Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @anniek: mooi wiegje :D

@jo: grappig dat het toch zo verschillend kan zijn idd, nou ik probeer me er maar niet te druk om te maken en lekker te genieten ;)

@lilly: bij mij zou het de vorige keer al niet meer vergoed worden, en ik ben 28 dus kom niet echt in aanmerking. ik ga het vanvond wel eens ff polsen bij manlief wat hij ervan vind

2. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Kaatjesmam, ja in m'n benen! Alleen 's nachts. Had ik met Dylan ook maar moest vannacht echt een paar keer uit m'n bed om te rekken... bananen kan ik altijd proberen (ga nog steeds makkelijk naar de WC dus proberen waard!)

Djezelf, moet inderdaad ff wachten dat Dylan naar bedje gaat... hij ziet er wel een beetje moe uit dus ga zo een broodje smeren en dan heerlijk even slapen. Hoorde net dat Menno vanmiddag vroeg thuis komt dus dat scheelt weer!

We staan met de Baby Einsteins DVD's op de 9mnd beurs... Volgens mij in de relax ruimte.

Marieke, je krijgt ook een combi test vergoed als er een hartafwijking bij jou of je man zit (of een eerder kind). Heb ze beide vergoed gekregen.

Lilly, wat heerlijk dat je het hartje hebt gehoord! Dit kon je wel even gebruiken! x

Ga even een broodje smeren en dan heerlijk slapen... tot vanmiddag!

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @marieke, ok. Bij mij werd het beiden keren vergoed maar ik ben dan ook bijna max verzekerd (betaal je dan ook wel voor :( ).

@funny, slaap lekker!
    Ruben slaapt hier alweer ruim een uur.

@jo,oh die hangwiegen zijn echt prachtig!

@anniek, ja ben redelijk uit mijn dip geklommen inmiddels. Besef dat het tijd nodig heeft en dat ik weinig kan doen.

4. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    @Lilly, gelukkig gaat het weer iets beter met jullie!

Sjonge, ik ben bezig met de btw-aangifte over vorig jaar. Dat deed normaal een administratiekantoor voor me, maar ik ga voor die paar maanden dat ik vorig jaar heb gewerkt niet zo'n mannetje dik betalen, doe het wel zelf. Alleen, wil ik dat in gaan vullen, heb ik geen wachtwoord. Kon ik bellen naar de belastingdienst, ja, wij sturen u het wachtwoord en de gebruikersnaam binnen 10 dagen op! Lekker snel :x . Elke week is er wel iets waardoor ik geen steek verder kom met mijn administratie. Eigenlijk lukt dat alleen woensdag, omdat Robin dan op het kdv zit, anders lukt het toch niet. Leuker kunnen ze het niet maken, nee, makkelijker ook niet.

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    He wie was t ook alweer die die goede tip had voor het maken van een taart?

Iets met plaatjes die je op ineternet kon vinden of zo :rolleyes:

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Grrrrrrrrrrrr belastingen..........

7. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Fijn dat het weer wat beter met je gaat Lilly! Sterkte met Ruben.

Leuk die wiegjes. Zo'n hangwieg vind ik ook super. Ik was nogal zuinig met de aanschaf voor dingen voor Karlijns kamer en heb een prenatal wiegje van marktplaats gekocht. Nu zou ik wel wat anders willen, maar geen Chinese! en ik ga er ook geen 1 uit Hong Kong hiernaartoe slepen. Dus ik doe het ermee en ga een mooie klamboe maken.

8. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @lilly: dat was Veertje, die ik trouwens al een heeeellleeeee lange tijd niet hier gezien heb, of ben ik gek aan het worden

9. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @kaatjesmam,lekker dat die uitslag zo goed was. Wij gaan maandag,ben benieuwd. Ja wij waren ook redelijk zuinig met spullen, maar op zich is dat ook niet erg. Sommige mensen geven zoveel geld uit en die dingen gaan toch maar een paar jaartjes mee,als ik het dan voor winig kan overnemen....... Onze baby kamer hebben we van vrienden overgenomen, Dus dit kindje word het 4e dat er in gaat slapen. Ik heb nu alleen wel besloten dat ik een nieuw matrasje in het ledikant wil.

Ruben heeft er al een paar keer overheen gekotst, en die andere kids vast ook wel.....vind het ineens gewoon niet zo'n lekker idee meer haha :)

10. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Ja inderdaad Veertje! Waar ben je?

Ojee de belastingen...we hebben net die van 2007 ingediend (eeehhh.....laten indienen, het was nu zo complex met verhuizen en expat zijn) maar 2008 is ook alweer bijna. Zucht...Waar zijn alle papieren!

Bij mij moet je niet zijn voor tips voor taarten haha

11. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ging veertje niet met vakantie of zo?

Of zou er iets aan de hand zijn?

Ruben slaapt inmiddels al 2 uur. Heb boodschappen gedaan (man is thuis),opgeruimd, gezogen gedweild en zit nu lekker te lunchen.....
    Gek is dat he als je opeens tijd voor jezelf hebt ;)

Ik moet nog de belasting invullen voor mijn vader die in 2007 is overleden :( Heb ik ook erg veel zin in........

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    *bibbert er even tussendoor*

Onze CVketel heeft een storing, dus het is al sinds gisteravond stervenskoud hier in huis(lees:13,5 graad), dus ik lees alles wel mee, maar het is me net iets te veel om alles bij te typen, want m'n vingers zijn bevroren! Straks komt er iemand langs van het installatiebedrijf. Pff, ben ik ff blij dat ik een eigen warme zak op m'n schoot heb liggen spinnen :p

Wel ff voor Anniek, leuk wiegje, joh!

Ik bibber d'r gauw weer vandoor.. Brrrrrr...

13. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Gossie Andi...wij hebben de airco al aangehad deze week (ga je me nu slaan...?)
    Sterkte!

Nu ga ik echt stoppen. M'n ogen vallen bijna dicht (tja het expat-vrouw bestaan is kei en keihard werken..) en ga nog even zappen.

Tot later!

14. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Dag dames,

Zo, jullie gaan opeens hard! Had eigenlijk nu op mn werk moeten zijn maar heb even op het laatste moment een dag verlof opgenomen. Na weer een slapeloze nacht moest ik echt wat slaap inhalen. Dat heb ik dus lekker vanochtend gedaan! :D

@Kar, wat een naar nieuws. Heel veel sterkte meis! :cry:

@Anniek, wat een mooie wieg! Wij gebruiken gewoon weer de wieg van de vorige keer. Is een hangwieg. Mijn vader heeft de stellage gemaakt en er zit een touwtje aan zodat je vanuit je bed dat wiegje lekker kan laten heen en weer wiegen. Ideaal! (Als je tenminste een kind hebt wat er in WIL slapen ;) )

Lilly, wat gaaf dat je het hartje kon horen! Dat heeft je inderdaad vast een beetje uit je dip gehaald. Neem goed de rust voor jezelf meid! Neem de tijd! Sterkte nogmaals!

@Funny, je mag dat best vertellen hier toch. Sommige mensen zijn onuitstaanbaar en dat mag best gezegd worden. Snap dat het heel vervelend is!

Pfffff ik vind de tijd zo langzaam gaan tot die 1e echo! Ik ben er gelukkig minder mee bezig dan bij de 1e, maar toch schiet het nog niet echt op!

Nu ga ik eens verzinnen wat voor traktatie ik nou ga maken voor mn meisje volgende week. Ben niet zo creatief dus ben benieuwd! Haha ;)

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lilly
    ik maak zelf taarten, wat wil je weten?
    en vriendlief is bakker

wbt kinderspullen
    wij hebben bij kyana alles nieuw gekocht dus hebben nu niet veel nodig.
    wil wel graag een draagdoek. ik had bij kyana een babybjorn van een toenmalige beste vriendin geleend maar haar zus krijgt nu ook een kindje dus tja....
    en wilde dus een wiegje, en die heb ik lekker gescoord!
    verder niet veel, het kamertje wat moooi moet worden, rest hebben we wel denk ik.

16. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Zag dat Veertje morgen weer een echo heeft ;) ze is nog wel actief maar niet echt in dit clubje... :(

Verder heb ik vandaag alles al 20 keer gelezen en eigenlijk niets te vertellen :) (lekker rustig dagje in mijn hoofd ;) )

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    ze heeft vandaag nog wel wat gepost.

18. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    @Andi, brrrr...klinkt koud!

Volgens mij ging Veertje nog op vakantie, inderdaad lang niets van gehoord, hopelijk alles goed.

Zo, ik heb weer een mega to-do lijst afgevinkt, tig telefoontjes gepleegd en afspraken gemaakt, fijn, is dat gebeurd. Dan zo maar eens boodschappen doen, eerst eens verzinnen wat we kunnen eten. Ik heb een beugel met doorzichtige elastiekjes, maar er zijn nogal wat gerechten en sausjes waardoor die elastieken heel smerig verkleuren, dus er valt veel af. Wie weet stel ik maar voor om vanavond even bij Ikea te gaan rondkijken, kunnen we daar gelijk een goedkoop hapje eten :) .

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    oooo jo
    heerlijk ikea shoppen!

20. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Kar: wat vervelend! Heel veel sterkte met het verwerken van jouw verlies... Schrale troost: Jouw vlindertje vliegt nu samen met mijn vlindertjes en die van anderen (bijv kaatjesmam) rond. Mocht je erover willen praten; berichtje of PBtje zijn van harte welkom.

@Lilly: vervelend: vakantie moet iets leuks zijn. Ieder 2 weken is toch niet meer dan eerlijk. Gewoon laten gaan...
    Maar gelukkig lees ik verderop ook weer positieve berichten over de kleine! Mooi; geniet ervan!

@Anniek: ik heb dat ook de eerste 3 maanden gehad. Kon niets 'waterigs' verdragen. Alleen melk en yoghurt drank vielen goed. Misschien de moeite waard om te proberen?!?

genieten jullie ook van het zonnetje vandaag? Stiekum wordt het toch steeds mooier weer! Zou de lente eraan komen? Hoop, hoop, hoop...

Deel Deze Pagina