Wij weten nog niet of we een pretecho gaan doen. Bij Stijn hebben we het wel gedaan en koste toen 125 euro en om eerlijk te zijn kijken we er niet echt meer naar om. Dus weet nog niet of ik er weer zoveel geld voor over heb. Al is het wel leuk denk ik voor de kleine zelf als hij/zij zichzelf later kan zien op dvd. Moet er echt nog maar goed over nadenken. Ga zo Stijn uit bed halen want die word om half 3 door mijn vader opgehaald en dan komt mijn man thuis en dan gaan we voor de echo
Noah lag in het begin helemaal verkeerd en hij was al zo klein, zegt ze goh mag ik even in je baarmoeder "porren" om de beeb wakker te maken.... Dat zie je dus ook op de echo dan zie je mijn baarmoeder aan 1 kant een beetje indeuken en porren daarna zie je Noah wakker worden en echt tegen stribbelen.... dus dan staat er onder bij de ondertiteling HÉ, Hé wat is dat Nou? WIe zit er zo te porren in mijn huisje.... en een paar seconden later als hij driftig draait zwiert zijn piemeltje over het scherm, tja en daar staat natuurlijk ook het 1 en het ander over beschreven in de ondertiteling Heeft het een paar avonden gekost maar vond het zo LEUK!
Ja, Veertje, veel succes! Ik heb het in Utrecht laten doen, was op zich wel prima, alleen bleef dat mens maar doorgaan over haar 'bolle wangen', op het laatst kreeg ik echt het idee dat ik van een soort hamster met wangen vol nootjes ofzo zou gaan bevallen. Ze heeft wel bolle wangetjes, maar ik heb ze echt wel boller gezien.
Dank je wel, jullie horen me aan het begin van de avond weer met hopelijk een ontzettend mooie foto van ons krummeltje.
Veertje: Succes! Jo: Ja sommige dingen zijn na 2 keer zeggen niet zo "leuk" meer... Ik pff ga maar eens dweilen....
Oh ja, en ze bleef haar voet maar voor haar gezichtje houden en met haar tenen wiebelen. Ik kan mijn tenen ook echt extreem ver uit elkaar doen en dat zag je daar ook. Alleen staat ze er dus wel grotendeels op met een voet of teen in beeld .
Volgens mij in Son (Brabant ofzo?) en als je een dochter wilt, moet je naar Daughter...oooh, wat flauw . Bij ons stond er een F boven, al gelijk toen ze dat apparaat aanzette, daarachter stond onze achternaam. Dus gelijk mijn schoonmoeder weer denken dat F voor female stond of dat de baby een naam met een F zou krijgen . De foto's had ze ook uitgebreid laten bekijken door een collega of buurvrouw die daar echt oog voor had, het zou een jongen worden! Hahaha, Robin is toch echt een meisje.
@djezelf, in alkmaar, ging toen via de verloskundige hier. Als het goed is doen ze nu pretecho's hier zelf bij de vlos maar dat weet ik niet zeker. zal het eens na gaan zoeken
@djezelf, nou snel gevonden http://www.verloskundigenhhw.nl/index.cfm?pgid=42 Weet alleen niet of het ook voor mensen is die niet bij hun lopen.
Zeg stelletje kletskousen gaan jullie lekker Hier hebben de kids ook heerlijk lang geslapen. @jo,hier gingen ze maar door over die flinke 'billen' , bedoelde ze benen mee. En hij was helemaal oh zo flink, werd wel een 8 ponder hoor Durfde gelijk geen maatje 50 meer tekopen. Uiteindleijk woog hij 3460 gram Ik denk dat ik met 16 weken een 2d echo doe en met 25 een 3en 4 d. Wij kijken er idd ook niet meer naar om maar het is gewoon zo mooi om te zien op dat moment. En ook omaan anderen te laten zien,en idd voor de kids zelf later. En wie weet al ze het huis uit zijn dat ik m nog eens op zet om me te herinneren hoe het was........
Ik heb zoveel echo's de laatste weken gehad en het blijft zo bijzonder. heb met 17 wk een geslachtsecho gehad en daarom kreeg ik korting met de pretecho. Volgens mij 75 euro. Heb met 20 wk in het ziekenhuis een echo gehad en met 28 wk een pretecho maar omdat er op de dvd op het einde geen geluid zag kreeg ik er nog 1 vorige week! Weer een dvd en cd met foto's! Krijg nog een echo rond 40 wk en die wordt dan op de verzekering gegooid ... Ik heb vorige week alle kleertjes van Dylan die ik niet zo leuk vond aan het kinderdagverblijf gegeven... heb dus nu alleen nog de mooiste dingen maar dat is ook behoorlijk veel. Heb wel al wat nieuwe dingen gehad en een heel leuk blauw geboortepakje gekocht! Ben alweer ruim 32 wk en begin nu toch wel ongeduldig te raken... bij dylan hoopte ik dat hij eerder kwam en dat heb ik nu (nog) niet. Vind April zo'n leuke maand! En we zijn de 22ste 4jaar getrouwd!
hallo kletsmugge ikke wil ook een 3d echo hier kost ie met dvd 60 euro! lekker puhpuh, heel fijn vrouwtje!
Pfoeeeeeee zeg, wat gaan jullie ineens hard! Veertje, hoe is het gegaan? Ik ga dit keer niet meer beginnen aan een pretecho. Vorige keer zijn we 3! x terug geweest (en het was al niet zo dichtbij!) maar ze lag al zover ingedaald dat er niks van te maken was. We hebben enkel een keer een voet gezien en nog eens de bevestiging dat het een meisje was haha. Was wel een hele lieve vrouw en hoefden uiteindelijk maar 20 euro te betalen voor de gewone echo's ipv 115 dus dat was wel netjes. Deze keer houden we het maar bij de gewone echo's denk ik....zeg ik nu...haha Vannacht heeft ons meisje weer eens heerlijk doorgeslapen. Joepie! Ben benieuwd hoe het de volgende nacht gaat! Is er hier iemand die ook met zwangerschapsverlof gaat terwijl diegene gedetacheerd is? En dan specifiek nog in fase B zit ook? Zo ja, dan heb ik daar wat vraagjes over