Ha meiden! Bedankt voor de felicitaties! Het is zeker een mijlpaal, en die hormonen maken me nog weker dan ik al ben haha. Wat een heerlijke kindje is het toch... Lilly, wat fijn om te lezen dat de echo weer helemaal goed was! Je hebt er vast van genoten! Marlieke, dat klinkt allemaal erg mooi! Zeker Marciano's kamertje ook! Onze dochter heeft ook 3 muren limoengroen en 1 wit waar een heeeeele grote schildering op is gemaakt van Winnie the Pooh en Knorretje. Wij moeten onze slaapkamer ook weer gaan aanpassen, ik ga ijsblauw zeker onthouden! Veertje, lekker dan van het CB haha. Als ze zo'n achterstand hebben, kom je dan niet ook in de knoei met wanneer ze welke inentingen krijgen? Marieke, ik hoop dat de wonderpillen hun werk doen voor je vriendin! Dat zou wel mooi zijn! Wenneke, vervelend dat je er zo achter komt maar volgens mij zie je niet in hoe je verhalen steeds klinken. Het is alleen maar negatief. Natuurlijk moet iedereen zn verhalen hier kwijt kunnen, positief EN negatief. Maar bij jou is het enkel negatief. Daarbij schrijf je nogal onduidelijk en chaotisch waardoor het soms ook moeilijk te volgen is. Zoals al eerder geopperd in het andere forum; waarom start je niet een nieuw topic om je problemen te bespreken? En dan kun je hier vooral over al het wel en wee van je zwangerschap praten. Dat is voor jou leuker en voor de andere forummers ook. Ik hoop echt van harte dat je er uit komt met je mannetje en dat je toch een mooie zwangerschap mag hebben, maar probeer af en toe ook de leuke kanten van je leven in te zien. Je hebt ook nog een kindje wat jou hard nodig heeft en die verdiend ook een fijne en positieve omgeving. En volgens mij ben je hier dus ook nog van harte welkom maar dan wel met een beetje meer verhalen die "on-topic" zijn. Ik hoop dat je mijn kritiek niet verkeerd opvat en dat je hier iets mee kunt. Sterkte. Zo, mijn dochtertje en ik hebben net stiekem het laatste stukje taart opgegeten hihi. (Nou ja, zij heft er vooral op geslagen en mama zat de spetters van de grond te vegen ) Trouwens, zag je aan jullie ook al zo snel dat je weer zwanger was? Ik ben nu 7 weken en heb echt al een buik! Sommige mensen zie ik gewoon kijken van "zooooo, die is aangekomen!" Hahaha waarschijnlijk denken ze wel weer dat ik zwanger ben. Baal er wel een klein beetje van, volgens mij zit ik met 10 weken aan de zwangerschapskleding Ach, wel een goede reden om weer lekker te mogen shoppen
@Shaula, wat fijn dat jullie zo'n leuke dag hebben gehad! Oh ja, over je buik, dan hebben mensen mooi weer wat te kletsen toch? Zou ze zwanger zijn of gewoon teveel gegeten? Aangezien we gaan verhuizen, moeten de kamertjes toch helemaal overnieuw. We hebben licht laminaat met v-groef uitgezocht (licht walnoot ofzo heet het). De babykamer wordt rood met wit. Nou ja, voornamelijk wit met rode gordijnen en accenten. De witte babymeubels gaan ook over naar de baby. Robin's kamer lichtblauw met zachtroze op de muren, de rest wit. We hebben fuchsiaroze gordijnen uitgezocht. Denk dat het ook witte meubeltjes worden of iets met hout. Ik heb een tijdje terug zo'n schilderij met zo'n grote koeienkop erop gekocht bij het kruidvat, die vindt ze zo mooi, ze blijft hem maar zoenen. En ik wil een spiegel ophangen op haar hoogte, ze staat nu altijd te dansen en te doen voor de oven die spiegelt, maar moet steeds dieper bukken .
@shaula, foei foei, ik vergeet je helemaal te feliciteren GEFELICITEERD! Enne,dan izt je met 10 weken in de zwangerschapskleding? DAn heb je al een buik...... Ik zie het probleem niet
Shaula, hoef je niet van te balen dat je met 10 weken in de zwangerschapskleren zit.. Zit ik nu ook Kun je toch lekker showen? Bij mij zag je het ook al heel snel, hoor! En gefeliciteerd met Aïsha! Hier is het over 4 nachtjes feest! Gabriëls kamertje is nét gedaan toen we hierin trokken. Hij heeft lichtblauwe muren(de ene helft dan, de andere helft is betimmerd met houten wandjes, kleur zit tussen licht en donkerbruin in), verder heeft hij witte meubels en overal Carsaccenten, zoals stickers, lamp, klok, dekbedovertrek etc etc etc.. Een heerlijke jongenskamer. Zo, ik smeer hem nu! Lekker Private Practice kijken. Fijne avond!
Het is ook niet zozeer een "probleem", maar ik wil nog echt niet dat ze het op mn werk weten tot na de 12 weken. Lang verhaal, maar daarom hoop ik dat die buik nog even een beetje mini blijft. Daarna mag ie ineens onwijs gaan groeien haha. Ik vind het erg leuk om zwangerschapskleding te kopen/dragen dus daar ligt het niet aan En bedankt voor de felicitatie!
ik draag hier ook al zwangerschapsbroeken hoor! Het is niet normaal zoals die buik al groeit. (vooral 's avonds!) *typt ze met een mond vol brood, terwijl ze uitgebreid heeft avond gegeten* Ik ga het woensdag op mijn werk vertellen na de echo. Kan het hier niet langer voor me houden. @lilly: fijn om te horen dat er bij jou wel weer wat energie bij is! Geeft de burger moed! oh bedenk me ineens dat ik zou kijken hoe die hormoonzalf heette... vergeten! Ik kijk straks wel even..
Hallo ! @ allemaal, bedankt voor jullie welkomstwoordjes en felicitaties ! Echt super leuk ! Ik ga donderdag de verloskundige bellen. Ik ben dan 4 weken en 1 dag. Ik hoop dat we dan snel terecht kunnen om even te laten checken ... heel spannend ... als je al een hartje ziet, dat is al een enorme geruststelling. Ik zal jullie op de hoogte houden ! Tot snel ! xxx Nikki F
Hahaha, wat herkenbaar! Heb hier vanavond twee beschuitjes weggewerkt omdat ik zo'n honger had Zo, maar gauw naar bed! 't Is laat genoeg!
Goedemorgen! @carla, veel succes en plezier vandaag bij de 20 weken echo! @anniek,nog 1 nachtje! @zomaar, nog 2 nachtjes pffffffff, hier begon de ochtend alweer lekker. Oppaskindje 1 wordt afgeleverd met de mededeling van hoesten en niet eten. Merk er voorlopig niet veel van en hoop dan maar dat hij iig wel goed wil slapen. En oppaskindje 2 zit weer in zijn 'ik ben zielig' bui En Ruben voelt dat feilloos aan begint hem dus te duwen, waarop oppaskindje 2 zich met veel dramatiek en bijbehorende jammer geluiden op de grond werpt, terwijl hij uiteraard goed kijkt of ik het allemaal wel zie. Ik moet hem dan uiteraard uitgebreid troosten en zo....... In het begin trapte ik daar dus in Hij was nieuw hier en vond hem zielig en dan die stoere Ruben......maar inmiddels weet ik dat het zijn manier is van aandacht vragen. Op sommige dagen hoeft Ruben alleen maar naar hem te wijzen en dan gooit ie zich al op de grond Gelukkig kunnen ze steeds beter leuk met elkaar spelen, nu moet het voorjaar nog beginnen zodat we de tuin inkunnen.
@Carla, succes vandaag! @Lilly, haha, ja, daar zou ik ook niet intrappen . Waarschijnlijk doen zijn ouders dat wel altijd, als hij dat steeds probeert. Robin wil zich een enkele keer nog wel eens jankend op de grond gooien, vaak is ze dan moe. Dan laat ik haar ook zo liggen, daarna breng ik haar naar bed. Robin is snotverkouden en ze zit vol slijm. Ik heb geen honger, maar ben gewoon vreterig en snoeperig. Vanmorgen sinds een maand ofzo weer eens op de weegschaal geweest. Oei, 5,5 kilo zit er al aan! En dan moet ik nog zoveel maanden.
@carla: veel plezier en succes straks! @lilly: oh hilarisch die kinderen, sommige kunnen zo op de toneelschool! gelukkig heb je het door... @jo: zoooo herkenbaar, ik heb gister een zak met caramelblokken gekocht.. waarom... dan had ik wat te snaaien op m'n werk straks.. Heb hem express in mijn auto laten staan zodat ik nog wat over had vandaag (en heb me er zelfs vanacht op zitten verheugen) Was je bij Robin veel aangekomen? Nog maar 1 dagje en dan mag ik ook eindelijk kijken naar mijn beebje! Wat heeft de tijd lang geduurt! Begin nu ook wel weer een beetje zenuwachtig te worden.
@Djezelf, hoeveel ik precies ben aangekomen, weet ik niet, want ik ging periode van mijn zwangerschap gewoon niet meer op de weegschaal (ontkenning). Een paar dagen na de geboorte ben ik erop gaan staan en toen woog ik nog ruim 15 kilo meer dan toen ik net zwanger was. Ik denk dus dat ik makkelijk 20 kilo was aangekomen. Die eerste kilo's gingen er redelijk vanzelf af, maar voor de overige 10 heb ik mijn best wel even moeten doen. Ik hield ook nog eens vocht vast, blies op tot een enorme hamster de laatste maand, dat was zo'n 3 dagen na bevalling wel verdwenen.
@shaula, ze lopen pas sinds afgelopen jaar achter en ik neem aan dat als stijn met 3,5 weer inentingen moet dat ze wel weer bijlopen. @carla, heel erg veel plezier geniet ervan. @djezelf, spannend hoor, ik wens je alvast heel erg veel plezier voor morgen. Hier weinig te melden eigenlijk. We zijn langszaam aan iedereen aan het vertellen dat we zwanger zijn maar dat ze wel hun mond nog moeten houden omdat we het aan bepaalde mensen persoonlijk willen vertellen, hopen maar dat ze zich daar aan houden. Vanmiddag naar het cb, ben benieuwd hoe groot en zwaar Stijn nu is. Straks word onze flatscreen gebracht die mijn man 1,5 week terug bij qmusic heeft gewonnen
Meiden ik ben net terug van mijn echo.. En: Zie mijn banner! Het zijn er dus TWEE! Allebei precies op schema, we hebben de hartjes gezien en gehoord, en ze bewogen ook! We zijn allebei verbijsterd. En blij!