Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    @ knuf, gefeliciteerd meid, nu mag je eindelijk legaal meekletsen ;)

@ kaatjesmam, balen van het bloedverlies. Het hoeft niks te betekenen he, hou dat in je achter hoofd. Maar het is wel eng iedere keer. Als het zo blijft, bel dan even je vk, misschien kan zij je geruststellen

@ lilly, fijn dat je een beter dagje hebt, is ook wel eens lekker. En als het dan ook nog zo gezellig is, is het helemaal fijn. En af en toe de kids voor de tv kan geen kwaad hoor, doe ik ook wel eens ;)

Pingu vinden volgens mij alle kinderen wel leuk.

Ik heb vanacht weer geen oog dicht gedaan van de pijn. Ik weet gewoon niet meer hoe ik moet zitten, liggen en noem het maar op. Wandelen zit er ook niet in, dat kan ik al een hele tijd niet heel goed meer, dus het is niet echt mijn dag vandaag. Maar ik heb de hele dag om me zo te voelen. Zoon lief is naar de creche en man lief werken en dan kan ik de hele dag weer werken aan mijn glimlach voor als ze thuis zijn. Zij kunnen er ook niks aan doen, dus ze verdienen geen chagrijnige moeder en echtgenoot.

2. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Knuf
    Gefeliciteerd :)

@Marlieke
    Dat is waar ;)

@Kaatjesmam
    Het kan door de verbeterde doorbloeding komen.
    Als je je teveel zorgen maakt kun je daar eens naar vragen.
    Als je bijv. hard niest etc. kan er een vaatje knappen. Kan geen kwaad.

3. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Okee, komtie dan:
    Knuf - 1ste Daphne, 03-01-2007 - uitgerekend 21-09-2009 zwanger in ronde 4

He, ik ben toch blij dat ik weer bij mijn clubbie ben hoor. :D
    En bedankt voor de felicitaties!

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @knuf, van harte gefeliciteerd meid, en welkom in ons clubje.

@kaatjesmam, he bah kan me voorstellen dat je er onzeker over bent.

@tascha, een dikke knuf voor jou hoor! Ik weet niet hoe het voelt, maar het lijkt me vreselijke pijn.

5. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Duidelijker kan niet hoor knuf. Super gefeliciteerd.

Patje, dankjewel

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Hey meiden, wat zouden jullie doen......

Ik heb 2 leuke mama broeken zien staan in de h&m catalogus, maar ik heb ze natuurlijk nog niet direct nodig. Maar mijn ervaring is dat dat soort dingen snel uitverkocht zijn, en het ook nog eens 2 weken of langer kan duren eer je het binnenkrijgt :rolleyes:

En het kan natuurlijk ook altijd nog terug. Zal ik ze vast bestellen of niet :rolleyes:

7. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Ja, waarom niet?
    Die broeken kun je vast wel een keer aan. Ook al zou het nog weken duren...

8. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik zou die broeken ook bestellen. Je kan ze binnen kort toch een keer aan en je kunt ze nog lang genoeg dragen. Gewoon doen.

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Nou misschien doe ik het wel......

zo een meisje erbij voor de lunch, maar voel me nu ineens weer misselijk :( Nou wie weet helpt t om even te eten...

10. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Zou wel fijn zijn als eten helpt, misselijk zijn is echt niet leuk.

11. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Sommige broeken kunnen bij mij nu al niet meer dicht. Ik probeer nog even te wachten met de zwangerschapsbroeken (vorige keer was ik die na zoveel maanden echt zat) maar zal er al snel niet omheen kunnen. Dus ja bestellen!
    Ik heb ik NL ook hele leuke spijkerbroek gekocht (net over m'n knie) in de aanbieding van Noppies. Toen voelde ik me wel een beetje stom met m'n platte (nou ja....dat nou ook weer niet) buik. Maar hier in China kun je alleen soepjurken kopen.
    Vorige week na de echo in Hong Kong wel wat kleren bij de H&M gekocht.

Poeh net m'n eigen pasta gegeten maar ik vond 'm zo vies. Nu heerlijk misselijk en over 20 minuten staat de Chinese juf voor de deur. Jippie! Zucht...Nou als ik me zo voel zal het vast wel goed zitten met de zwangerschap toch?

12. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Tascha, vervelend meid! Spui hier maar lekker hoor! Ook daarvoor zijn we hier, toch?

Kaatjesmam, dat zit wel goed bij jou, zo te lezen!

Lilly, gewoon bestellen! Het gaat vaak hard hoor bij een 2e zwangerschap. Ik draag alweer ruim 3 weken positiekleding. Ik heb ook een megabuik al. Het lijkt wel of ik al dik 5 maanden ben ipv 3...

Knuf, origineel gedaan zo met die pop!

13. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant

Wanneer worden de 2de wondertjes geboren?

April:
    Funny - 1ste Dylan 10-02-2006 - uitgerekend 15-04-2009 en zwanger in ronde 10
    Tascha - 1ste Joshua 08-04-2007 - uitgerkend 27-04-2009 en zwanger in ronde 4

Juni:
    Patje - 1ste Femke 12-06-2007 - uitgerekend 16-06-2009 en zwanger in ronde 4.
    Marlieke - 1ste Marciano 13-06-2007 - uitgerekend 29-06-2009 en zwanger in ronde 12.
    Mama van Britt - 1ste Britt 07-03-2004 - uitgerekend 24-06-2009 en zwanger in ronde 10.

Juli:
    Jo79 - 1ste Robin 01-08-2007 - uitgerekend 06-07-2009 en zwanger in ronde 2
    Carla1980 - 1ste Kyra 03-03-2007 - uitgerekend 12-07-2009 en zwanger in ronde 1
    Cimu27 - 1ste Thiago 02-08-2006 - uitgerekend 21-07-2009 en zwanger in ronde 8

Augustus:
    Velobabe - 1ste Keano 30-06-2007 - uitgerekend ?-08-2009 en zwanger in ronde 4
    Zomaar - 1ste Noah 06-11-2007 - uitgerekend 11-08-2009 en zwanger in ronde 4
    Kaatjesmam - 1ste Karlijn 10-02-2007 - uitgerekend 20-08-2009 en zwanger in ronde 12

September:
    Lilly - 1ste Ruben, 20-03-2007 - uitgerekend 03-09-2009 zwanger in ronde 4
    Anniek - 1ste Kyana 05-03-2007 - uitgerekend 18-09-2009 en zwanger in ronde 5
    Knuf- 1ste Daphne 03-01-07 - uitgerekend 21-09-2009 zwanger in ronde 4

http://s244.photobucket.com/albums/gg35/patje03-06/th_Baby_feet.jpg[/img ]
    Dit is het plaatje alleen moet je even de spatie tussen de laatste weg halen![/quote]

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hallo lady's

als john dadleijk werken is en kyana op bed zal ik even lezen en uitgebreid reageren? ok? beloofd!

heb wel ff de vraag van lilly gelezen....
    Jessica, ik ga morgen naar de stad en ga dan al wat positiekleding in de uitverkoop shoppen! anders heb ik het over 1 maandje ofzo nodig en dan moet ik de volle mep betalen!
    ennuh ik begin al uit te dijen duszzzz, zit hier nu op de bank met een knoopje los!
    ga zo john de andere computer laten halen en ff de foto's van de zwangerschap van kyana branden, dan zal ik me eerste buikfoto van toen eens showen....

hebben jullie dat ook? dat jullie al beginnen met uitbuiken?

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Valt het jullie ook op dat er veel mensen zwanger zijn geraakt in ronde 4 :)
    Heb je erbij gezet knuf! Enne die test is ERG duidelijk ja! :p

Anniek: Nee geen last van dat mijn buik groeit ;) (lijk al wel 18 weken zwanger qua omvang :) ) Gaat HEEL snel deze keer!

Lilly: Gewoon doen hoor anders krijg je er misschien wel spijt van.... maar ik durf ook nooit kleding te kopen Vóór de echo :oops: Ga deze maand ook maar eens in de uitverkoop shoppen!

Tascha: Hoeveel fysio krijg jjij per week... ik mocht bij Noah heel vaak komen als het nodig was en zij masseerde mijn bekken altijd een stuk "losser" waardoor de pijn echt afnam!

Kaatjesmam: Succes bij de les :p

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    show je buik eens dan!
    nu ben ik benieuwd

17. tascha

tascha Fanatiek lid

8 apr 2006
    4.180
    0
    0
    kinderwerkster
    rotterdam
    Ik paste met 5 weken mijn eigen broeken al niet meer. Shirts kon ik wat langer aan en dat deed ik dan ook, omdat we het nog even geheim wilde houden. Maar mijn buik groeide erg hard. In mijn album staan wel foto's van mijn eerste zwangerschap en ook een paar van nu, maar ik moet nodig een paar foto's maken. Zal het vanavond of zo eens doen, kunnen jullie kijken hoe mijn buik groeit, maar hetaat erg hard, hij wordt ook erg groot. Mijn baarmoeder zit ook al bijna aan mijn ribben en dat vond de vk ook hoog voor het termijn. Maar bij de 2e groeit het nu eenmaal snelller.

18. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    anniek: Ik zal er deze week 1 maken en erop zetten!

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    deze week?
    doe dat nu ff...
    hihi ik ben niet nieuwsgierig hoor hihi
    opscheppen over een buik van 18 wkn en dan niet showen? nou moe! ;)

20. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    :) :) :) :)

@zomaar, je slaat de spijker op zijn kop....ik heb de echo nog niet gehad, en dat houd me idd een beetje tegen :rolleyes:
    En jaaaaaa foto's!

@kaatjesmam, zolang je je rot voelt zit het goed meis ;) Een vriendin van mij was echt heeel misselijk beide zwangerschappen en in die tijd kreeg je pas met 12 weken een echo. De vk zei ook tegen haar dat zolang ze zo missleijk was ze zich echt geen zorgen hoefde te maken. Schijnt dat als het fout gaat dat dat dus ook accuut over is ;)

Wat betreft de buik........ik merk het al wel. Ik heb vandaag ook een broek aan waarvan ik denk :rolleyes: Misschien is het wel de laatste keer dat ik hem aan heb.

ik heb natuurlijk nog wel wat van mijn vorige zwangerschap maar ja :(

Denk dat ik ze toch maar ga bestellen idd :)

@tascha, ik had dat bij ruben ook al, moest toen ook laten testen op suiker omdat mijn baarmoeder ook al zo hoog zat. Was niks aan de hand ;)

@knuf, leuk die foto, enne superduidelijk ;)

Deel Deze Pagina