JULLIE WETEN HET VAST NIET...... DAAROM ZEG IK HET MAAR EVEN... NOG MAAR 2 DAGEN @Lilly: Druk kiddie dagje dus! Succes met de kleine drama toneelspeler Carla: Succes en veeeeeeeeel plezier! Djezelf: Het echte aftellen is begonnen... jij snoepkont Jo: Ach 5,5 kilo vind ik wel meevallen, was het maar zo dat je de 2de helft ook maar 5,5 kilo aankwam dan zit je wel goed Verder weinig bijzonders, heb alleen de hele nacht gedroomd (alweer) dat ik te horen krijg dat het een meisje is donderdag..... Tsjee ik heb zelf niet echt en gevoel maar ik droom het echt de hele tijd Ga me nergens aan vast pinnen het is 50/50 en allebei leuk!
KAR AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH WOEHOE GEWELDIG! Dat is wel EHT het tegenovergestelde.... misschien hebben we iets te hard geduimt met zijn allen
Sorry inbraak! Kar gefeliciteerd, wat een verrassing een tweeling. Ik heb effe een vraagje, ik heb ook echt een sterk voorgevoel dat het er bij mij 2 kunnen zijn.We hebben pas de eerste echo over een dikke 2 weken. Maaruh kan je gewoon een tweeling krijgen, zonder dat het verder in de familie voorkomt?
Jeetje Kar, wat een goed nieuws. En nog een tweeling ook! super Meid wat zal jij opgelucht zijn dat je lekker die hartjes hebt zien kloppen. @supermommy; ja het kan ook voorkomen zonder dat het in de familie zit
@Kar, wow, wat een verassing, gefeliciteerd! @Zomaar, ja, het valt nu nog mee, maar ik vrees dat het de tweede helft wat harder gaat met aankomen .
Wauw Kar gefeliciteerd! Echt een cadeautje na de afgelopen week (weken?) Spannend ook 2! Lijkt me heel bijzonder om mee te maken. Ook al lijkt me het erg druk en in onze situatie niet echt handig (in m'n 1tje vliegen met 2 kids) ik was toch stiekem een beetje terleurgesteld dat het er maar 1 was. Stom he. Maar genoeg over mij; het belangrijkste is dat je geen miskraam hebt gehad en gewoon 2 gezonde kindjes in je buik hebt! En supermummy; ja dat kan zeker. Een 1-eiige tweeling is zelfs helemaal niet erfelijk. Ik heb de rest wel gelezen maar ik weet het niet meer zo goed. Een paar goede scans en een paar bijna scans (ehhhh Zomaar jij nog lang niet toch?). Leuk! Ik heb vandaag stofjes geshopt voor de kinderkamers. M'n vriendin moet al over 2-3 maanden bevallen dus die had echt dingen nodig. Ik ging vooral omdat het leuk is. Ze is canadees en heeft wel een heel andere smaak. Beetje truttiger dan dat wij gewend zijn. Ik heb knalroze gordijn stof voor karlijn gekocht en verder nog wat geruite stofjes. Voor de babykamer wist ik het nog niet zo goed.
@supermummy: Hoi! Ja, het kan, je kunt spontaan een tweeling krijgen. Bij mij zit 't wel in de familie, al was de laatste tweeling in de generatie van mijn grootouders. Bij mij was nu ook al te zien dat er een vlies tussen de twee zit, dus ws een 2-eiige tweeling. En dat schijn je te erven; ik in mijn geval van mijn vaders kant. @all: Bedankt voor het duimen! Het heeft zeker geholpen! Ik kan het nog steeds niet goed geloven... Straks 3 kinderen!
@kar: wauw meid gefeliciteerd! Wat een super goed nieuws! Nou vanmorgen de echo gehad en ben helemaal in de wolken! Wat geweldig om te zien weer! Heb er echt van genoten! en we weten wat het wordt! Ben echt zo gelukkig!
Kar, wat fantastisch meid! Wel zwaar, maar ook dubbel zoveel vreugde! Supermom, kan zeker wel. 1 moet ook de eerste zijn in een familie die een tweeling krijgt... laat je ons nog even weten of je voorgevoel juist is? Carla, mooie echo meid! Mogen wij ook weten wat het wordt of hou je dat liever voor jezelf?
Jullie mogen het niet weten! Het is ons geheimpje! Bij Kyra hebben we het ook geheim kunnen houden dus kijken of het ons nu weer lukt om niks te zeggen!
@carla, gaat jullie vast en zeker lukken Bij Stijn is het ons ook gelukt en hoop dat het bij deze ook weer gaat lukken. We hadden het weekend al weer eentje die zei je zei hij dus het word een jongen dus die maar even uit haar droom geholpen, ze was er echt van overtuigd dat we het al wisten.
@carla, een mooie echo hoor! @kar, wowie een tweeling, wat leuk zeg! Was het schrikken? Dat hoor je soms wel eens. Vanmorgen zag ik bij de achterbuuf een ooievaar staan, we waren zondag nog op visite daar en nu dus gister of vannacht bevallen, een jongetje, de naam stond er nog niet bij. ZE hadden al wel een beetje verwacht dat het een jongetje zou zijn, want het kindje heeft 2 klompvoetjes en 80% van kids met klompvoetjes zijn jongetjes. Ze hebben dus een zware tijd voor de boeg, maar gelukkig waren ze erop voorbereid. De eerste van hun is op dezelfde dag geboren als femke, en dat was ook een jongetje.
Sorry moet alles nog teruglezen....... maar.....KAR......een tweeling! WAT GEWELDIG! Van een mk naar een tweeling, dat moet voelen als een achtbaan voor jullie! Maar wat grandioos, geweldig en speciaal zeg! GEFELICITEERD!
kar zeg maar nee dan krijg je er 2! waw wat een verassing, super hoor! mega stoer! En idd nog maar 1 nachtje! joepie ik heb overigens een beetje een baaldag vandaag dus heb niet terug gelezen, alleen ff gezocht naar het nieuws van kar {en lilly} nu ga ik verder koppijn hebben en misschien nog maar een potje janken ofzo.... misschien nog tot vanaaf!
Sjo ben ik weer..... @carla, wat heerlijk een goede 20 weken echo, geniet maar lekker na van het verliefde gevoel! Oh er was nog iemand die bijna mag, ben het kwijt..... @jo, ik ben nu ook al 2 kilo aangekomen hoor. Bij Ruben 20 in totaal maar ook heeeeeel veel vocht, de dag na de bevalling waren er al 12 af! De rest ging eigenlijk ook heel snel tot de laatste 3, daar moest ik ook ff mijn best voor doen. @kaatjesmam, ha wezen shoppen dus! Ik werd vanmorgen vreog wakker om te plassen (word ik zo moe van he dat gepies ) en toen kon ik niet gelijk slapen en toen bedacht ik me dat ik helemaal geen post van jou gezien had gisteren Waar je je al niet mee bezig houd zo midden in de nacht 8) @kar, ja 3 kids inene! Ach meid, je vind je weg wel weer, al zal het vast druk/zwaar zijn in het begin. Maar tegelijkertijd lijkt het me ook heeeeeeeeerlijk,een ZEGEN! Wat hebben jullie trouwens allemaal mooie echo fotoos, ben een beetje jaloers. Hier zijn de echo's wel heel duidelijk maar de foto's.... Helemaal niet zo mooi!
@anniek, ik had de eerste 4 maanden ook van die baaldagen, heel veel hoofdpijn en me gewoonweg kl#te voelen. Ik had dat bij de eerste helemaal niet, maar gelukkig is het nu weer over, zal er ook wel weer bij horen, en idd een potje huilen lucht heerlijk op hoor!