Veertje, kan het helemaal begrijpen , hoor, hoe je je voelt! Ik had er wel wat van gezegd, maar ja, dat ben ik weer Wees blij dat jij onafhankelijk bent! Hè, bagger Anniek dat je je niet goed voelt! Balen! Fijn patje dat je nu naar de vk mag! Maakt het toch wat prettiger he! En hihi, dat zal mijn hub ook wel hebben wanneer hij thuiskomt dat hij dan al weekend heeft. Hij heeft voor morgen namelijk vrijgenomen ivm Gabriëls verjaardag. Haha. Tjeetje, idd, waar blijft Zomaar nou? Hoelaat had ze de echo?
ff snel , ga zo naar de winkel. @veertje; word er zelf helemaal verdrietig van. Wat sneu voor je! Geef stijn maar ff een dikke knuffel van ons. Gelukkig heeft hij er 'nog' niets van door.
Kom straks reageren, nu ff geen tijd! Zomaar waar zit je nou! EN IK HEB VANAF NU TOT DINSDAG OVER EEN WEEK LEKKER VRIJ! HOERA!
Dag dames, Meiden die een goede echo hebben gehad; proficiat! Wat fijn! Zomaar, waar ben je nou? Iedereen wacht op je! Veertje, ik kan me dat helemaal voorstellen hoor! Ik zou daar ook niet tegen kunnen en al helemaal niet met die hormonen! *Knuffel* Kaatjesmam, wat fijn dat alles zo goed gaat met Edward en mama! Anniek, wat balen dat je je zo voelt! Ik herken dat wel. Mijn stemmingen wisselen echt van uur tot uur. Ene moment kan ik heel blij zijn, andere moment bijna zo'n deprigevoel. Ach zullen de hormonen bij mij wel zijn. Pfff...nog een paar nachtjes en dan mag ik eindelijk ook voor de 1e echo. Die 4 weken wachten duren echt laaaaaaaang! Verder weinig nieuws! Liefs, Shaula
@djezelf: lekker meid zo'n goede echo. Je zal je wel super voelen!Ik ben superblij voor je @lilly: lekker die dagen vrij @shaula: jij kan ook gaan aftellen. Lekker hoor maandag een echo. Hoe voel jij je verder? @veertje: Ik kan jouw reactie helemaal begrijpen. Het is soms echt heel oneerlijk. Probeer er maar een beetje boven te staan, en anders moet je er misschien toch eens over praten @knuf: gefeliciteerd met je echo @anniek; voel je je alweer wat beter?ben je nog geslaagd? @zomaar: ik begin me toch een beetje zorgen te maken Ik ben blij dat deze dag voorbij is, Cas was echt een klein draakje vandaag. Hij is ook nog eens twee keer gevallen, eerst op het ene oog en toen op het andere. Nu heeft hij twee blauwe bulten op zijn ogen. Lijkt wel of ik hem mishandelt heb
Nog niks van zomaar? Hè, begin me nou wel zorgen te maken.. Owww, fijn Marieke. Haha, ja, dat krijg je met kleine kinderen! Gabriël had laatst een paar krabbels in zijn gezicht omdat de poes hem op een gegeven moment niet meer zo leuk vond. Zag d'r ook echt uit alsof ik 'm wat aangedaan had. Hihi.
Hallo Meiden, Geen zorgen maken hoor! Sorry sorry sorry, ik moest hals over kop met mijn moeder mee die een afspraak had in eindhoven (waar ik dus net vandaan kwam ) dus dat gedaan en toen vroegen ze of we bleven eten, dus dat ook maar gedaan... dus niet eerder thuis geweest dan nu. DE ECHO WAS SUPERRRRRRRRRRRRR! Heerlijk SUPER actief kleintje (ze noemde de beeb een draakje want ze kon bijna geen normalen foto maken omdat het beebje niet stil wou liggen ) Alles zag er prima uit, qua groei (toevallig) PRECIES ops schema, alle kindjes gaan anders groeien dus meestal krijg je dan een andere "uitgerekende" datum uit de berekening, maar ons spruitje nog precies 11-08 hartje, longen, niertjes, blaasje etc etc, alles zag er PRIMA uit! Hartje van dit beebje gaat veel sneller dan dan van Noah toendertijd 158 p/m lekker snel dus, maar ja spruitje is ook lekker actief Placenta compleet aan de achterkant dus ze heeft me gewaarschuwd dat kan er nog heftig aan toe gaan met zo'n bewegelijk beebje 8) ik ga nu snel nog ff de foto's bekijken en de dvd, heb ik helemaal geen tijd voor gehad! Dank voor de interesse meiden! Enne ik kan lekker naam uit gaan zoeken WOEHOE geslacht weten we zeker, ze heeft ook echt een GEWELDIG acho apparaat!
Heb wel 25 foto's ofzo... heb er ff snel 2 uitgezocht en alvast in mijn album gezet. Zal morgen even verder kijken
Zomaar, oh je liet me wel een beetje schrikken hoor. Maar super dat je dat zo'n mooie echo hebt gehad! Je bent echt gemeen hoor, je gaat het gewoon niet zeggen he Nou ja, ik denk dat het een jongen wordt, maar ja ik kan het ook fout hebben. Help je me even?
@zomaar, hehe, daar isse dan eindelijk! Wat fijn dat het zo goed ging! Misschien moet ik maar bij jou langskomen en dan in Eindhoven die echo laten maken Foto's? En hier liep de groei met de laatse echo idd ineens 2 dagen voor. @shaula, ja die eerste weken duren een eeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuuuuuuuuuuuwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiggggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhhhhhhheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeiiiiiiiiiiiiiiiiiidddddddddddddddd Succes maandag, dan kan eindelijk het echte genieten gaan beginnen, tenminste dat was voor mij zo @knuf, jij ook gefeliciteerd met je goeie echo! @veertje, zou je het niet bespreekbaar kunnen maken bij je moeder? Zonder verwijten, zonder boosheid, maar gewoon zoals je het hier ook zegt, dat je er verdrietig van word, dat het je het gevoel geeft dat Steijn minder belangrijk is of zo? Hoe dan ook sterkte ermee, ik zou er ook heel verdrietig om zijn hoor. @anniek, dikke knuf! En nog lekker gewinkeld? Pfffffffffffffffffff.........wat een dag hiero......... 2 drukke peuters. Ik met ze naar de speeltuin nou hardstikke leuk allemaal......terug naar huis....dacht ik lekker op tijd naar boven te gaan, bedje op te zetten zodat oppaskindje lekker kon gaan slapen. De kids speelden op Ruben zijn kamer en he tklonk allemaal erg gezellig.... Op een gegeven moment dacht ik, het klinkt wel erg erg gezellig allemaal Laat ik eens gaan kijken (ik was dus in de kamer ernaast bed aan het opmaken etc). Kom ik Ruben zijn kamer binnen........ ........zijn ze via de speelgoedkist OP de commode geklommen en hebben zowat een hele pot vaseline in hun haar gesmeerd Ondanks de shock kon ik nog nadenken en manlief roepen om een foto te maken Daarna twee blote mannetjes onder de douche die elkaars blote lijf hylarisch vonden Ze hebben daarna wel 3 uur geslapen allebij En dat had ik ook wel gewild.........pffffffff ben kapot maar voldaan. Was een positieve dag ipv zo'n zeur dag als dinsdag. En de foto;s zijn geweldig. Ga nu proberen buikfoto te plaatsem.....
@Djezelf en Knuf, fijn dat de echo's goed waren! @Veertje, ja, ik kan me voorstellen dat je dit dwars zit, vind het ook niet zo netjes. @Zomaar, we dachten al, waar blijft ze nou? Gelukkig is alles goed! @Lilly, haha, ik zie het helemaal voor me, lekkere vetkuifjes! Hier weinig bijzonders te melden.
We hebben het er al meerdere keren over gehad maar tot nu toe weinig nut gehad. Mijn moeder zegt gewoon dat mijn zusje niet met geld om kan gaan dus altijd te kort komt en dat ze daarom alles koopt voor hun.. Mijn vader doet als ze daar op visite zijn standaard even boodschappen, hij heeft zelf een pc voor hun gekocht omdat hun oude het niet zo best meer deed. Ik moet me er maar niet te druk over maken, ben iig blij dat wij zelf voor onze kinderen kunnen zorgen en niet zo afhankelijk hoeven te zijn. Af en toe voel ik me wel een beetje stom. Laatst wou mijn vader een traptracktor met aanhanger voor Stijn kopen echt heel erg lief maar ik vond het onnodig omdat Stijn nog niet kan trappen en er nog te klein voor is en dan ding koste wel 60 euro. Achteraf gezien denk ik dan had ik maar niet zo eerlijk geweest dan hadden ze teminste ook wat aan stijn gegeven.
En daar issie dan eindelijk. Als ik m vergelijk met die van 5 weken geleden is het echt een GROOT verschil @veertje, wees jij maar trots op jezelf. Jammer dat je ouders denken je zus op deze manier te helpen.