Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

@Kar, ik hoop echt dat alles goed is, ik duim heel erg hard voor je.
    Laat je het dinsdag wel aan ons weten?

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik ga voor je duimen dat alles goed is meid!

Ik heb vandaag een drukke dag gehad, eerst gewerkt en gelijk daarna door naar de stad voor gordijnen voor femke's kamer. Ik ben geslaagd!
    Nu moeders even aan het werk zetten....

Was dus laat thuis en zit nu net dus ik ga lekker bankhangen zo.

3. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Kar, ik ga keihard voor je duimen!

4. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Kar: ik zal heeeeeeeeeeel hard voor je duimen! Ik hoop zo voor je dat het allemaal nog goed zit... Nog 3 spannende nachtjes wachten...

5. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Oooooh Kar... ik had het al in mijn vorige mailtje gezet dat ik ging duimen voor een wonder! EN NU nu blijf ik dat zeker nog langer doen! :)

Dames, ik kan er niet over uit..... ik ben TE verliefd op mijn kereltje, wat een gezellig lief mooi slim kereltje heb ik toch! Soms doet het bijna pijn hoeveel ik vn hem hou pff, hoop dat het kleintje in mijn buik net zo lief word als zijn/haar grote broer! (hormonen en een te lief kind en dan MOET je het ff kwijt ;) )

6. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Ohh, haha, Zomaar, wat kan ik me heerlijk in jou vinden, zeg! Leuk hè, hormonen en een ventje wat zóóó lief is! :D

Zo, ik kruip m'n bedje in :)

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    @Kar, we gaan hard duimen voor je!
    @Zomaar, heerlijk toch, straks heb je twee van die moppies!

Het is alweer kwart over 10, dacht veel vroeger. Denk dat ik zo mijn nest maar in duik. Welterusten!

8. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Kar, wat spannend. Echt vervelend dat je zolang moet wachten. En knap ook dat je dat volhoudt. Om je een beetje moed te geven; bij mijn laatste miskraam wist ik echt 100% zeker dat het een miskraam was. Er kwam zoveel uit. En de eerste keer kwam het niet vanzelf, maar bleef ik maar bloeden. Ja ik weet dat het iedere keer weer anders kan zijn maar toch. sterkte!

BBQ was leuk gisteren. Zo'n 30 man schat ik. Muggen bleven op een afstand door de rook. Ik heb alcoholvrij bier gevonden hier, dus ik kon lekker "meeborrelen". De kids hebben het grootste gedeelte van de tijd met prut en zand gespeeld. Karlijn lijkt zo'n schatje en iedereen probeert de iets oudere jongens in de gaten te houden, maar ondertussen liep zij de hele tijd zand in hun haren te gooien. Boefje. ze zag er niet uit 's avonds onder de prut en etensresten. Het badwater was helemaal geel haha.

9. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    en oja; beebje wel weer gevoeld gelukkig. Toch fijn.

10. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Goedemorgen allemaal,

Kar@ ik zal voor je duimen! Spannend hoor. Vind dat ze je wel lang laten wachten hoor! Ik begon te bloeden en kon meteen de volgende dag terecht...

Hele slechte nacht gehad.. niet door Dylan maar ben echt ziek aan het worden. Zo'n pijn in m'n keel en hoesten. Heb wel een paracetamol ingenomen...

11. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Funny, beterschap meid!

Kar, ik duim voor je dat alles nog in orde blijkt daarbinnen...

All, 2009 is tot nu toe niet echt een geluksjaar voor mij... Gisteren waren we even bij mijn neef en zijn vrouw op de boerderij. Marciano moest daar natuurlijk even kalfjes kijken. Dus zet ik hem op de rand bij de kalfjes in een lege voerbak. Wil ik hem er na een poosje weer vanaf tillen...komt die voerbak ook mee. Boem! Precies met de rand op mijn grote teen...Auwie. Nu een dikke, blauwe teen.

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @marlieke, het zit je idd ook niet echt mee, moest stiekem wel even een beetje lachen hoor ;)

@funny, beterschap meid, zere keel is super vervelend. Ik weet nog dat ik een beginnende keelontsteking had in de zwangerschap van Femke en ik kreeg er niks voor. Auw auw! Ik hoop dat je snel opknapt.

@kaatjesmam, hhmm lekker bbq-en. Moeten we hier nog even op wachten :)

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

ff snel

kaatjes mam
    mmmmmmmlekker bbqen! lekker man

uhm
    marlieke
    arme jij, het zit je niet mee! je kunt dit ook maar vast gehad hebben, is de bevalling stukken makkelijker want heb je het ongeluk al gehad! ;)

funny
    o lekker balen
    hier ook al beginnende keelontsteking maar was meteen naar de dokter gegaan en heb antibiotica gekregen gelukkig

hier normaal flink carnaval vieren, heerlijk! maar helaas zijn mijn bekken het daar niet mee eens dus laat het flink maar weg.\vanmiddag optocten kijken {2} en daarna naar het café en we zien wel hoelang ik het vol ga houden

14. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @kar, oh ik duim zo hard voor je dat het loos alarm was [-o<

@zomaar, hier ook al zo'n verliefde mama :D

@anniek, wij gaan misschien ook nog ff naar de optocht kijken als we zin hebben :rolleyes: Veel plezier, en anders moet je maar denken dat je volgend jaar weer kan.

@kaatjesmam, heerlijk BBQen en kindjes die buiten spelen.....zitten hier echt met smart op het voorjaar te wachten.....

@marlieke, AUW AUW :( Wat een pech!

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Aaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhh wat gaat het ineens allemaal snel...! Zo kroop ijn mannetje een paar dagen geleden nog de hele dag rond, nu loopt hij als een kiviet en kan zelf de trap op (open wenteltrap :confused: )
    Tsjeeeeee wat gaat het INEENS mega snel :confused: :confused: :confused: Vanmorgen zijn hij ook kakie toe mijn man koffie aan het zetten was :) Hij helpt ook met de tafel dekken en afruimen, vaatwasser in en uit uit ruimen :) Met andere woorden ik heb inneens een klein mannetje in huis, een echte dreumes dus!

Marlieke: AUWWWWWWWWW, maar daar komt vast iets heeeeeeeel moois voor terug! Misschien heb je nu pech zodat je dadelijk al het geluk krijgt! ;)

Funny: beterschap!

Ik heb vanmorgen voor het eerst een plopje aan de buitenkant gevoeld, lag vanmorgen (was weer 10 uur :p ) te wachten tot Noah wakker werd en lag met mijn hand op mijn buik en ineens voelde ik van binnen en van buiten PLOP! :D Denk dat het een karate trap was! ;) Dadelijk lekker op visite heb er zin in. Fijne dag allemaal.
    Enne nog maar 4 dagen :)

16. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @kar: meid ik blijf voor je duimen [-o<

@marlieke: jeetje wat een pech, hoe gaat het nu?
    kan je er wel een beetje op lopen?

@zomaar: wat heerlijk dat je je beeb zo goed gevoeld heb. En wat goed van Noah! Ik had het er vanmorgen ook met mijn man over, Cas heeft nu ook zo'n periode. Ineens kan hij zoveel.......

@funny: beterschap!

@anniek: veel plezier vandaag, hopelijk hou je het lekker vol.

Nou hier geen carbaval maar wel zin om wat leuks te doen vandaag. Ik ga maar eens overleggen met manlief, wat we kunnen doen

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    trouwens de 'soap' is weer begonnen (als jullie begrijpen wat ik bedoel)

18. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    laat me raden................

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    het begint met een w........

20. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.100
    3.879
    113
    Ja, ik ben al even wezen soap-lezen! Tja...

@Funny beterschap! Ik krijg zelden tot nooit iets van mijn huisarts, het is een nogal slome vent waar nooit veel meer woorden uitkomen dan 'tja...kwestie van uitzieken'.
    @Zomaar, leuk dat getrappel en het gaat zeker snel. Hier doet ze alles na, zo leuk wat ze allemaal niet zien en doorhebben. Al is het soms echte kinderlogica, dan pakt ze bijv. mijn make-up reinigingsdoekjes en gaat haar ogen dan schoonmaken, wel schattig :) !

Deel Deze Pagina