Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Zomaar, heb je al een naam bedacht voor jullie tweede mannetje ? Ik vind jongensnamen zo enorm lastig. De meisjesnaam weten we nu zeker, ook al vindt de site hem maar "redelijk" passen, wij vinden dat hij perfect past ! :) ;)

Groetjes,
    Nikki F

2. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Zomaar: bedankt voor de tips. Valéria is nog niet uniek genoeg... Maar de jongensnamen komen in de buurt :)

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Hallo meiden,

Sorry dat ik de laatste dagen niet echt gereageerd heb. Ik probeer af en toe een stukje mee te lezen, maar ik voel me al een paar dagen niet echt goed. Ik hou niks binnen helaas :( En nu is mn dochtertje ook ziek, dus het is lekker druk. Zodra ik me weer beter voel zal ik meer reageren! Ik zal ook nog wel even de uitslag van de echo laten weten morgen!

Succes meiden en ik blijf gewoon nog lekker meelezen voor zover dat gaat ;)

Liefs,

Shaula

4. Funny

Funny Bekend lid

1 jan 2008
    630
    0
    0
    Oostzaan
    cimu, spannend hoor! Ga je het ons vertellen?

Zomaar, Gefeliciteerd met nog een mannetje! Hoe je het beschrijft is precies hoe ik het voel...
    Ik heb (vinden wij) een hele leuke jongensnaam en kan niet wachten om het jullie te vertellen maar dit hou ik toch nog even voor me ;).
    Wat vind je van Roan, Ronan, Aaron.... ?
    Meisjes namen hadden wij genoeg maar jongensnamen hadden wij nogal een andere mening...
    Mooie foto trouwens!

Lilly, ik hoop dat ik op jouw verjaardag ga bevallen 4-4 (wat een leuke datum!)!

Verder weet ik het niet zo goed meer... ben zo ontzettend verkouden dat ik er gek van word.. bah!

5. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @shaula, sterkte!

Mijn favo meisjesnaam past perfect bij Ruben en heel goed bij papa en mama :) Nr 2 en 3 passen redelijk en goed bij ons.

Een jongensnaam vind ik moeilijk hoor pffff. Hij gaf als suggestie ook nog RUBEN haha :)

6. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    'n Avond!
    Zo, ik ben gesloopt na deze verjaardag! :)

Jaa, dacht dus al wel dat het kon! Heb vandaag de beeb meerdere malen al gevoeld. Echt helemaal super! Zal er zeker veel van gaan genieten! :D

Haha, mijn meisjesnaam past goed bij ons. Da's leuk! Alleen nog steeds geen jongensnaam gevonden. Haha. :) Kijken we na de 20wekenecho wel of we dat nog moeten verzinnen. :)

7. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @andi: lekker ff bijkomen

@shaula: sterkte meid, en heel veel plezier met je echo morgen

Hier ook wel meerdere meisjesnamen, maar jongensnamen poeh moeilijk!nou ja nog genoeg tijd om erover na te denken
    Zo ik ga ook ff bankhangen, ben echt helemaal kapot

8. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Anniek
    Ik vergeet ook weleens wat hoor ;)

@Veertje
    Fijn he die rekeningen :rolleyes:

@Patje
    Hopelijk ben je er nu vanaf.
    Moest vorige keer ook naar de kaakchirurg toen ik zwanger was van Keano, bah, bah, bah. Maar gelukkig heeft Keano er niks aan over gehouden.

@Jo
    Thanks, ik probeer nu weer bij te blijven.

Lilly
    Nijntje vond ik eerst niet zo leuk, maar nu Keano gek is op Nana (Nijntje)
    vind ik haar ook steeds leuker :D

@Nikki
    Er wordt ook zoveel gekletst, ik ken het gevoel van bijlezen en weer achter lopen en weer bijlezen...

@Zomaar
    Verklap je nu zomaar dat je een 2e ventje krijgt :(
    Vind het nog amper te zien op de foto. Misschien dat we het daarom bij Keano ook niet hebben gezien.
    Die boomhut lijkt mij ook zo stoer voor later.
    Wat denk je van Noah en Keano?

@Djezelf
    Gelukkig is het niet ernstig Jonathans valpartij, pff.
    Thanks voor de samenvatting.

@Kar
    Gefeliciteerd :)

@Cim
    Fijn, een grotere auto.
    De 1 of andere gek heeft afgelopen week een kras bij ons op de auto gemaakt. Over het hele achterscherm :rolleyes:

@Weneke
    Ik heb een Quinny Buzz en een Quinny Zapp.
    Nog gefeliciteerd met je zwangerschap trouwens!
    En alvast gefeliciteerd met je kleine man.

@Shaula
    Beterschap.

Over namen:
    Wij hebben 1 jongensnaam en 1 meisjesnaam.
    Keano en Kyana vind ik ook wel leuk trouwens.

We hebben gisteren een Nordic Cab gekocht (fietskar).
    Zo stoer!

9. djezelf

djezelf Fanatiek lid

13 apr 2006
    2.224
    0
    0
    omg. schagen
    nou hier hebben we eigenlijk nog geen idee voor de namen.

Alshet een meisje is willen we haar vernoemen naar De moeder van mijn man.
    Kan jullie hulp wel gebruiken overigens!
    Zij heette Elizabeth maar dat vinden we te klassiek.
    Dus zijn we op zoek naar een mooie afkorting, maar niet een uit de top 20.
    (dus geen Lisa of Elisa)
    Kunnen jullie mee denken?

@shaula: ohw balen dat je je zo beroerd voelt! Hoop dat het snel over is voor je.
    Veel plezier morgen bij je echo!

@andi: Wat leuk dat je je beebje al gevoelt heb!
    Echt vroeg hoor met 11 weken..! Tof

@funny: ach zolang zal het niet meer duren voordat we het hier horen!
    begint het al een beetje spannend te worden?

@all: grappig dat jullie jongensnamen zo moeilijk vinden. Die vind ik juist niet zo moeilijk.
    Het is vooral en meisjenaam dus waar wij moeite mee hebben.

@cimu: spannend hoor nog maar twee daagjes!

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @funny, jeetje ja, het zou zo maar kunnen dat jij dan bevalt :confused: En ja 4-4 is een leuke datum, goed te onthouden en april gewoon een leuke maand. Maar pas op! Rammetjes zij niet de makkerlijkste hoor ;) :) :)

@Djezelf, Liz, Elize, Alice, Ellis.......

Sorry aan iedereen die ik vergeten ben maar ik heb totaal geen puf meer :(
    Doodop........

11. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Namen..... Pff ik heb er wel meerdere die ik wel leuk vind maar dan vind mijn man het weer niet echt iets, hij vind ze niet lelijk maar ook niet wauw, maar zelf komt hij niet echt met suggesties (misschien omdat hij weet dat zijn smaak toch niet de mijne is qua jongensnamen :) ) als meisjes namens hadden wij Sanne, Sterre, Sophie onder andere op het lijstje staan.

Djezelf: Elize?

Velobabe: Ja hoor verklap dat wel, heb het vandaag ook aan alle familie leden verteld, hebben we met Noah ook gedaan! Niet duidelijk de foto? Oh ik zag het ECHT METEEN! En willen jullie het weten wat het wordt? EN ga je het dan ook vertellen? Keano vind ik ook een leuke naam maar dat past dan weer niet bij de achternaam.... :(

Lilly: Ruben stond er bij mij ook tussen als suggestie :)

Funny: JAAAA jij bent strakjes ook een jongenS mama! Enne Roan en stond hier op mijn lijstje, doorgestreept door mijn man :( Precies wat jij zegt, meisjesnamen zijn we het altijd eens maar jongens namen pff :(

Shaula: Beterschap en succes en veel plezier bij de echo!

Cimu: Valéria niet nee? Ik hoor altijd alleen maar Valerie.... ;)

Mijn man heeft al Thijmen, Roan, Nathan allemaal van het lijstje geknikkerd :cry: ..... kan je je zoontje niet gewoon een meisjes naam geven :)

12. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hahaha lilly, we hebben tegelijkertijd gepost en dezelfde naam suggestie gegeven aan Djezelf ;)

13. veertje

veertje Fanatiek lid

@djezelf, lize.. voor de rest eigenlijk weinig ideeen hier..

hier lekker suf film aan het kijken :D

14. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Leuke site he dames?

Zal zo ook weer eens kijken hoe het ook alweer zit bij ons.

Over namen bedenken...men zegt dat wanneer je bv moeite hebt een meisjesnaam te bedenken, je dan vaak ook GEEN meisje krijgt. En andersom natuurlijk. Bij ons kwam het uit met de zwangerschap van Marciano.

Of het nu ook uit gaat komen kan ik niet zeggen, want we hadden al voor deze zwangerschap een meisjesnaam en jongensnaam.

Site:

jongensnaam die we al hebben past zeer goed bij Marciano en goed bij mijn man en mij.

meisjesnaam past redelijk bij mij, goed bij Marciano en zeer goed bij mijn man.

Suggesties:

Jongens: Patrick, Martijn, Michiel, Richard, Vincent, Tristan, Theodorus.

Meisjes: Danielle, Marlies, Chantal, Mariska, Cynthia, Marielle, Suzanne, Jolanda, Miranda, Patricia, Nathalie, Angelique, Janneke.

Geen van beide namen die we al hebben staan hiertussen...

15. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Helaas geld dat al beide keren niet bij ons :cry: ze willen ons laten zweten :)

16. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Zo dat was een behoorlijk stukje bijlezen. Niet alles is blijven hangen hoor.
    Wel de zoon van Zomaar natuurlijk. Leuk hoor 2 mannetjes. En mooi buikje heb je! Ik ken een jongetje die Boaz heet. Vind ik zelf een leuke naam, maar misschien 2x een naam met oa erin is wat veel.

Wenneke; spannend met die echo, hopelijk zien ze snel wat. En gefeliciteerd meje kindje.

Jij ook nog Andi. Was het feestje leuk?

Lilly; goed bezig hoor met de kamer(s). Ik ben nu ook een beetje bezig voor Karlijn. Heb net knalroze gordijnen laten maken en opgehangen en ben nu van stof schilderijen aan het maken (of van die houten frames van de Ikea).

Leuk die namensite. Bij ons komen er wel hele stomme namen uit. Echt van die jaren 70-80 namen (tja wij zijn beiden van '73 dus dat past wel bij ons....)
    Wij hebben nog geen idee. Misschien weten we vrijdag het geslacht dus dan hoeven we tenminste maar 1 naam te bedenken.

17. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @Zomaar: grappig! Ik ken juist alleen maar Valeria's.. (wel zonder accent, maar toch).

@Djezelf: heb je al geprobeerd om de letters door elkaar te gooien en kijken wat daar uit komt? Of buitenlandse vertalingen van de naam? Ik ben net wakker en dus nog niet creatief genoeg om je te helpen; misschien later vandaag.

@Velobabe: balen van jullie auto zeg! Ik zie daar dus echt de lol niet van in...

@ll: natuurlijk vertel ik jullie morgen of alles goed was op de echo. En als wij het te horen krijgen, laat ik jullie ook weten of het een jongetje of meisje wordt!

18. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    @cimu, spannend! Ben zo benieuwd! Nog 1 nachtje ;)

@kaatjesmam, ik heb ook heel veel zin om Ruben zijn kamer helemaal te doen. En wauw, jij weet he tmisschien ook al heel snel, leuk hoor!

Ik moet t hier even bij laten. Moet over een klein half uurtje de deur uit om naar de vk te gaan (controle) en moet zoals altijd als ik alle tijd heb dus nog van alles doen :)

19. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Bussum
    Hoop trouwens vandaag een bekende te zien......
    Sinds de geboorte van Ruben zijn de twee praktijken die Hoorn rijk was gefuseerd en toen is er van mijn vk's maar 1 overgebleven :(

De een werkt in het ziekenhuis, een is geloof ik iets anders gaan doen en 1 is overleden :cry: (ik kende haar niet want ze was door ziekte toen al uit de roulatie).

En degene die ik de afgelopen keer had vond ik een beetje een TANG :(

20. veertje

veertje Fanatiek lid

@wenneke, gefeliciteerd met je kleine.

Hier weinig te melden, zal er ook weinig zijn vandaag want hebben sinds gisteren nogal internet problemen.

Deel Deze Pagina