@djezelf, ik heb dus wel een aov maar ik heb een wachttijd van 4 weken, dus als ik 6 weken ziek zou zijn dan krijg ik 2 weken uit betaald. Ik krijg dus ook een zwangerschapsuitkering via de aov en nu ook via het uwv, dus ik krijg dit keer iets meer dan de vorige keer, dat is weer leuk meegenomen. Jammer dat je niet kon slagen voor de carnaval. Ik heb voor Femke zo'n echt spaans jurkje, ze past het nog net...
He meiden, @veertje: jeetje meid dat moet schrikken zijn geweest, hopelijk geneest het snel en mooi @zomaar: gefeliciteerd met je broer, wat een leuk nieuws! Ennuh.........nog maar 6 nachtjes slapen @andi: gefeliciteerd met je mooie echo, jeetje wat kan je al een hoop zien zeg. Super! @djezelf: kan dat gevoel niet het groeien van je baarmoeder zijn? Trouwens ik had voor Cas zelf wat gemaakt. Nou ook niet echt, Maar ik had in ieder geval een toverhoed met een cape, en die had ik zelf kleiner gemaakt. Was wel heel leuk geworden, ik kreeg veel complimenten. @lilly: gelukkig voelt Ruben zich weer wat beter, dan jij ook wat meer aan je rust komen @cimu: wat een leuk jurkje! Hier vandaag een goede uitslag gehad van de gyn. Cas had nm 5de ziekte, en dat schijnt gevaarlijk te zijn voor een ongeboren kind. Nu heb ik het dus al in het verleden doorgemaakt, dus nu is het gelukkig niet erg. Ik heb ook meteen een afspraak voor een echo, 9 maart mag ik. Dan ben ik 7 weken.
Cimu, Mooi jurkje meid! Zomaar, helemaal vergeten...gefeliciteerd met je broer en zijn vrouw. Leuk! Toen ik zwanger was van Marciano zat ik in dezelfde situatie als jij. Tegelijk zwanger met mijn broer's vrouw. 1 dag na elkaar waren we uitgerekend... Dus wel heel erg tegelijk...
Dank jullie! Ja, je kunt idd al echt superveel zien! Ben ook echt heel blij met die foto waar je het gezichtje zo goed zit. *helemaal verliefd* Haha Haha, Djezelf, ze groeien dan ook echt heel erg snel in het begin, hè? Fijn Marieke dat het niet erg was dat Cas de 5de ziekte had. Het gaat je anders toch niet lekker zitten, hè? Cimu, haha, ik moest al ff twee keer kijken, maar 'tis wel een heel leuk jurkje! En wat betreft de lijst.. September is in de meerderheid, hè? Oww, heb even een emomoment gehad vandaag. Gabriël is dan zo lief. Ik had hem de echofoto's laten zien en hij wees naar de baby en daarna naar mijn buik. Niet veel later vroeg ik hem of de baby een kusje mocht, beetje twijfelen, maar uiteindelijk kwam hij naar me toe en gaf heel zachtjes een kusje op m'n buik. Vet lief! (Alleen je dacht toch niet dat ik het ging doen als papa in de buurt is... )
Ben er ff doorheen gevlogen,weinig tijd....... @andi,wat een ONWIJS mooie echo fotooszeg! Bij ons kon je ook al zoveel zien maar ik kreeg maar 1 lullig vaag fotootje mee Echt heel mooi, geniet er maar van! @cimu, dat jurkje heb ik ook gezien vandaag bij de prenatal, ERRUG leuk maar ja, ik ging voor een broek......en heb het daar ook maar bij gehouden Maar wie weet hangt ie er op veen paar weekjes ook nog @ de rest, ik ga nu x factor kijken! Fijne avond.
Oh, ik weet niet meer wat er allemaal geschreven is... Veertje, wat voel je je machteloos he als er iets gebeurt met je kindje?! Gelukkig is het goed afgelopen... Dylan is gek op pleisters maar hij plakt ze op z'n knuffels en ik mag absoluut geen 1 op hem plakken Patje, leuk dat je er weer bent! Lastig zo'n situatie maar wat niet gaat, gaat niet hoor! Als je ziek bent ivm je zwangerschap dan val je meteen onder het uwv.. maar hoe dat zit met wachttijd weet ik niet alleen dat het je werkgever niks kost. Djezelf, ik ben zelf nog op zoek naar carnavals kleding... ideeen? Zomaar, gefeliciteerd! Vandaag naar de 9mnd beurs geweest. Heb eigenlijk best nog wel veel gekocht. Was met 2 meiden van de zwangerschapsgym maar voor die is het de 1ste en weten niet of het een jongen of meisje wordt dus hadden wel hele andere interesses... heb nu een stel opgezette, moeie voeten dus ga lekker zo naar bed!
Dames niks gelezen vandaag, sorry. Onwijs drukke dag gehad op school, carnavalsviering, dus ben doodop! Ga dus nu m'n bedje maar opzoeken!
@funny: mijn zusje gaat als een zuster from hel, mooi zusterspakje, maar dan met veel bloed etc. Ze heeft een naamkaartje gemaakt met daarop Lucia de B.
Vandaag mijn schoonfamilie verteld dat we zwanger zijn en ze vinden het echt helemaal geweldig Zondag op mijn vaders verjaardag gaan we het de rest van mijn zussen vertellen
@Jo, Karlijn kan af en toe ook goed op m'n buik terecht komen. Voelt niet fijn ook al weet ik dat de baby goed beschermd is. @zomaar; leuk dat je broer ook een kindje krijgt. Ik weet dat mijn broer en stiefbroer ook hard aan het proberen zijn dus ik hoop ook binnenkort goed nieus te krijgen @anniek, jij ook gefeliciteerd met je vriendin @veertje; stoer mannetje hoor. gelukt met de pleister? @andi; mooie echo hoor! en wat schattig van Gabriel. @patje; ik heb ook zo'n hangmatje voor in de box, maar karlijn moest er niks van weten. Misschien baby2 wel. Lijkt mij erg relaxed, maar Karlijn had vanaf het begin al een sterk wiletje... @Cimu; leuke jurk. Ik moet ook nog iets voor de bruiloft van m'n stiefbroer. @djezelf; harde buiken lijkt me wat vroeg. Misschien inderdaad het groeien van je baarmoeder of je darmen? En ja elektrische muggenmeppers heb je hier zeker. En dan niet van die verantwoorde zoals in NL, maar hier kun je volgens mij een olifant mee doodslaan (nou ja tikkeltje overdreven). Hier nemen ze het niet zo nauw met de veiligheids regels. Ik loop dan ook iedere avond met zo'n ding te jagen. Echt topsport. Vanmiddag hebben we een grote bbq hier in een park op het resort. De muggen zullen het ook wel gezellig vinden maar toch veel zin in. Verder heb ik al 2 dagen de baby niet gevoeld. Ik weet dat het sowieso nog vroeg was maar de afgelopen weken voelde ik bijna ieder avond wel wat kriebelen als ik op de bank ging zitten. Hopelijk komt het snel weer.
Heb ik een heel bericht geschreven, schiet de verbinding er weer uit :x . Nou ja, misschien dat ik het vanmiddag allemaal nog een keer opschrijf, was niets bijzonders, maar ik word niet goed van die computer. Veel bbq-plezier Kaatjesmam!
Kaatjesmam, wij hebben zelfs nu nog muggen (al steken ze niet echt) maar het zijn er vast niet zoveel als bij jou! Ik ben er allergisch voor dus krijg van die mega bulten! Ik heb weer heerlijk geslapen... gelukkig. Beetje last van m'n keel en hoesten, als ik maar niet ziek word! vanmiddag met m'n mannen naar de Bios. Dylan heeft Bolt al een keer gezien maar hij wil nog een keer! Fijne dag allemaal!
HALLO Ik heb vandaag heerlijk uit mogen slapen van Noah... Hij ging gisteren om 19.00 naar bed en werdt vanmorgen wakker om 10.00 Heerlijk! Ben maar 1 keer uit mijn bed geweest om 06.45 en toen sliep hij weer heerlijk verder! Kaatjesmam: Ja mijn kleintje is ook al een dag of 3 rustiger dan de afgelopen tijd Jammer is dat hé, je raakt er ook zo snel aan gewend aan dat heerlijke gefriemel in je buik! (moet mezelf ook echt voorhouden dat ik pas na 20 weken elke dag iets "moet" voelen hihi, anders maak ik me meteen zorgen!) Funny: Oh LEUK! Veel plezier in de bios! Moet binnekort echt weer een nieuwe buikfoto maken.... Enne nog maar 5 dagen
@kaatjesmam: oh gelukkig voor je...ennuh soms is dan een beetje minder verantwoord ook wel prettig Veel plezier bij de bbq straks! @veertje: leuk voor je dat iedereen zo enthousiast reageert! Hoe is het met stijns hoofdje? was het nog gelukt met de plijster? @zomaar: Oh wat lekker voor je zeg! 10 uur! Ik vind dat wel allemaal weer eens een nieuwe buikfoto moeten plaatsen. Ben erg benieuwd naar de buikjes, (en toch wel een beetje trots al op die van mij) echt ongelofelijk hoeveel harder het gaat met de tweede hoor! @ Funny: oh die lijkt me ook erg leuk: Bolt. Zal eens kijken of iemand hem niet al voor me kan downloaden. Jonathan is echt no te onrustig voor de bios @JO: aarrghh irritant is dat he! Hier gebeurt dat niet zoveel, maar wel dat de hond ineens zijn kop op de laptop legt, of dat jonathan er aan komt..#Tja dan ben je ook je hele verhaal kwijt! Hier even 20 min. pauze, straks komen 2 neefjes en een nichtje logeren. Ben me de hele dag al aan het af vragen wat me bezielde toen ik dit had afgesproken! :
Hoi allemaal, FF kort berichtje van hier, gaat goed met Stijn zijn hoofd, de grote pleister is er nu vanaf en er zit nu een fatsoenlijke op, zie zijn site.. Gisteren een deel van mijn schoonfamilie verteld over de zwangerschap en iedereen zou zijn mond houden nou dat is dus niet gelukt want we lopen net in de middenwaard en komt er ineens een nicht van ons op ons af lopen en feliciteerd ons. Ik hoop dat het niet bij mijn familie terecht komt want dat zou ik echt niet tof vinden en dat hebben we gisterenavond aangegeven.
Leuke foto, he Ik zou bijna voor fotomodel gaan... wil het niet dat ik donker haar heb en ik gok een maatje groter dat 'blondie', haha. Ach ja, maat L past, dus ik mag niet klagen, toch? @Veertje: balen zeg! Hopen dat het nog enigszins geheim blijft tot morgen. Heel gedoe altijd, he! Heb je al een origineel cadeautje bedacht voor je vader? Iets waaruit hij kan afleiden dat hij weer opa wordt? @onverantwoord eten... Ik heb de laatste dagen ook van die vreetbuien; hele repen chocola en hele zakken chips gaan erin alsof het niets is. Voel me echt een veelvraat, haha. Ben nu 4-5 kilo aangekomen. Ik vraag me af of dat normaal is. Ik weet het niet meer van de vorige keer. Toen was het totaal bijna 12-13 kilo volgens mij... @kleintje voelen: ik voelde hem/haar ook al vanaf 12-13 weken. Maar ook maar heel af en toe en soms dagen niet. Net tegen de tijd dat ik me zorgen begon te maken, liet hij/zij weer van zich horen. Maar het trappen wordt steeds frequenter; heerlijk! Nog een paar weekjes wachten dames!
Veertje, inderdaad vervelend zeg, mensen die hun mond niet kunnen houden. Ik ben ook een vreetmachine geworden, het is echt niet normaal meer. Mijn man is nu boodschappen doen en we hebben een lijstje gemaakt met alleen maar gezonde dingen, dus dan kan ik me ook niet weer een slag in de rondte eten.
@cimu, mijn ouders zelf weten het al want ze wisten dat we in het ziekenhuis liepen, voor de gene die het nog niet weten trekken we stijn een tshirt aan met daarop stoer ik word een grote broer
Hoi meiden, Ik wilde hier toch ook even komen vertellen dat ik toch nog een beetje hoop heb.. Het bloeden is gestopt, ik heb geen buikpijn (gehad), en ik krijg ipv 9 maart aanstaande dinsdag al een echo om te kijken óf er nog iets zit etc. Dus nog 3 nachtjes in spanning. Als ik goed nieuws heb komt er weer een banner, en wellicht kom ik hier dan ook weer af en toe spieken. Liefs!