Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

Veertje is hier :D ze is er stiekem nog wel maar zet hier niet zoveel meer neer omdat ik ontzettend bang ben dat deze zwangerschap mis gaat (al heb ik daar geen aanwijsbare reden voor)
    en jullie daar niet allemaal lastig mee wil vallen.
    Mijn berichtjes zullen dan allemaal een beetje ego worden.
    Morgen als ik een goede echo heb dan zal ik wel wat gerust gesteld zijn en dan kom ik heel erg blij weer terug :D

2. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Lieve veer,

Heel veel plezier morgen met je echo. Het zal vast allemaal goed zijn. En je mag ook gewoon je ego berichten hier plaatsen hoor.
    Ik lees morgen wel hoe het is gegaan

3. veertje

veertje Fanatiek lid

Thnx, heb pas om half 4 een echo dus kan pas aan het eind van de dag wat laten weten.
    Als alles goed is denk ik dat ik nog even lekker uiteten ga met mijn mannetje want Stijn eet lekker bij opa en oma :D

4. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Jo, klinkt idd koud, maar het is ook eeeeeeerg koud! Om nou met 13 graden in je huiskamer te gaan zitten.. Pff.. Inmiddels doet de kachel het hier gelukkig weer! De monteur was er pas om 3 uur, dus heb tot die tijd hartstikke zitten verkleumen! Ketel deed het pas weer om 4 uur.. Daarna meteen met Gabriël onder de douche gesprongen, zijn nu eindelijk een beetje warm! Pfff...

5. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Andi, gelukkig doet de kachel het weer!Brrr, moet er niet aan denken!

Veertje, je mag hier ook je onzekerheid uiten hoor! Succes morgen!

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Dank je wel.

Wij zaten zonder met een kapotte cv brrr dat is echt koud.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    @Veertje, leuk dat je er weer bent en je hoeft hier niet alleen positieve, vrolijke verhalen te plaatsen hoor, als het wat minder gaat.
    Succes morgen met de echo, spannend!
    @Andi, gelukkig hoef je niet meer klappertandend de nacht in.

We zijn net nog even bij Ikea geweest, we mochten namelijk een (meegroei)bedje en een kast voor Robins nieuwe kamertje uitzoeken van mijn schoonouders. Gelijk daar een hapje gegeten. Geloof wel dat we eruit zijn.
    Het wiegje mogen wij van mijn ouders. Wel heel fijn, scheelt alles bij elkaar toch weer lekker. Het scheelt wel enorm in uitgaven bij een tweede, aangezien je bijna alles al hebt.

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Pffffffff een uur met Ruben in de weer geweest om hem weer in slaap te krijgen. Hij wil echt ALLEEN maar bij me zitten, op me zitten/liggen......
    Ach het is ook wel schattig hoor maar ik wil ook ff wat ruimte voor mezelf :)

Heb hem nu maar ff laten huilen en hij slaapt nu wel weer gelukkig anders is hij morgen helemaal kapot. Uitslapen als er kindjes komen zit en nou eenmaal niet in.

@veertje, als je er behoefte aan hebt gewoon meekletsen, en het maakt dan niks uit of het positief is of niet. NIEMAND is 100% van de tijd vrolijk en optimistisch ;) En jouw onzekerheden zijn helemaal niet vreemd.

nou ik ga afsluiten, tot morgen en veertje veel succes!

9. veertje

veertje Fanatiek lid

Dank je, jullie horen morgenavond van me hoe het was :D

Heb net mijn o zo mooie box op marktplaats gezet.
    Ik kan hem hier helaas niet kwijt dus moet een nieuwe kopen.

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Haha, veertje, dat hadden wij dus ook! Onze CVketel was stuk, dus er was geen warm water, noch warme radiatoren! Fijn, 13 graden in huis ;)
    Kan ik straks wel weer heerlijk in m'n bedje kruipen in een warme slaapkamer.. Hmmm ...

Zo, ik ga ook afsluiten! Het is laat genoeg geweest. :) Trusten!

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal!

12. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Kar, heel veel sterkte meid!

Marieke, gefeliciteerd!

Lilly, fijn dat je de kleine hebt voelen bewegen en het hartje zo goed hebt kunnen horen met de angelsound!

Cimu, leuk om ook weer eens wat van jou te lezen!

Andi en Jo, wordt het alweer iets aangenamer in jullie huizen?

Mocht ik iemand zijn vergeten met belangrijk nieuws...sorry!

All, hier gisteren naar de hh-beurs geweest. Gelukkig geen overgeven meer. Was 's morgens nog wel een beetje draaierig in mijn buik. Maar verderop de dag was het ineens over. Dus ook lekker saucijzebroodje gegeten daar... En half bordje friet. Verder water gedronken.
    Over de hh-beurs. Ach, het was wel leuk om een keer mee te maken, maar ik geloof dat ik het wel gezien heb voor pakweg de komende 15 jaar...:)
    De 9-maanden-beurs waren we (ik en mijn schoonzus) ook snel doorheen.
    Verder is er npg zo'n proeflokaal op de hh-beurs. Kan je dus van alles proeven en voordelig kopen en soms zelfs dingen gratis krijgen. We waren er heel snel weer uit. Wat kunnen mensen raar doen voor gratis eten e.d. ... Stompen, duwen, trekken, voordringen...En een bende troep op de grond...:confused:

Heb nu wel pijn in mijn schouders van het slepen met de tassen. Bubbels-tas van de hh-beurs en nijntje-tas van de 9-maanden-beurs...

13. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Goedemorgen!

Ik ben vandaag 12 weken zwanger :D Toch een soort magische grens he ;) Gisteren ook weer ff naar mijn kindje geluisterd, nu ik weet hoe hoog ik ongeveer moet zoeken is t zo gevonden :D
    Maar vooral dat ik het al voel vind ik zo wonderbaarlijk :confused:

Hopelijk heeft iedereen vandaag weer gewoon warmte in huis want lijkt me helemaal niks!

@veertje, heeeeeeeeeel veeeeeeeeel succes vanmiddag!

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo iedereen,

Lilly: Wat fijn hé, bewegingen EN geluid... nou wat wil je nog meer ;) En gefeliciteerd met het afsluiten van het eerste trimester :)

Veertje: veeeel succes vanmiddag en hou ons op de hoogte!

Marlieke: fijn dat je weer zo snel opgeknapt bent!

Jo: Pffff ik keeg bij de eerste een hele hoop.... maar ben bang dat het met de 2de heel anders gaat zijn. Heb ook welgeteld 0 kaartjes gekregen deze zwangerschap :( (vindt het zo sneu, Noah een leuke album vol met kaarten voor later en deze baby geen één :( )

Pfff vanmorgen lag ik in bed, ben erachter gekomen dat als ik te veel op mijn rug slaap ik wakker wordt met hoofdpijn (omdat je de holle ader af zou klemmen en dan minder bloedtoevoer krijgt) maar als ik op mijn zij lig krijg ik heel vaak erge last van bandenpijn :( tsjee, denk dat ik vanaf nu maar zittend ga slapen ;) :)

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goede morgen

lilly
    waw, gefeliciteerd met je magische grens! is toch lekker he!
    en dat bewegen vind ik ook mega wonderbaarlijk, maar is toch super! en dat hartje, ik heb hier nog niet durven zoeken.... ben bang het niet te vinden...

zomaar
    misschien bied een voedingskussen uitkomst?

16. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Zomaar, ik voel me af en toe schuldig dat dit ukkie bijna alles van Dylan krijgt (bed/kleertjes etc) en inderdaad veel minder zwangerschapskaartjes.
    M'n man vroeg laatst (met een glimlach) of we niet maatje 116 als kraamkado konden vragen want die kleinste heeft zoveel van Dylan.. wilde hem bijna een knal voor z'n kop verkopen ;)

Veertje, SUCCES vanmiddag!

17. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    :) :) :) Funny, jaaaaa klapjes verdient hij wel ;)
    Als dit ook een jongen is dan heeft hij ook voorlopig kleertjes genoeg van Noah, heel makkelijk maar ook aan de ene kant "jammer". Denk dat je er altijd wel wat nieuws bij zult kopen maar het is toch anders!

Anniek: Ja ik denk dat ik vannacht even een kussen ga proberen idd, bij Noah ook nodig gehad maar pas met ruim 28 weken ofzo :( Ach moet gewoon realiseren dat alles veel sneller gaat!

18. veertje

veertje Fanatiek lid

Thnx meiden.

Vind het nu toch wel heel erg spannend worden hoor.

@funny, haha maatje 116, kan een idee van mijn man zijn :D

@lilly, woehoe 12 weken, leuk hoor, wou dat ik al zover was :D

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Oh hier ook veel minder kaartjes als bij Ruben!
    3 welgeteld, bij ruben een hele stapel.......

En ik denk dat zelfs als het jongen word ik wel nieuwe kleertjes zal kopen hoor. Kijk bepaalde dingen zij nog zo mooi, die mag nummer twee zeker ook weer aan maar het word geen 2e Ruben denk ik dan. Ruben heeft bepaalde dingen die hem leuk staan en bij hem passen.

Ik denk dat dit kindje weer heel anders word en dat dus ook andere dingen hem leuk zullen staan. Behalve dat zitten we in een compleet ander seizoen dus dat scheelt ook weer haha :) :)

Maar op de een of andere manier heb ik steeds het gevoel dat het nu een meisje is :rolleyes: (maar dat had ik de 1e maanden bij Ruben ook, tot 18 weken ongeveer toen dacht ik wel opeens het is een jongen!).

pffffffff........de peutertjes zijn erg ondernemend vandaag.......
    Gelukkig lijken ze ook wel erg moe dus denk dat ze alledrie om 11 uur naar bed kunnen :) :)

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier ook maar een paar kaartjes hoor!
    maar dat geeft niet hihi

wbt de kleertjes
    als dit een meisie wordt heb ik natuurlijk wel al een basis maar aangezien kindje en Kyana 2 en een half jaar schelen zitten we in een heel ander seizoen! JOEPIE! hihi nee nee niet alles wordt automatisch doorgeschoven....

Deel Deze Pagina