Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Lilly wat een mooi buikie al!

ennuhhh......die foto is echt te lief!

2. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    Nog eentje om het af te leren en dan ga ik mijn bedje opzoeken.....

3. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Lilly wat schattig!

Veertje, ze mag eigenlijk geen verschil maken tussen jullie wat de situatie soms ook is...ik zou ook heel slecht m'n mond kunnen houden hoor! Goed van je dat je erboven probeert te staan!

Zomaar, wat een mooie foto's... je gaat ons dus in spanning houden wat het geslacht is ;) Ik denk een jongentje ;)

Anniek, gaat het alweer iets beter?

De rest weet ik even niet meer...

Vanmiddag een paar moedervlekken laten weghalen op m'n rug... viel gelukkig wel mee!

Ik ga zo lekker slapen ben een beetje moe....
    Welterusten allemaal! (en jij goedemorgen Kaatjesmam :))

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Funny fijn dat het meeviel.

Lilly mooi buikkie! en wat een schattige foto!

Zomaar:jullie gaan het ook geheim houden, net als wij doen!

5. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

@ Lilly, mooie foto's zeg ! ;)

@ Djezelf, ik ben op 3-4 9 weken en 2 dagen. Ze zei dat ze normaal de eerste echo met 10 weken deden, dus ik mag niet klagen. Ik heb deze keer een super VK, een andere dan van Thijs, zij zijn ermee gestopt dus we zijn naar een andere praktijk overgestapt.

@ Veertje, heel herkenbaar, je verhaal. Ik zit in hetzelfde schuitje. Mijn zusje krijgt ALLES van mijn ouders en ik NOP. Maar goed, ik ben er aan gewend en ben blij dat wij alles zelf kunnen regelen. Dat neemt niet weg dat het toch pijn doet op momenten. Veel sterkte meid ! Enne ... niet meer met hun samen gaan winkelen ... daar ben ik jaren geleden al mee gestopt ... zelfbescherming ...

@ Zomaar, een snelle hartslag is meestal een meisje ... zou het dan toch zo zijn dat JustFem gelijk heeft ... ;)

Groetjes,
    Nikki F

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Trusten allemaal!

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal!

8. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Heb je ons daar nu de hele week voor lastig lopen vallen met dat aftellen van je Zomaar? En nu mogen we niks weten? Wel hele mooie plaatjes. En als het zo duidelijk was, dan is het vast een jongetje

Lilly mooie foto's hoor. Heel schattig!

Veertje; echt vervelend voor je. Echt raar dat ze dat zelf niet in zien.

9. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Zomaar en knuf, fijn dat jullie een goede echo hadden!

Lilly, mooi buikje!
    En lief, die hond en je ventje!

Funny, weer een paar moedervlekjes armer zonder veel pijn. Gelukkig maar!

Zomaar, jij stiekemerd! Mooie foto's meid!

All, Marciano lag gisteren met zijn hoofdje (oortje) tegen mijn buik. Schopt die kleine hem toch tegen zijn hoofd. Hij heel verbaast kijken en zegt: was dat dan? :)

10. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Goedemorgen!

Yeeeeyj, vandaag is Gabriël al weer 2 jaar!!!! :D :D :D \:D/

*smeert'm gauw weer, want ze hoort haar beschuitjes op te eten :p*

11. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Hallo dames, ik heb een ontzettend drukke week achter de rug en geen tijd gehad om alles goed te lezen, sorry...
    Maar ik wil wel effe iedereen met een mooie echo feliciteren!
    En Zomaar: leuke stunt, hoor! Gewoon niet vertellen :) :) :)

Ik heb ook weer een paar mooie buikfoto's voorbij zien komen... leuk!

Kaatjesmam: gefeliciteerd met de kleine in je expat groep! Lijkt me wel een geruststelling dat deze bevalling goed gegaan is, toch? Maak je je misschien minder zorgen voor je eigen bevalling ?!?

Lilly: wat een geweldig leuke foto!

En idereen die ik vergeten ben; sorry...

12. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    Andi, gefeliciteerd!

Marlieke, wat grappig! Die kleine in m'n buik wordt heel rustig als Dylan m'n buik aanraakt....

@all, fijne dag vandaag!

13. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    @Andi, gefeliciteerd!
    @Lilly, leuke foto's!
    @Veertje, ja, mijn zus leeft van een uitkering, maar mijn ouders supporten haar zo, dat ze het driedubbele uitgeeft van wat wat als gezinnetje zelfs samen doen. Tig keer per jaar op vakantie, dure meubels, dure merkkleding, abonnement voor de sportschool waar ze zelden tot nooit heengaat etc.
    Dit gaat al jaren en jaren zo. Het was zelfs al zo op de middelbare school dat ze elke dag 5 gulden meekreeg om croissantjes van te kopen, want zij wou geen gewone boterham. Mijn andere zus en ik moesten wel gewoon van dat brood eten. Ze kreeg ook sigarettengeld, want ze moest toch kunnen roken :rolleyes: . Ik heb me er maar bij neergelegd, ben liever zelfstandig dan dat ik zo ben. Mijn ouders zien ook niet in dat ze zo nooit leert voor zichzelf te zorgen.

14. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Gabriel, van harte gefeliciteerd met je 2e verjaardag, grote vent!

15. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Andi gefeliciteerd met je kleine mannetje

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    Gabriel Gefeliciteerd!

Ik heb jullie even moeten missen, problemen bij Telfort...
    En toen kon ik niet inloggen en toen dat lukte kon ik het topic niet vinden...

Ik zal nog ff vertellen over de 9 maanden beurs op 18 februari was super!
    Ik deed dus met Keano mee aan de babygym (was nog heel kort te zien op sbs6). Kim-Lian was er ook met haar dochtertje Ronja.
    Na de babygym was er op hetzelfde podium gelijk een prijsvraag van fisher price/oei ik groei. Daar heb ik toen met het beantwoorden van vragen waarbij steeds mensen met het verkeerde antwoord afvielen met hulp van Velobink het nieuwe boek buik-en babygeheimen gewonnen!
    Bovenop het gratis entree kaarje wat ik al had is dat altijd leuk natuurlijk!

We hebben een Luvion babyfoon gekocht en kregen er gratis een Itzbeen bij (google maar). Verder heb ik een gratis pak Pampers new born gescoord, een lodger knuffeldoekje en een mooie, lichtblauwe hydrofiel.

Ik heb inmiddels de kraamzorg geregeld, weer bij dezelfde als vorige keer: Kraamzorg de Eilanden. Hopelijk krijgen we weer dezelfde kraamverzorgster.

En na de beurs zijn Keano en ik verkouden geworden en dat zijn we nu nog. Hij gelukkig minder dan mij.

Wat heb ik allemaal gemist? Een kort overzicht van de hoogte-en dieptepunten?

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

heb vandaag wel betere zin geloof ik! hihi pfff

ff beetje reageren;

Lilly
    zijn dat je enigste schatjes? tsss ;)
    enneuh gave buikfoto, flink gegroeid.

Zomaar
    ja zeg! klopte de pendel nu of niet? omdat er een duim achter staat?!

andi
    gabriel gefeliciteerd met je 2e verjaardag knul!

uhmuhm nog veel meer gelezen... ben net een zeef!

18. veertje

veertje Fanatiek lid

@nikkif, mijn man zei gisteren ook al dat ik maar niet meer met hun moet gaan winkelen, was weer de eerste keer in tijden dat ik het deed maar ook gelijk de laatste, mijn zusje woont hier niet in de buurt dus vroeg of ik meeging en ik had zoiets leuk want ik zie haar al zo weinig maar helaas was het niet zo leuk..
    Maar mijn man was gisteren lekker optijd thuis dus zijn we nog even naar de ikea geweest, alvast neuzen voor een nieuw babybedje :D
    Gisterenavond wel helemaal gebroken..

@andi, van harte gefeliciteerd, wat gaat de tijd snel he?

@jo, het is zeker vervelend dat ze het zo echt niet gaan leren.
    Het nadeel van mijn zusje is dat ze de waarde van geld echt niet weet, ze heeft zelf misschien in haar hele leven een half jaar gewerkt en dat geld ging alleen maar op aan kleding, wat ze nu ook nog steeds veel koopt.
    Ik verteld haar gisteren dat ik de gemeentelijke belastingen rekening had binnen gekregen van 530 euro en ze keek van ooo dat valt toch wel mee, nou dat zegt toch genoeg denk ik..

@anniek, niet teveel gedaan gisteren? hoop dat je niet teveel last hebt.

Hier eigenlijk weinig te melden, ga vandaag lekker rustig aan doen, heb vannacht de hele nacht pijn in mijn lies gehad..

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Andi gefeliciteerd!

20. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @gabriel, gefeliciteerd met je verjaardag! Maak er een leuke dag van.

@marlieke, wat leuk dat de beeb net schopte, femke ligt ook vaak met haar hoofd op mijn buik maar ze heeft de beeb nog niet gevoeld.

Ik kom net van de tandarts en ik lijk wel verlamd voor de helft van mijn hoofd, maar goed ik heb iig niks gevoeld. ( maar ik weet nu wel weer waarom ik eigenlijk nooit verdoving doe :D )
    Ik krijg trek, maar kan echt nog niet kauwen :(

Deel Deze Pagina