Karlijn sterkte meid... Lilly, ik herken je verhaal wel... hier is het op het moment ook een drama met schoonfamilie en ik kan echt op het moment weinig hebben en reageer veel te heftig. Hopelijk kom je er met je mannetje uit! en dat ukkie in je buik kan wel wat hebben denk ik! Marieke, welkom! Knuf, mooie foto hoor! Djezelf, onze buren hebben net een puppy en hij komt in de zomervakantie 2 wk bij ons! Menno is alleen allergisch dus ik hoop dat het gaat... Verder weet ik het niet zo goed meer.. heb heel veel problemen/gezeik met schoonzus en zwager maar probeer het een beetje van me af te zetten want goed komen zit er niet meer in. Ze proberen nu alleen onze zomervakantie te verpesten!
@funny, gatverdamme...dat gedoe is niet leuk! Hoe willen ze jullie vakantie verpesten dan? Of vraag ik nu te veel? @zomaar, ik had gewoon gelijk 2 maten moeten bestellen.....tja ik moet zeggen dat ik het eigenlijk wel prettig vind bestellen. Lekker rustig zo'n site afstruinen. Thuis rustig passen in mijn eigen kamer. Kan ik gelijk kijken of een bepaald truitje of wat dan ook er goed op past. En is het niks dan stuur ik het tterug, no questions asked......Maar gewoon naar de winkel gaan heeft ook zo zijn voordelen @anniek, die heeft zo'n buik dat ze denkt ieder moment te gaan bevallen Sorry grapje....Heb je een speciaal wiegje gekregen of zo? Wij hergebruiken die van Ruben gewoon weer, ben ik nog steeds super verliefd op nou meiden fijne avond. Kar nogmaals veel sterkte en een dikke knuffel.......hopelijk zijn de wonderen de wereld nog niet uit...... [-o<
nee geen speciaal wiegje maar heb een heel heel heel mooi gekocht voor maar 50 euro! lijkt wel nieuw! Ik was mp in de gaten aan het houden en dit leek een koopje en toen ik hem in het echt zag wist ik zeker dat het een koopje was lilly jou wiegje voor ruben was ook wel echt super mooi! funny wat lopen er toch zielige mensen rond op deze wereld... zucht!
Kar, wat erg voor je. Ik wens je heel veel sterkte. Als je vragen hebt of gewoon wilt spuien kun je hier ook altijd terecht of me een PB-tje sturen (ik heb 2x een miskraam gehad).
Lilly, mag je vragen hoor . Probeer het kort uit te leggen.. m'n schoonmoeder heeft een staancaravan in zuid frankrijk en nou heeft m'n schoonzus vorig jaar besloten dat zij de 1ste 3 wk van de zomervakantie gaat ivm schoolgaand kind en 2de gedeelte moet hij met z'n vader mee. Nu moet ik begin aug. weer werken en kan niet heel veel eerder aangezien Menno (m'n man) geen vrij kan krijgen en ik niet met een heel klein ukkie 14 uur in de auto ga zitten. Half jaar terug met haar vriend afgesproken dat hun een week later gaan (kunnen ze nog 2 wk) en wij dan ook 2 wk kunnen gaan. Toen was het geen probleem maar nu is het een big isssue. Wij gaan evengoed en ik probeer me er niet druk om te maken maar ondertussen kook in van binnen en heb natuurlijk nachtmerries... @all, ga vrijdag even naar de 9 mnd beurs met 3 van de zwangerschapsgym. Heb kaartjes van m'n werk gekregen (we staan daar ook)... ff gezellig kletsen! Heb behoorlijk last van kramp (vooral 's nachts), herkenbaar? slik al extra magnesium maar helpt niet echt meer. Vannacht slecht geslapen dus doe lekker rustig vandaag. Heb zin om veel te knuffelen met Dylan (alleen heeft hij daar niet zoveel zin in )
Zie dat m'n berichtje wel heel deprimerend overkomt... niet de bedoeling hoor! Moet gewoon vanmiddag ff een uurtje slapen en dan voel ik me vast beter!
Bedoel je kramp in je benen? Ik heb het vannacht weer voor het eerst gehad. Bij Karlijn echt heel erg. Bananen eten schijnt te helpen (kun je weer niet naar de wc dus het blijft feest). Vanmiddag geluncht met de andere vrouwen (een verjaardag) Is altijd erg uitgebreid Chinees. Heel lekker maar m'n buik staat nog op knappen en moet nu gaan koken...bleeehh.
@knuf, ha ok. Ik dacht al,hoe kunnen ze je vakantie nou verpesten Maar lekker kinderachtig hoor. Ik heb op Hyves gezet dat ik zwanger ben, en nou kreeg ik ineens een felicitatie van mijn schoonzus Dus mijn schoonoouders zullen het inmiddels ook wel weten.........En al was je wel ff depri? Alsof mijn berichtjes de laatste tijd allemaal doordrenkt zijn van het geluk Dit zijn gewoon geen leukde dingen die veel stress opleveren. Sterkte. @kaatjesmam,misschien heb ik erover heen gelezen maar had je nou de uitslag van de nekplooi al binnen? @anniek, foto van je wiegje? Zo ging het bij mij ook hoor met de wieg. Ook via MP. Had al gezien dat die wiegen van colorique knetterduur zijn. Dus toen ik mijn handen erop kon leggen heb ik m gelijk gescoord. Oh, ik heb gisteravond echt gehuild van blijdschap. Ik heb namelijk het hartje eindelijk gehoord met de angelsound DAt was echt even een geruststelling die ik nodig had. Ik had al eerder heel vaag wat gehoord maar wist niet zeker of dat t was. MAar ik zocht nog steeds heel laag, in de veronderstelling dat mijn BM nog redelijk achter het schaambot zou zitten. Ik hoorde hem nu rechts onder, al bijna halverwege mijn navel En ik weet nu zeker dat ik hem ook al gevoeld heb Dacht namelijk ook dat dat te hoog was wat ik voelde maar het klopte precies. En terwijl ik lag te luisteren voelde ik m ook weer heel even..... Manlief en ik zeiden al Dat ie eventjes wou laten weten 'HE ik ben er ook nog hoor, kom op!" Man was ook verbaast over hoe duidelijk het was, zo sterk...... Jullie begrijpen dat ik het niet droog kon houden. En voel me nu ook super zwanger Ruben hoest nog steeds en heeft koorts, maar is wel erg vrolijk gelukkig. Oh en net stootte ik heel hard mijn hoofd, en liep rond van au au au. Zegt ie: 'mama, wat is er?' Kan dat? Hij heeft al eerder een zinnetje gezegd (nee, zo moet t niet) maar ik denk daarna steeds dat ik het me verbeeld heb
Lilly; met test was goed. kans 1 op 5000. Dat is voor mijn leeftijd (ik ben al bijna bejaard...) heel goed. Grote opluchting. Leuk dat je het hartje heb gehoord! Hoe oud is Ruben ook al weer? Karlijn praat al een tijdje zinnetjes (vaak met chinese of engelse woorden erin maar toch). Het langste woord is : pannekoekiebeer (=pandabeer)
lilly he wat een fijn berichtje van jou! heerlijk! merk dat het alweer ietsie beter gaat? wbt het wiegje {kyana zit er nu in hihi} maar straks beter foto's heb er net 2 geschoten van kyana hihi en wbt ruben zeker kan dat, kyana maakt hele zinnen net nog; mama kyana wil innuh bidje hahaha ik heb wat nieuws dames, gisteren merkte k het ook al op in de auto. ik had erge dorst en nam een grote slok cola en toen werd ik misselijk en kreeg ik heel veel water in me mond, net als voor je moet spugen! teon moest ik echt ff rustig blijven om niet te moeten spugen. en net met ranja idemdito! wtf is dit nu weer? zou het met me keelonsteking te maken hebben?
@Kar: He wat vreselijk voor je! Heel veel sterkte. We blijven toch voor je duimen dat het als nog goed komt!
@funny: he bah wat kinderachtig als mensen zo doen! Hoop dat je wel gewoon lekker kan gaan vakantie vieren. @lilly: tuurlijk kan dat hoor. Gewoon goed luisteren, grote kans dat hij wel meer gaat zeggen dan. (goed he!) En wat super fijn voor jullie dat je het hartje heb kunnen horen! Dat moet toch een heerlijk gevoel zijn! @Anniek: jaa foto! Hier komt de baby in dezelfde wieg als waar jonathan in lag. Is een ouderwetse, rieten wieg waar je een lint dootheen kan vlechten. Bij Jonathan was het een blauw lint, dus bij de volgende misschien wel een mooie roze! (overigens ook via mp) @funny: en al lekker ff geslapen (oh je moet zeker ook wachten tot het slaapje van Dylan?) Oh en zo deprimerend vond ik je berichtje niet hoor, veel plezier op de 9 maandenbeurs. (waar staan jullie dan mee?) en een hondje van je buren is ook wel leuk, dan kan hij ook weer weg na twee weken! @marieke81: precies dat vond ik ook. (ik had hem met 14.5 week) maar dan zie je alles nog zo vreselijk mooi in beeld.
Hoi allemaal, Nou heb vanmorgen nog maar ff een testje gedaan met die van clearbleu met zo'n kruis en binnen een minuut stond er een duidelijk kruis. Dus ik begin het nu wel een beetje te beseffen. Ik heb uitgerekent dat ik 28 oktober uitgerekent ben, en dat komt eigenlijk wel een beetje rot uit. We krijgen in september nm een opbouw/zolder op het huis en daar zijn ze dus 7 weken mee bezig. Ik kan dus helemaal niet een kinderkamer maken ofzo, dus het kindje zal tijdelijk in de wieg op onze kamer moeten en dan gaan wij later op zolder slapen en dan krijgt het kindje onze oude slaapkamer(die trouwens best groot is) We hebben nog wel een klein kamertje maar die gebruiken we nu als kantoor, maar ja het zal allemaal wel goed komen. @zomaar: heb je al een afspraak gemaakt? @lilly: wat goed dat je het hartje hebt gehoord. Ik heb mijn angelsound uitgeleend, maar die kan ik ook wel weer over een paar weken terugvragen Beterschap voor Ruben @kaatjesmam: fijn dat de nekplooi goed was, ik zit zelf nog te twijfelen of ik het ga doen. Ik heb het nm met cas niet gedaan. Wanneer wordt dat ongeveer gedaan? @funny: ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt Hadden jullie trouwens in het begin ook veel krampjes steken etc. Ik had dat met Cas nooit. Zal wel erbij horen. Ben wel al lekker misselijk aan het zijn....hopelijk blijft het hierbij Tot later
kaatjesmam zou het? merk er overigens niks van, maar zou daar misschien ook die bekkenpijn me dikke pens enz vandaan komen? mmm ga toch maar een test doen, misschien heb je gelijk! Je hoort van me kijk dit is de wieg alleen zonder dat blauw allemaal http://www.baby-walz.com/bilderneu/743/ ... 109512.jpg djezelf o leuk denk dat ik weet wat voor een wieg. wij hadden er bij kyana geen
@anniek,mooie wieg hoor! @marieke, nekplooimeting doen ze tussen de 11 en 13 weken, maar word bijna niet meer vergoed (tenzij je ouder dan 35 bent en/of het in de familie voorkomt). Dus dat zou ik wel even nakijken, anders kost het je 137 euro......... Ik ga nu ff de deur uit, Ruben is helemaal ingezakt.Wil niks eten of drinken, zelfs zijn aardbeien niet Heb m maar ff op bed gelegd en ga ff pcm halen voor de nacht. Arm joch, hij is echt zielig.
@Funny, wat een gedoe zeg, komt trouwens niet depri over hoor, sommige dingen (of mensen ) zijn gewoon irritant. Krampen had ik ook de laatste maanden van de zwangerschap, maar nu gelukkig nog geen last van. Geen idee wat je er verder aan kunt doen. @Anniek, wat een leuk wiegje! @Lilly, sterkte met Ruben! @Marieke, bij mij is het juist andersom, ik heb bij Robin zowat de hele zwangerschap buikpijn gehad, heel vervelend en deze zwangerschap kan ik de keren op 1 hand tellen. Er kan dus aardig verschil in zitten. Nou, ik ben weer een halve ochtend zonder stroom verder, weet niet wat ze doen waardoor er steeds stroomstoringen zijn. Ik wil een hangwiegje http://www.wiegje.nl/index.html voor dit kindje. Voor Robin hadden we het ledikant het eerste half jaar op onze kamer, maar de slaapkamer in ons nieuwe huis is niet zo royaal, dus dan liever een wiegje, is ook wel wat knusser voor zo'n kindje. Mijn ouders hebben nog wel een wieg van ons vroeger, maar dat ding is enorm, bijna net zo groot als het ledikant. Die van mijn schoonmoeder vond ik niets aan (ooh, het was echt een plaatje, zeggen ze steeds), nogal truttig en uit de tijd.