Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Ik hoop voor je dat het inderdaad eenmalig was en dat Noah snel weer opknapt. Veel plezier vanmiddag!

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Dag forum vriendinnetjes,

ik heb wel meegelezen maar kon het niet opbrengen iets te typen.
    Weet ook niet zo goed wat ik nu moet zeggen,maar het gaat niet zo goed hier.

Hoe dan ook denk ik niet dat ik hier nog veel zal komen. Ik vind het leuk om hier de leuke dingen van de zwangerschap te delen etc. Maar dat gaat nu niet. Als ik weer een beetje tot rust ben gekomen kom ik jullie zeker weer opzoeken.

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lilly dat klinkt niet echt goed meid, dikke knuf.

4. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, ik ben er weer! Moest idd wel aardig wat bijlezen ;)

Hè, Lilly, dat klinkt niet echt lekker joh! *dikke knuf*

Zomaar, hoop dat Noah snel weer beter wordt! Echt sneu om zoiets te zien!

Haha, lol, zomaar, ik heb het mijn moeder al dezelfde dag verteld dat we positief testten. Ik kon echt mijn mond niet houden. Zo wisten diezelfde dag mijn vader, zusjes, beste vriendin en onze voorganger en vrouw het al.. :oops: Ik was toen 4 wk en 2 dagen :p

Heb gisteren twee zwangerschapstops van een vriendin gehad en had ze even gepast. Zaten als gegoten! Alleen, tjeeees, wat leek ik daar ineens hartstikke zwanger in zeg.. :oops: :)

Nou, vanavond komt ons boefie weer thuis en dan blijven m'n moeder, stiefvader en zusje eten. Gezellig!

5. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Lilly, ik schrik ervan. Ik weet niet wat er is gebeurd, maar in ieder geval heel veel sterkte en laat maar weten wat er aan de hand is zodra je eraan toe bent.

6. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Hey Lilly,
    Ik hoop dat er niks ''ernstigs '' is.
    Dikke knuffel voor jou.
    En ook als het minder gaat mag je hier je hart luchten hoor.
    Liefs,
    Velobabe

7. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Lilly: [​IMG]
    We zijn er als je ons nodig hebt!

8. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Lilly, ik schrik van je bericht...
    Dikke knuffel van mij.

Verder ben ik niet bij. Ben net terug van wintersport en enorm moe. Ik ga dan ook nu meteen de pc weer uit zetten.

9. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    @Lilly, hoop dat het snel weer beter gaat, dikke knuf!

@Knuf, heb je het leuk gehad?
    @Velobabe, wisten de buurtjes dat je zwanger bent? Bij mij stond die man van moeders voor moeders voor de tuindeur van de buren, zucht, die wisten het dus als 1 van de eersten.
    @Rest, Burgers Zoo vind ik een hele mooie dierentuin, we gaan ook eens in de zoveel jaar naar Ouwehand, ziet er niet zo flitsend uit, maar de hond mag mee en dat vinden we wel zo gezellig.
    Wist niet eens van die baby olifant, schattig!

Ik moet even de was ophangen en de volgende lading in de wasmachine gooien, stofzuigen, dweilen...jiehoe!

10. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Wat is er gebeurt met ons altijd vrolijke Lily? Als je je hart wilt luchten zijn wij er ook voor je hoor!
    Sterkte meid, hele dikke X

11. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @Knuf, welkom terug meid!

@Zomaar, hoe is het nu met Noah?

@Lily, dikke knuf voor jou!

@All, hier een Marciano met heel erge diarree...Sinds vrijdagavond al. Vandaag had ie gelukkig alleen vanmorgen bij het uit bed halen een vieze luier. Maar drinken gaat nog niet echt goed. Eten al helemaal niet...Ook weinig plasluiers. Maar het feit dat ie vandaag maar 1 vieze luier (lees kleren en luier en slaapzak) had geeft ons weer hoop...
    Afwachten maar wat er morgen gebeurt en anders morgenmiddag maar even naar de ha met hem.

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.879
    113
    Marieke, aan de ene kant is het natuurlijk goed die diarree, dan raken ze alle troep of virussen snel kwijt, maar als het lang duurt, geef ik haar altijd Roosvicee Stop, dat werkt best goed. Beterschap voor je mannetje!

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Goedemorgen,

Strakjes naar de VK heb er zin in! Denk dat ik daarna meteen een afspraak mag maken voor de 20 weken echo 8)

Marlieke: Oh sneu, tja de combi en diarree en slecht drinken is altijd en beetje "enge" hé, ik hoop dat het snel beter gaat! Enne met Noah is het vannacht gelukkig weer stukken beter gegaan, bedankt voor het vragen!

Jo: Mag de hond daar mee naar de dierentuin ja :confused: Noooooit geweten/verwacht!

Knuf: Van vakantie moet je toch uitgerust thuis komen ;)

Ik zit te twijfelen of ik in de voorjaarvakantie niet even een pretecho laat maken... Had bij Noah een pretecho met 14,3 weken en er was al hardstikke veel te zien, zelfs het geslacht.... Nu zou ik dan iets mer dan 16 weken zijn :p (twijfel, twijfel,twijfel)

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hoi,allemaal.......

Ten eerste bedankt voor jullie lieve berichtjes.
    Ten tweede sorry als ik jullie heel erg heb laten schrikken, dat was niet de bedoeling maar toen ik dat berichtje schreef was ik heel erg depri :(

In het kort, mijn man zit in een enorme dip. Hij zit compleet in de knoop met zichzelf. Weetdaardoor niet meer vof hij nog wel genoeg van mij houd. Hij vind zichzelf ook zo'n enorme eikel dat hij denkt dat wij beter af zouden zijn zonder hem. Hij voelt zich alleen maar een grote last voor ons.

Ik ben da afgelopen dagen echt door een heel dipe dal gegaan. Ik kon niet meer helder denken. Mijn man is echt mijn grote liefde, al bijna 14 jaar. Het was liefde op het eerste gezicht en ik kan niet beginnen uit te leggen wat hij voor mij betekent. En dan ben ik ook nog eens zwanger....
    De afgelopen dagen kon ik alleen maar denken dat het beter zou zijn als ik niet zwanger was :cry: Om me vervolgens weer zo schuldig te voelen over die gedachte....

Nou dat was het zo'n beetje in grote lijn. Het gaat te ver om alles uit te leggen, dat wordt een heeeeeeeeeeel lang verhaal. In ieder geval is het zo dat het ongeluk in september en de breuk met zijn ouders een hoop oud zeer naar boven hebben gehaald.

Gisteravond ben ik ingestort,en dat heeft wel een heel goed gesprek tot gevolg gehad en daardoor ben ik nu een stuk rustiger.
    Ik heb wel goede hoop dat het goed komt,met hem én met ons maar het si soms wel moeilijk als je ziet dat je partner dat niet zo heeft.

Maar voor nu wil ik gewoon hoop houden en rustiger worden want dit kan niet goed zijn voor het kindje, voor Ruben of voor mezelf.

Ik weet niet hoe het bij jullie is maar ook bij Ruben was ik in de eerste maanden snel van slag als het tegenzat. Onder normale omstandigheden zou ik al goed van slag zijn door dit alles maar nu is alles nog even wat intenser.

Hoe dan ook. Ik wil toch proberen te genieten van mijn zwangerschap, als is he tnu heel anders dan ik me had voorgesteld. Dit kindje is wel heel erg gewenst, we moeten het alleen weer even gaan 'voelen'.

Ruben is al 3 dagen super vrolijk en zoooooo lief, dat is een hele geruststelling. DAt hij in ieder geval niet negatief beinvloed wordt door alles.

sorry voor he tlange verhaal.

15. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Nou hebben toch maar besloten af te zien van de puppy.
    Misschien toch niet zo handig met een baby op komst ;)
    (ben blij dat we ook nog hebben nagedacht met ons hoofd!)
    Ben al zo vreselijk moe de laatste tijd..pfff en dan nog met een puppy erbij..
    Wat bezielde me :rolleyes:

@Lilly: joh schrik hier wel een beetje van meid! Sterkte en hoop dat je je snel weer lekkerder voelt!

@zomaar: veel plezier bij de vk.
    Ja joh ik wil ook al een pretecho laten maken hoor..
    weet nooit of ik wel zo lang kan wachten!

@jo: roosviceestop? nog nooit van gehoord.
    Ga eens kijken daarnaar. Tan heeft ook vaak last van diaree.

@marlieke: hoe is het met marciano? Gaat het al wat beter?

@knuf: heb je het wel leuk gehad op de wintersport?

hier sinds gister een zwangerschapsbroek aan..
    niet dat het zo heeeeel erg nodig is, maar het zit wel een stuk lekkerder!
    Er is gewoon meer ruimte.

16. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    Ohhh lilly,

kan me voorstellen dat je je daardoor erg rot voelt!
    Zo'n lange tijd al samen dan schrik je wel als je man zich zo voelt.
    Als ik het zo hoor komen jullie er samen wel uit!
    Heel veel succes en een dikke knuffel!

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lilly een hele dikke knuf voor jullie allemaal.

Pfff hier een heel druk beebje in m'n buik...Heerlijk!

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jessica
    zoals ik al zei; hou moed meis, en je hoeft je niet schudlig te voelen over je gedachte! ik vind het niet meer dan iets logisch.
    Wat je man allemal mee heeft gemaakt de laatste maanden kost zo zijn tol. erg vervelend dat het nu moet gebeuren maar het is zo... het komt goed meid, blijf praten

19. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Lilly, jeetje meis wat een verhaal. Hopelijk komt het snel allemaal weer goed en kan je weer heerlijk gaan genieten.
    Hele dikke knuffel voor jullie, en ik denk aan je

Veel liefs Marieke

20. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Lilly: Ik denk aan jullie en hoop dat alles snel weer in wat rustiger vaarwater mag komen!

Djezelf: Moeilijk hé dat soort dingen... maak je keuzes met je hart of met je verstand ;) En je hebt rosvicee stop en rosvicee laxo (op basis van pruimen) das juist weer voor bij verstoppingen, werkt echt!

Bij de VK was alles toppie, bloed uitslagen goed, bloeddruk goed, baarmoeder flink gegroeid en beebje gehoord :p Ik moest vooral zo doorgaan :) 23 maart heb ik de 20 weken echo! Blijft spannend dat soort dingen!

Deel Deze Pagina