en omdat ik toen maar 14 weken zwanger was en zij zelf vond dat ze niet alles had kunnen laten zien wat ze normaal kan gaf ze me 50 euro terug (van de 70 euro die het toen koste)
Wij hebben met rond 31 weken een pretecho laten doen (zie album). Met 27 a 28 weken krijg je bij onze vk namelijk toch al standaard een echo, dus we hadden haar al regelmatig gezien. Pretecho is natuurlijk wel leuker dan zo'n 2-d echo. Alle echo's (in totaal 3 normaal) bij onze vk worden ook op dvd gezet. Ik krijg bij dit kindje waarschijnlijk nog 2 extra echo's in de laatste weken, omdat de vorige keer mijn placenta verkalkt bleek. Alleen stap ik na die 28 weken over na een andere vk i.v.m. verhuizing, dus ik weet niet hoe dat gaat daar. Die pretecho was trouwens bij ons ook 100 Euro als ik me goed herinner. Welk echobureau is dat dan waar jij gaat Zomaar? We hebben ook maar iets van 3 kaartjes gehad dit keer, zelfs sms-jes of een voicemailberichtje van familie en vrienden, waarvoor het blijkbaar teveel moeite was om even persoonlijk te feliciteren of een kaartje te sturen , maar ach, zoek het maar uit. Voor een jongetje zal ik toch aardig wat moeten shoppen, want ik heb bijna alleen maar echte meisjeskleding. Ik heb nu wel een leuk gebroken-wit pakje voor de baby gekocht voor de kraamtijd en wat schone slabben. Dan koop ik er nog wel een pakje bij en wat rompertjes, sokjes etc., maar vorige keer kreeg ik zoveel, ik wacht eerst wel af voor ik vanalles in huis haal.
Ik kon geen woord uitbrengen snapte niet hoe mensen nog zo vriendelijk konden zijn Noah nemen wij ook mee dit keer
haha Jo ja sorry wij zijn een beetje aan het spammen... sorry Las jouw berichtje ook net pas toen ik terug keek!
@lilly: nee hoor is helemaal niet raar! Hadden we bij jonathan ook gedaan. En wil ik misschien nu ook wel weer! Heb net gekeken en het kost hier 35 euro voor een 2D van 15 minuten en 95 euro voor 2D/3D/4D met dvd voor 30 minuten. Maar asl je al een echo heb gedaan krijg je 20 euro korting op de 2e echo, dus dan zou dat betekenen dat hij 75 euro zou kosten. Maar ga toch nog wel even verder kijken, vond haar niet zo vreselijk aardig de vorige keer. (ze is ook nog een van mijn vk! )
Djezelf: Hé bah, tja als ze niet aardig zijn dan is de "fun" er ook wel een beetje vanaf! Kom gewoon naar Son....
Ik moest de vorige keer zo lachen toen we de dvd aan m'n zusje lieten zien: Staat er toch boven ergens in beeld "son", dus roept zij meteen haha nou zie ik toch wat het wordt, het staat er gewoon boven!
Mijn man had de dvd bewerkt tot een "film" van 10 minuten waarin Noah verteld door middel van ondertiteling.... HEEEEEEEEEEEEEL lachwekkend geworden Hoop dat hij het dit keer weer wil doen 8)