@Velobabe, welkom terug! @Patje, hopelijk blijf je nog even pijnvrij! @Veertje, oh, dat klinkt net als mijn zus, die kent ook de waarde niet van geld en omdat bijna alles voor haar betaald wordt, leert ze het ook niet. Ze is 34 en heeft alleen 2 jaar parttime bij mijn vader op de zaak gewerkt. Daar kwam en ging ze ook vaak gewoon als ze zelf zin had, ja, dat pikt natuurlijk verder geen enkele werkgever. Robin was in de tuin aan het spelen, dat vindt ze zo leuk. Alleen na een half uur (begon ook een beetje nat te worden), vond ik het wel mooi geweest en haalde haar weer binnen. Nou, ze kreeg me toch een driftaanval, krijsen, op haar knietjes voorover gebogen huilen en brullen en spugen! Nou, volgens mij was ze gewoon moe, heb haar naar boven meegenomen en in bed gestopt en ze viel zo in slaap.
Howdee! Gabriel gefeliciteerd! 2 jaar is een hele leeftijd hoor! @zomaar, ik denk dat het een jongen is nou ik drink een koppie thee en ga dan aan de slag. Morgen komt vrind helpen de kast uit de 'babykamer' naar zolder te sjouwen, dus ga ff puinruimen en kast leeghalen oh en dan Ruben zijn bedje opknappen, heb een kast gescoord via mp, daar wil ook nog wat mee. Ja word een leuke peuterkamer En als ie dan klaar is en we weten wat t word.......dan weer baby kamer 8) Heb vandaag het eerste babypakje gekocht, zooooooo schattig........lichtgrijze badstof met nijntje erop, maatje 50.......zwijmel! Fijne dag allemaal!
Hallo dames ! @ Veertje, ja het kan je helemaal slopen, ik weet er alles van. Op dit moment gaat het bij ons wel redelijk goed, dan geniet ik daar van, maar mijn man waarschuwt me altijd dat het zo weer kan omslaan. En zo is het helaas elke keer weer. Gelukkig hebben we een hele goede band met mijn schoonouders, dat scheelt wel. @ Anniek, volgens mij stond die duim omhoog bij Zomaar er al achter hoor. Het wil helaas niets zeggen, al denk ik wel dat het een meisje zal zijn ... hoge hartslag ... Ik voel me nog een beetje een vreemde hier, ben er natuurlijk ook nog maar pas. Ben gisteren uren bezig geweest met dingen terug lezen en zo, bij verschillende clubjes ... weet niet of ik dat blijf doen, manlief vindt dat ook niet zo gezellig (en terecht) Maar goed, ik blijf in elk geval meelezen en zal ook reageren wanneer ik iets zie. Groetjes, Nikki F
Hallo dames, Ten eerste sorry dat ik wat meer "afwezig" ben maar het is hier deze week vakantie geweeste en manliefje heeft ook vrij 8) Zal ik jullie maar uit het jullie lijden verlossen?....?.....? Of zal ik het niet doen?....? 8-[ Zal ik het vertellen of......... Lilly: OHHHHH het eerste pakje, daar moet ik ook nog voor gaan shoppen! Heb er NU al zin in! Andi: Gefeliciteerd met de kleine grote man! Vanavond weer heerlijk x factor! Ben mega moe en heb een daardoor hoofdpijn , heb een slechte nacht gehad en net de hele tijd visite dus geen dutje kunnen doen Maarja lekker bankhangen en dan komt het ook wel weer goed!
ik doe ook niet aan alles mee hoor.... ik wilde eerst ook bij de september mama's schrijven maar dat gaat echt té snel IK HEB 11 APRIL 3D ECHO! joepie! en als ik john zover krijg mogen jullie wél weten wat het wordt hihi nou ik heb weer veel pijn maar ik moet echt ff door gaan. heb niks gedaan als alleen boodschappen {is voor mij eigenlijk al genoeg pff} maja heb ook een huis he... en daarna koken en eigenlijk moeten we ook beide in bad pff
@de kneuzekindjes van gister: Ik las van wat builen, blauwe ogen en eentje die tegen zijn oor geschopt was?! Gaat het weer wat beter? Hier ook een ongevalletje, Jonathan was op zijn motor gaan staan, klapte daar zo hard vanaf, met zijn gezichtje plat op de grond. Heel hard bloeden, nu dus waarschijnlijk dat velletje tussen zijn bovenlipen tanden gescheurd. verder zie ik er nu helemaal niets meer van. @velobabe: oeh een samenvatting: * veel spanningen voor eerste echo's; die allemaal goed zijn verlopen gelukkig, * een aantal weten nu het geslacht van de beeb maar willen niets zeggen (kinderachtig! ) * wat wel even super spannend was; Kar begon te bloeden en zowel zij als de vk dachten dat het wel voorbij was. Toch maar een echo gedaan om te kijken hoe of wat: bleek de baby niet alleen super aanwezig te zijn, hij was ook met zijn tweeen! * verder veel moeie mama's * een bevalling waarbij er voor de bevalling al duidelijk was hoe het jongentje zou gaan heten, Nou voor zover, dit zijn de dingen die op mij denk ik het meest indruk hebben gemaakt. @Lilly: waar heb je dat gekocht dan. Ik ging gister ook iets kopen, om te vieren dat de echo oke was.. kon nergens iets unisexerigs vinden @nikkiF: dat is niet zo gek hoor, had ik ook in het begin. Voelde me zo thuis in het andere topic. Maar uiteindelijk ben je hier ook zo ingeburgerd en hier heeft iedereen dezelfde, kwaaltje en onzekerheden etc. Dat maakt het zo herkenbaar hier. Maar je moet zelf kijken waar je je het prettigst voelt toch, op alle topics reageren is echt geen doen. Had ook wel eens bij de september-mama's gekeken, maar daar komen er 15 pagina's per dag bij. dat red ik niet hoor, om dat bij te moeten lezen!
zomaar leukkkk een boy! lijkt me erg leuk 2 keer hetzelfde geslacht maar het andere geslacht lijkt me nog leuker er he! maar had jij ook of niet? Maar o wat leukkkkkk o justfem had het dus fout! hihi {gelukkig blijft er voor mij nog hoop op een jongen } nou carla nu jij nog
En ik weet het gewoonweg niet, maakt het nog makkelijker ! Zomaar, een jongetje, en leuk die foto's, die zwemt echt nog lekker in je buik! Nikki, ik heb ook maar heel weinig bij de augustusmama's geschreven, werkelijk waar, het zijn er zoveel, ik kan het niet meer bijhouden. Deze baby kan al echt hard bewegen, ik zat op de bank en opeens 'ploep', ik schoot overeind, de hond schoot naar achteren en Robin keek me heel vreemd aan. Mijn placenta zit ook dit keer weer aan de voorkant. Ik slaap ook nog steeds op mijn buik, terwijl ik dat bij Robin met een week of 12 al niet fijn meer aan vond voelen. Grappig, toch wel wat verschillen.
Anniek: Alles heeft zijn: Oh dat zou ik daarom leuk vinden kanten... Snap je Ik zou voor mezelf een meid heel leuk vinden, ben ik niet meer zo alleen Maar aangezien het kindje bij Noah op de kamer komt vind ik dit leuker en practischer voor hun! (het is geen moetje hoor en kamertje delen maar dat willen we graag) Zie het nu al helemaal voor me, later als ze wat groter zijn een stoer "boomhut" stapelbed ofzo! Hoor ook vaak dat jongetjes makkelijker zijn (opvoeden, minder driftig etc.) maar dat weet je denk ik pas als je er van beide één hebt. Ach wie weet komt er ooit een 3de en wordt dat een meid... of weer een jongen... als ze maar gelukkig worden en gezond zijn dan hoor je mij echt niet klagen! Neemt niet weg dat ik zelf echt een meisje meisje was en erg graag zou willen "tutten"! Misschien kan ik één van mijn kereltjes later verleiden om te tutten (denk dat manlief me "afmaakt" ) Ik was altijd wel van plan om het te vertellen hoor wat het geslacht was, maar 1 familielid leest hier ook wel eens en die wou ik eerst persoonlijk vertellen, de rest vertel ik of heel binnenkort of na de 20 weken echo, ben ik nog niet over uit! Ik vind jongens namen uitzoeken MEGA moeilijk, als jullie suggesties hebben voor Noah & ? dan hoor ik het graag Jo: Ja die doerak wou ECHT NIET stil blijven liggen, hij lag me een partijtje te stuiteren en zo.... Placenta voor, hmmm dat had ik bij Noah! Carla: Jij was de eerste oplettende lezer
O, ja nu kan ik ook wel vertellen dat de beeb zijn geslacht liet zien METEEN toen het echo apparaat op mijn buik gezet werdt haha mijn dvd begint dus met een piemie in beeld Hoezo kijk papa en mama ikke ben een jongen!
zomaar, dat kon dus niet missen. Ik dacht het al dat het een kereltje zou worden, ik zag die foto en dat kon gewoon niet missen Gefeliciteerd!Lijkt me ook heerlijk twee van die binken @Carla; ah toe nou? @nikki: vind het af en toe hier ook moeilijk nog. Moet er gewoon nog een beetje inkomen. Wil ook die andere meiden niet laten stikken, het is daar soms zo rustig. Ik probeer het gewoon allebei te volgen @anniek: ik heb geen voorkeur ik zie het wel. 2 jongens is lekker stoer, maar het lijkt me ook heerlijk om lekker te tutten met zo'n meisje. Jij wilt het dus ook weten?Je komt het wel vertellen he Ik ga vanavond ff lekker uit eten met manlief. Dat is ook alweer heel lang geleden. Tot later
Dank jullie wel voor de felicitaties! Ohh, zomaar, leuk! Een knulletje! Krijg je twee van die apen haha! Verder was het allemaal beetje veel om bij te lezen. Ga zo maar lekker op de bank kruipen. Beetje last van m'n buik vandaag. Fijn die bandenpijn.. :-s
Zomaar, ook leuk toch? 2 boys! Kunnen ze ook leuk met elkaar spelen strakjes en later samen uitgaan en daten... Ik heb zelf 1 broer en verder niets. En spelen en samen uitgaan gebeurde toch niet echt veel...
zomaar je omschrijft het mooi hoor! ik denk ook wel ongeveer hetzelfde... alleennnn óók als het niet "gezond" is is het welkom! Mij lijkt het beide leuk! wbt jongens namen, of namen in het algemeen! pfff dat wordt weer wat! Een kamertje bedenken is stukken makkelijker hihi marieke jep ik wil het ook weten daar zijn we ook over uit, das geen probleem! Alleen zijn we nu "aan het knokken" of we het de "hele wereld' vertellen of dat we het als geheim houden! Bij kyana was het een geheim. Maar als we het nu geheim houden dan kunnen we het kyana ook niet vertellen, en dat vind ik moeilijk. Daarbij lijkt het me leuk om lekker ongegeneerd te shoppen!