Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

veertje Fanatiek lid

@jo, hier een etos baby :D

2. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Veertje! Ik zei het toch! :D

Super hoor meid! Gefeliciteerd!

3. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    VEERTJE!
    Ik zit hier ff helemaal te bibberen........BEN JE ECHT ZWANGER?

WAUW, GEFELICITEERD!!!!!!!!!

@ANNIEK, hoezo mogen we niet samen in het topic? :rolleyes: Snap iets ff niet......

anniek, jo, zomaar, mooie buikies hoor ;) Mijn onderbuik word ook al dikker maar aangezien ik ook een rol erboven heb vind ik mijn buikie niet zo mooi nog :( Tis meer 2 buiken nu :) :)

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Veertje gefeliciteerd!

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jessica
    ik wil je buikie ook wel eens zien dan!

ze hebben het topic opgesplitst, 1 deel tot de 15e en de rest in het andere deel!

6. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Veertje, ook hier van harte gefeliciteerd meid! Ik ben helemaal blij voor je!

Verder zie ik hier heel mooie buiken voorbij komen...

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    en waar si jou buik marlieke?

8. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @anniek, ach i kan he ttoch niet bijhouden daar ;)
    Blijf lekker hier kletsen, vind het wel prima :)

Heb net een mama blouse besteld op hm.com voor 3,90 euro :confused: zag er echt lekker uit voor de zomer voor als ik al op knappen sta :)
    En een broek voor 15 euro 8) (en nog wat dingetjes ;) )

En zoals verwacht komt alles pas einde van de maand/begin volgende maand binnen dus dan heb ik de echo al gehad :)

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    en waar blijft je buikfoto?

hihien dat zijn nog eens leuke prijzen om te shoppen!

ik hoop dat ik morgen ook wat vind!
    ennuh mocht ik een miskraam krijgen dan wordt ik vast nog een keer zwanger en komt het dan wel vanpas... zo denk ik dan

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ja dat is ook wel zo (lekker nuchter niekje ;) )......

Buikfoto heb ik nog niet gemaakt om eerlijk te zijn :oops:
    Vind zoals gezegd mijn buikie niet zo.....eigenlijk pas als ik op de helft ben ergens word het wat :rolleyes:

11. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Anniek, tussen mijn borsten en mijn bovenbenen...:)

12. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Ik duik mijn bedje in!

Truste dames.

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    marlieke
    lolbroek ;)

jessica
    aleh zeg... komkom hihi

ik ga ook zo me nest in denk ik maar, ben best moe

14. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Wauw Veertje, dat is goed nieuws! Je hebt er ook zo lang op moeten wachten. Geniet ervan!

Dat je misselijkheid afneemt als het mis is, is niet altijd waar. Mijn eerste zwangerschap was ik ook misselijk en supermoe. Toen bleek bij 11 weken dat de aanleg al fout was.
    Bij m'n vorige miskraam had ik wel weinig klachten en twijfelde toen ook echt of het wel goed zat.
    Vanmorgen nog steeds een paar drupjes. Gelukkig wel bruin terwijl ik de hele nacht gedroomd heb dat het rood was.

15. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Zomaar: wat fijn dat je een mooie echo hebt gehad! Altijd weer een fijne geruststelling om het beebje te zien! Lekker genieten nu!

@Knuf: welkom meid! Wat leuk dat je een positieve test had! Toch goed dat je vast meegelezen hebt, ben je meteen helemaal bij!

@Kaatjesmam: ik kan me voorstellen dat je je niet prettig voelt bij bruin verlies. Hopen maar dat het snel ophoud!

@Tascha: vervelend zeg, die pijn! Zeker als je er niet van kunt slapen! Heeft het geen zin om met een kussen tussen je benen te slapen ofzo?

@Anniek: mijn buik was ook al heel snel opgezet en ik kon met 5-6 weken ook al mijn spijkerbroek niet meer dicht. Maar dat zijn de hormonen die je darmen doen opzetten. Inmiddels ben ik 13 weken zwanger, maar mijn buik groeit nog niet echt. Ik zal hopen voor jou dat dit ook voor jou geld!

@Veertje: gefeliciteerd! Leuk zeg! Welkom.

Ik heb gisteren aan mijn baas en mijn collega's verteld dat ik zwanger ben. Ze reageerden heel erg positief, gelukkig maar!
    Nu ben ik van plan na mijn zwangerschapsverlof helemaal te stoppen met werken om van mijn mannetje en beebje te gaan genieten (nu werk ik 3 dagen). Zijn er meer die stoppen met werken? Ik ben benieuwd.
    Eigenlijk heb ik er heel veel zin in, maar ik ben zo'n type die altijd geroepen heeft: kinderen ok, maar ik blijf wel fulltime werken. Nu zit ik al op 3 en ik hoop zo dat helemaal stoppen gaat bevallen!
    Natuurlijk moeten mijn man en ik behoorlijk terug in ons bestedingspatroon, maar dat hebben we ervoor over. Zit er iemand in hetzelfde schuitje?

16. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Cimu, ik ben fulltime huisvrouw en moeder. En het bevalt me best goed! Het enige wat ik buitenshuis doe is schoonmaken op woensdagavond op de zaak van mijn pa. Maar dat valt niet onder de categorie werken. Straks komt er voor mij de zaterdagmorgen nog bij als mijn moeder het niet meer aankan. Zij doet het nu nog op zaterdagmorgen en helpt mee op de woensdagavond.

17. Knuf

Knuf Actief lid

28 aug 2006
    304
    0
    0
    Cimu, ik heb een eigen bedrijf (webdesign en grafische vormgeving), maar dit doe ik vanuit ons eigen huis.
    Wanneer mijn dochter thuis en wakker is, ben ik er helemaal voor haar (behalve af en toe even mail controleren en telefoontjes beantwoorden die tussendoor komen).
    Als ze op de PSZ is of als ze slaapt, ben ik hard aan het werk. En 's avonds ook.
    Dus van de ene kant ben ik huismoeder, van de andere kant heb ik een goedlopende zaak.

18. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Veertje
    Ik wist het :)

@Knuf
    Gefeliciteerd!

@Jo
    Leuk buikje.
    Enne leuke groeimeter.
    Heb ernaar gezocht, maar hem niet kunnen vinden...

Leuke fotootjes allemaal!

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Goedemorgen!

@cimu27, ik ben ook gestopt met werken toen Ruben geboren werd en had het voor geen goud willen missen. Ik heb altijd geroepen dat ik zou blijven werken als ik kinderen kreeg :) Maar het 'idee' dat je er van hebt is toch anders als de realiteit he ;)

Financieel was het idd een flinke stap terug en dat valt wel eens tegen :( Probeer het anders eens door je salaris opzij te zetten ;) Heb je gelijk een potje voor als het een maandje tegen zit.

Na een jaar ben ik als gastouder gaan werken vanwege het extra geld, maar ook om weer wat om handen te hebben en dat bevalt mij goed. Zo komen we toch rond en kan ik ook thuis blijven.

@knuf, dat klinkt ideaal :)

Gelukkig was ik net toch weer ff misselijk........begin me toch gelijk zorgen te maken als ik me ff 'goed' voel :oops: Nog 1,5 week tot de intake en dan hoor ik ook eindelijk wanneer ik de echo krijg. Vind het wel eindeloos lang duren zeg, terwijl normaal de tijd zo snel gaat :rolleyes:

20. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Hierbij dan de buikfoto:

Deel Deze Pagina