goede morgen dames! Ik heb ook van jonathan zijn kleertjes bewaard, maar er zal nog vast wel wat bij moeten! Tja en als het een meisje is dan kan ik helemaal los gaan . Ik heb nu ook nog maar 1 kaartje gehad. maar weet eigenlijk niet meer hoeveel ik er bij jonathan had. @veertje: Juist ook voor die periodes dat je je zo onzeker voelt is dit forum er toch! Wij begrijpen precies hoe je je voelt! Dus ook die onzekere berichten zijn hartstikke welkom hier! Succes met je echo straks en we horen het graag! Na die onzekerheid van die krampen van afgelopen week, voel ik me nu toch weer een stuk zekerder. Mijn buik lijkt wel te ontploffen, vooral 's avonds heb ik een echt zwangerbuikje. Nou ik maak mezelf maar wijs dat dat niet kan als het niet goed gegaan is met de baby. @zomaar: ohw ja zo'n kussen, dat lag wel lekker he! @lilly: zeker mooi als je die grens bereikt heb, gefeliciteerd! @marlieke: Whahaha jij schrijft precies wat ik over de hhb had geschreven, voor al dat hebberige gedoe en die rotzooi op de grond. Heb me daar zo over verbaasd, dat zulke mensen gewoon echt bestaan!
Hier sterk het gevoel dat het een jongetje wordt! Nog 5 nachtjes slapen en dan weten we het! En ga zeker shoppen, of het nou een meid of een jongen is! Tuurlijk gebruik ik bij een meid wel weer wat kleren die we al hebben, heb niet voor niks alles bewaard!
@carla: Spannend hoor nog maar 5 dagen! Heb jij getwijfeld of je een pret-echo zou doen met 16 weken? Of helemaal niet aan gedacht? zie nu net dat je 1 april een pret-echo heb...
Ik vond het eigenlijk zonde om al zo vroeg een pretecho te doen..is wat later in de zwangerschap zoveel mooier vind ik, dus tja dan maar een paar weekjes langer wachten op het geslacht met de 20 wkn echo!
ga je dan voor een 3d echo nu? Ik dnek dat ik toch wel met 16 weken een pret-echo wil. Zal zo even kijken wat dat allemaal kost! (ook niet geheel onbelangrijk! )
De pretecho bedoel je? Dat wordt 3D en 4D! Je zou idd gewoon een 2D echo kunnen laten doen ja, heb idd eigenlijk ook geen idee wat dat kost..
Hier is pretecho 100 euro. Krijg je wel een dvd en een cd met foto's erop. Ik ga wel weer met 17 weken ongeveer. Ik vond zelf de echo mooier met 17 weken dan met 26 weken. Bij de 26 weken heb je alleen het hoofd in beeld en met de 17 weken nog helemaal.
Hier is de pretecho 75 euro, idd ook met dvd en cd. Ik vond het juist later mooier omdat je dan veel beter kan zien hoe je kindje eruit ziet, dan hebben ze echt al en huidje en zo vroeg nog niet. Maart zo zie je maar weer het is net wat je ze;f het mooiste vind!
Uhm Uhm.... hier iemand die nog maar 7 dagen hoeft te wachten tot de pretecho! WOEHOE JIPPIE, ik laat hem bij hetzelfde bureau maken als vorige keer en dat is 2D/3D/4D en zij is zelf gynachologe/lerares en laat zich constant bijscholen, zij geeft zelf ook lessen in het maken van de 20 weken medische echo dus iemand met veel kennis! En niet geheel onbelangrijk ERG aardig! Het gaat mij 75,- euro koten inclusief DVD/ CD rom met alle foto's en een paar foto's op thermisch papier uiteraard 8) SPANNEND! WOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Is het heel erg als je het gewoon allebij wil Dus met 16 EN met 25 weken? Kids slapen al vanaf 11 uur. Ruben was net ff wakker en bloedheet. Heb met veel moeite een zetpilletje gegeven Hij vind het zoooo erg maar sinaspril wil hij niet innemen........
ik heb er zo'n ziiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin in! Lekker een half uurtje voor de lol naar mijn kleine beeb kijken
Heerlijk is dat he zomaar! ik heb me ook opgegeven voor een gratis echo, ze zochten zwangere bij de fontys hogeschool in eidnhoven om een echo te oefenen. Toch weer een keer extra de kleine bewonderen!
mijn echo laat ik in son maken... Toen ik daar met Noah zat en ik klaar was zat er iemand van het forum van hier te wachten in de wachtkamer waren we later achter gekomen...
Nou opgeven dan, mij belde ze gisteren voor een afspraak, duurt een uur zo'n echo! Eerst door de leerkracht om te kijken of alles oke is en dan krijgen studenten opdrachten!
Ja ze is echt leuk! Toen bij Kyra ook! Mag papa mooie sieraden gaan kopen voor dit prinsesje zei ze toen!
hahaha mijn man en ik moesten eerst raden naar het geslacht, ik wist het niet en mijn man zei een jongen, zei zo DING DING DING de hoofdprijs gewonnen