Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @VELOBABE, daar ook al mooi weer.word tijd om te verhuizen geloof ik :rolleyes: Enne, tnx, moest ff van een ander horen denk ik, dat t wel meevalt ;)

@zomaar, ja maarre, jij bent zlef met 7 kg extra eraan nog slanker dan ik hoor :) 8) Heerlijk, daggie ikea! En slaapt Noah al?

@all, greys anatomy is er weer!

2. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @lilly: ik ben al aan het kijken

@zomaar: leuke site, heb net ff snel gekeken (ik zal er morgen iets meer tijd voor nemen ;) ) Ik wil je niet bang maken maar ik heb net het kiezendrama met Cas achter de rug. 2 weken lang heeft hij er last van gehad :confused: :confused: :confused: hangerig, huilerig, koorts en dit 2 weken af en aan. Van het weekend zijn ze echt doorgekomen, gelukkig. En mijn kleine man is weer helemaal zich lieve zelf, ben zo blij We zijn nu 8 tanden en 2 kiezen rijker :confused:

3. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    @lilly: maar als er nu ook weer 7 blijven plakken..... kan ik WEER allemaal nieuwe kleren aan gaan schaffen :( Ik heb ook echt aanleg om aan te komen BAH maar ja wat er nu aan komt komt er aan, het zal nit aan mijn et patroon liggen, en honger is honger lil, je lichaam zegt het niet voor niets! Komt allemaal goed! Noah slaapt af en aan, soms hoor ik dat hij weer even wakker is, arm schaapje :(

@Marieke: Thanks, het gaat gewoon over de dagelijkse dingetjes en zo :p (leuk om later uit te printen en in een boek te verwerken! Brrrr kiezen drama dus... en na die 2 komen er nog genoeg pff :( Noah heeft nu nog maar 6 tanden haha latertje zullen we maar zeggen ;)

Ik ben lekker CSI en Bones aan het kijken! Oh heb zo'n mega vol gevoel in mijn buik, net alsof ik pas net heb gegeten (was 6 uur al maar goed...)

4. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Shaula, veel beterschap ! Ik hoop dat je echo mooi was !

@ Djezelf, de meisjesnaam weten we al. De jongensnaam vind ik enom moeilijk. We hadden bij Thijs ook geen tweede ... Dat wordt nog hard denken ! ;)

@ Cimu, ik lees zo de volgende 2 baldzijden ... ben benieuwd ...

Groetjes,
    Nikki F

5. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @zomaar: ik denk dat Noah geen latertje is, maar dat Cas meer een snelle is. Op de creche zeggen ze er ook vaak wat van.

@funny: jij komt ook uit omgeving hoofddorp?of werk je er alleen? ik woon nu sinds drie jaar in hoofddorp. Hiervoor 25 jaar in haarlem gewoond. Ja is moest eigenlijk ook nog een moedervlek op mijn borst laten weghalen, maar die staan nu zo op spanning en zijn zo gevoelig dat ik wel wacht totdat ik bevallen ben ;)

6. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Lilly, wij wilden ook naar de zelfde VK parktijk terug gaan, zijn ze beiden gestopt ! We hebben nu een andere praktijk gekozen, deze VK is een goede bekende van ons en ze gaan ook mee als we in het ziekenhuis in Maastricht zouden willen bevallen, dat deed onze ouder VK niet omdat dat buiten de regio was.
    Over bijkomen maak ik me geen zorgen hoor. Het hoort er gewoon bij. ;)

@ Marieke, sterkte meid, ik hoop dat je je snel beter zult voelen ! Maar neem de tijd !

@ Shaula, fijn dat de echo goed was !

@ Cimu, had jij vandaag dan geen echo ?

Groetjes,
    Nikki F

7. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Cimu; spannend vandaag je echo; hopelijk zie je wat het wordt

Shaula; lekker hoor dat je een kloppend hartje hebt gezien!

Wenneke; jij hopelijk ook de 17de!

Lilly; ik ben niet zo bang voor teveel aankomen. Ik zit nu 1 kilo boven m'n normale gewicht (was er eerst 3 afgevallen). En bij Karlijn was ik totaal 13 kilo aangekomen, alleen m'n buik. Wel heb ik altijd een bol buikje. Ik weet nog dat de buurman me feliciteerde met m'n 2de zwangerschap toen karlijn 6 maanden was.....

Lastig he die namen. Ik ben zo benieuwd waar wij op uit gaan komen.

Grey's Anatomie is inderdaad leuk. Wij hebben gisteren net de laatste DVD gekeken van de serie dat ze nu "residents" zijn. Waar zijn ze in NL? Ik kan het einde wel even verklappen...hahaha.
    Er is hier weinig op de TV maar de dvd's zijn lekker goedkoop (70 cent) en snel beschikbaar. We hebben dit weekend Slumdog Millionaire gekeken. Erg goede film. Het is natuurlijk wel hartstikke illegaal.

Zomaar; leuke site! Wij hebben er ook 1: www.karlijnsblog.blogspot.com Het gaat niet alleen maar over Karlijn maar ook over ons in China.Laat maar geen berichtjes achter. Denk niet dat manlief het zo fijn vindt dat ik 'm hier noem
    Noah is geen latertje hoor. Karlijn had met 11 maanden haar eerste tand! Ze heeft nu 8 tanden en 4 kiezen (al wel een hele tijd)

8. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Marieke, ontlasting was verder normaal.

Zomaar, van voren idd...Vies he? Hopen maar dat het bij mij dan na de bevalling ook weer overgaat.
    Morgen moet ik weer naar de vk, controle, dus daar ook maar even navragen...

Over tanden en kiezen: Marciano heeft ze allemaal al een hele poos op de laatste 4 kiezen na...
    De tandarts zei dat kinderen die pas laat tanden krijgen heel vaak een veel beter gebit hebben dan kinderen die ze al vroeg krijgen...

Kaatjesmam, leuk bloq heb je! heb geen berichtje achter gelaten.

All, hier een heel trotse mama gisteravond. Marciano stond bij de deur naar de gang en zei: sjano bed. Dat ie naar bed wil zegt ie wel vaker, maar nog niet eerder met (een deel van) zijn naam erbij! \:D/

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Die sjano toch, knap hoor!
    Femke probeert ook femke te zeggen, wij weten als ze het zegt, maar voor de buitenwereld is het tekke zeg maar.
    Het praten gaat nu hard he?

Verder geen tijd om bij te lezen, moet zwemmen en daarna gelijk door naar de vk.

10. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.097
    3.879
    113
    Wat leuk Marlieke, mijn dochtertje zegt nu af en toe 'Obbie', we noemen haar vaak Robbie, maar die R is nog een probleem :) ! Net als woorden die met een s beginnen, het is (s)leutel, (s)lab, (s)neeuw, kok = sok etc.

Hier sinds gisteren ook weer een nieuw tandje, nadat het iets van 4 maanden volledig stil heeft gestaan. Haar eerste tand kwam met 9 maanden, toen opeens een heleboel, en daarna niets meer. Ze krijgt wel om de dag (vergeet het nog wel eens vandaar) een fluortabletje. De tandarts zei dat het goed te merken is dat ze sinds een paar jaar gestopt zijn bij het CB met het promoten van extra fluor naast wat in tandpasta zit bij baby's en peuters. Die generatie ervoor heeft veel betere tanden, nu staat hij weer regelmatig te boren bij een driejarige.

Eindelijk mijn wachtwoorden van de belastingdienst binnen en zowaar werkte het nog met inloggen. Morgen nog het e.e.a. er doen (bedrijfsadministratie) en dan kan ik dat eindelijk eens afronden. Leuke klusjes, maar niet heus.

@Zomaar, ik krijg alleen een foutmelding bij de site.

11. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Hallo dames,

Hier ben ik dan... vanmorgen om 09:30 uur mijn echo gehad.
    Alles was helemaal goed, gelukkig! We hebben weer een paar mooie foto's gekregen van Thiago z'n broertje :D
    Dus zomaar; we kunnen elkaar een hand geven ;)

Nu moet ik echt aan het werk. Wellicht tot straks!

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    cimu
    gefeliciteerd!
    wat leuk een jongen...
    vind het ook echt leuk, 2x hetzelfde geslacht... het heeft gewoon allebei wat he!

sorry dat ik er afgelopen dagen niet zoveel ben geweest!
    We hebben het nogal druk en ik moet echt me rust pakken pff
    maar het gaat hier best ok, behalve me bekken, die late me dus écht niet met rust pff...

Kyana is vandaag bij mijn moeder {past op als ik moet werken en nu gaan ze gewoon elke week 1 keertje ongeveer}
    en heb ik me handen vrij om vanalles te doen maar moet op me tellen passen.
    Straks als john terug is maken we haar kamertje opnieuw, das een verjaardags cadeautje. {kyana is overmorgen jarig}
    We houden het zondag en voor zondag wil ik ons huis héél netjes hebben pff wat een klus want het is echt een pokke bende!
    en vrijdag moet ik de taart voor kyana maken en daar gaan heel wat uurtjes werk in zitten.
    en de klamboe moet ik ook nog afmaken, is ook veel werk!
    Nouja genoeg 'gezeurd' ik ga weer verder....

13. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Cimu; ook 2 mannetjes. Leuk! gefeliciteerd!

Anniek; rustig aan hoor. Je gezondheid is veel belangrijker dan een mooie taart of een super netjes huis.
    Ik wil wel even je klamboe zien als ie af is. Ik wil er ook 2 maken (1 voor karlijn en 1 voor de baby)

Schattig dat praten he. Karlijn zegt ook nog steeds Kijn als ze haar naam zegt. Ze kan dan ook de l en de r niet zeggen...Sommige woorden duren eindeloos voordat ze ze onder de knie heeft en vooral dingen die ze lekker vindt weet ze meteen (pannekoekie, aadbei). Ze kan tot 6 tellen in het chinees en engels maar niet in het nederlands. Voel me af en toe wel een slechte moeder...
    Vandaag heb ik de stoffen schilderijtjes gemaakt voor haar kamer en ik vroeg welke ze het mooist vond. Moest ze even nadenken en toen zei ze: allemaal mooist!

14. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Cimu, gaaf hoor! 2 jochies!
    Ook leuk voor Thiago!

Anniek, fijn weer eens wat van je te lezen, meid!

15. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @cimu, wat leuk een jongetje.

@anniek, jij bent dus nog druk! Doe je het wel een beetje rustig aan?

Ik ben net bij de vk geweest en mijn bloeddruk was weer wat lager, nu was ie 105/50. Verder alles perfect, het buikje ligt precies op schema.
    Wel even iets minder goed nieuws gehad wat beterft de bevalling, omdat femke vast zat in mijn bekken mag ik waarschijnlijk niet thuis bevallen, ze sturen me de volgende keer door naar de gyn voor een groeiecho en om te overleggen wat hun ervan vinden.
    Tja, we zullen zien.

16. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    Twente
    Hopelijk blijkt straks dat je toch gewoon thuis kan bevallen meid!

Zo'n lage bloeddruk is idd niet altijd prettig, maar wel beter dan een te hoge bloeddruk!
    Lekker dropjes blijven eten!

17. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Marlieke
    Dat slijm, ik heb geen idee.
    Ik heb onze namen ingevoerd en toen kwam er dit...
    Ter inspiratie!
    Deze namen kunnen ook goed bij uw gezin passen.
    Jeroen Dennis Saskia Fera Linda Jasper Marlies Willem Karin Robert Judith Paul Marcel Sven Maarten Niels Alexis Marjolein Bram Gera
    Daar zit dus echt NIKS leuks tussen, vind ik dan ;)

Stoer dat Marciano zijn naam al (bijna) kan zeggen!

@Zomaar
    Bij Keano hebben de kiesjes geen zin. De tandjes zijn er wel allemaal.

@Jo
    Moeten we toch fluor geven dan?

@Cimu
    Gefeliciteerd met je tweede ventje!

@Anniek
    Alvast gefeliciteerd!

@Patje
    Balen dat je misschien niet thuis mag bevallen, maar veiligheid voor alles ;) Ik heb ook zo'n lage bloeddruk, zie af en toe sterretjes en jij?

18. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    Ik was inderdaad snel gewend aan het idee...
    Ik ben allang blij dat hij gezond is! Ik had niet echt een voorkeur, meer een gevoel. Voor mijn gevoel was het echt een meisje. Maar ik herkende het beeld van Zomaar haar echo al heel snel :)

@Patje: wat wil je zelf eigenlijk? Wil je wel thuis bevallen of vind je het een prettiger idee om in het ziekenhuis te bevallen? Just in case... kan ik me namelijk ook iets bij voorstellen. Beiden hebben voor- en nadelen.

@Anniek: fijn om te horen dat alles goed met je gaat; behalve je bekken dan (sterkte daarmee!). En een drukke week; maar het klinkt wel erg leuk! Ben benieuwd wat Kyana van het nieuwe kamertje vindt!

@Kaatjesmam: leuk, he: dat praten :) En ach, dat nederlands komt vanzelf wel! Welke taal spreek jij met je man dan? Je kunt ook een leuk CD-tje met nederlandse kinderliedjes bestellen, dan leert ze het vanzelf wel :)

19. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Cimu: Wat leuk! En wat fijn dat ze niets bijzonders hebben gevonden! (vindt ik persoonlijk altijd een hele opluchting!) Wel grappig dat je mede dankzij mijn echo wist wat je zag :)
    Ik kan me voorstellen dat je ven moet slikken als je het andere geslacht "verwacht" had, ben ook blij dat ik zelf geen gevoel had. Maar leuk hoor, jij ook een jongens mama!

Anniek: Alvast gefeliciteerd! (ga het vast vergeten want mijn geheugen is een zeef!)

Patje: Oh kan me voortsellen dat het een domper is als je wel wil maar niet mag thuisbevallen.... Hopen dat de uitslag mee gaat vallen!

Jo: Klopt, denk dat mijn man iets veranderd heeft, zal hem vanavond eens even aan de tand voelen en het op laten lossen! ;)

Hier weer een berg werk verzet! (krijg je hé, 1 week vakantie en dan staat het huishouden toch op een laag pitje :( ) Vanaaf lekker rustig aan doen... Pff bij mij is de ik ga me zorgen maken fase aangebroken, heb ik altijd hoe meer ik me hecht aan de baby hoe meer zorgen ik me maak of alles wel ECHT goed zit :( Nu dat ik weet dat ik een kereltje in mijn buik heb en hem heerlijk heb bekeken met de pretecho is het voor mij ECHT geworden, ben al helemaal aan het weg dromen en zo... en dan bekruipt mij soms zo'n gevoel, vooral als ik de beeb wat minder voel pfff.

20. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Jo: De site doet het weer hoor :)

Deel Deze Pagina