld En afgelopen week is de post van Kraamzorg Dat die ik had aangevraagd per ongeluk bij 1 van de buren bezorgd denk ik want ik kreeg de envelop geopend binnen Laat de verloren schaapjes maar leren dat ze hier regelmatig moeten komen kletsen!
Zoooo, kon het niet laten, daar ben ik alweer Noah heeft toch op de "valreep" nog last gekregen van de BMR prik Hij lijkt een paddestoel zit helemaal onder de rode vlekjes. Vannacht werdt hij wakker, dat gebeurt uiteraard vaker maar dan gaat hij meteen weer slapen na het krijgen van zijn tutje en een aai over zijn bol.... maar vannacht HUILEN, HUILEN zodra ik hem uiteindelijk maar optilde klampte hij zich heemaal aan me vast en was meteen stil. Toen ik hem een paar minuten later probeerde terug te leggen begon het van voor af aan, hij ging gewoon staan in zijn bed en trok zich gewoon aan me op.... Op een gegeven moment hem maar mee genomen naar onze slaapkamer, waar naast me liggen nog steeds niet genoeg was maar meneertje moest op me liggen... Na een 3 kwartier kon ik hem weer naar zijn eigen bedje brengen waar hij weer even lief als altijd ging slapen. (ik hoop dat dit eenmalig was!) Dus tja en vanmorgen was het weer vroeg dus ben best moe... Vanmiddag een verjaardag, eventjes er tussen uit!