@funny: ik heb hoge bloeddruk gehad. Ik kreeg het gevoel dat er constant iemand op mijn borstkas stond. Ik weet niet wat je verder evt wil weten? Heel veel succes vandaag in het zh met Dylan. @cimu: veel plezier met zwemmen en hopelijk haalt Thiago zijn diploma @lilly: goed bezig geweest meid @marlieke: wat een verhaal, maar wat de andere meiden al zeiden je kan het hier kwijt hoor. Sterkte Hier vandaag voor het eerst misselijk met spugen. Ik werd wakker en het was bingo Ben ook echt zo extreem moe, en ik moet vanmiddag ook nog werken. Ik hoop dat ik een beetje enrgie ervoor kan opbrengen
Funny, ik heb geen ervaring met een hoge bloeddruk. Maar als je het niet vertrouwd gewoon even de vk bellen meid! Cimu, mooi bescheiden buikje meid! Hier echt een megabuik... Iedereen denkt dat ik al een maand of 7 ben...
Goedemorgen, Lilly: Oh heerlijk dat hij zo lekker slaapt! Geniet er maar van! Zal vast allemaal goed zitten maar zal wel tijdelijk zijn ben ik bang Enne hij heeft tenslotte ook vakantie 8) Cimu: Zooo das echt nog een mooi bescheiden buikje! Enne succes met de puppy diploma Marieke: Het "echte" zwanger zijn is begonnen Succes vanmiddag met werken! Funny: Moeilijk blijven die dingen hé, ik heb Noah zijn ziekenhuis periode ook "weggestopt" maar als ik er dingen van zie of er echt over nadenk kan ik ook helemaal vol lopen... en dan was het nog niet eens een open hart operatie kan je echt HELEMAAL begrijpen. Hopelijk krijg je niets bijzonders te horen bij de controle! sterkte! Hier lekker uit mogen slapen tot 09.00! Heerlijk, wel weer opgestaan met hoofdpijn... Vanavond weer X factor heb er nu alweer zin in... Vrijdagen ben ik alleen... alleen met de TV
Terug van het ZH en Dylan hoeft pas over 3 jaar terug te komen, JIPPIE! Ben zo opgelucht! Hij mag van oma vanmiddag een kadootje uitzoeken omdat hij zo lief was. Al had hij wel een beetje gehuild... het is ook wel een beetje eng hoor die onderzoeken en ongemakkelijk maar we zijn er weer even vanaf! Heb net de VK gebeld en waarschijnlijk heb ik last van m'n longen door het hoesten. Ze zei ook dat ik heel ziek zou zijn als het zwangerschapsvergiftiging zou zijn maar als ik het niet vertrouwde kon ik gewoon weer bellen. Toch wel fijn. Het is zo mooi weer dat ik zo lekker naar buiten ga met m'n mannetje...
@Cimu, inderdaad een bescheiden buikje (tenminste, van wat ik zo kan zien )! @Marieke, succes vanmiddag, hoop dat je misselijkheid snel afneemt. @Funny, zo dat is goed nieuws, vast een hele opluchting! Hier weinig nieuws, ja, de hond is voor het eerst loops geworden, haha! Vanmorgen de gordijnen voor Robin bij de Hema opgehaald, fuchsiaroze, zal vast leuk staan in haar nieuwe kamertje! Zindelijkheidstraining, daar wil ik van de zomer ook mee beginnen, eens zien hoe dat gaat. Ze zegt wel 9 op de 10 keer 'poepie' als ze heeft gepoept, ben benieuwd of ze dat ook ervoor gaat zeggen, zou wel makkelijk zijn .
Heey meiden.. Heb de laatste dagen niet veel tijd gehad om te reageren sorry.. Hier gaat alles prima, nog een paar daagjes en dan zitten we op de 12 weken. Eind van de maand gaan we lekker met zijn 3tjes naar engeland met de boot. Stijn zijn eerste babypakje hebben we daar gekocht en nu willen we dat voor de 2de weer gaan doen. Stijn vind het al helemaal geweldig want hij mag de grote boot op
@funny, had een heel verhaal getiept, dat je gewoon de vk even moest bellen zie ik ineens dat je alweer gepost hebt Wat een goed nieuws van Dylan! Das zeker een hele opluchting! Hier heeft Ruben weer tot 10 uur geslapen en hij ligt nu weer in bed Naja, hij is verder gewoon zichzelf, eet en drinkt goed en is lekker actief dus hij zal het wel nodig hebben. Ik heb zelf niet goed geslapen, heb weer eens keelpijn en een verstopte neus BAH. Dit is wel een kwakkel winter geweest zeg. Ik wil nu voorjaar! Als drumpapa op tijd thuis is dan gaan we lekker beddengoed kopen voor Ruben zijn nieuwe bed en koffie doen bij de HEMA! Nog 2 weken en dan wordt mijn kleine kereltje alweer 2
@ Cimu en Lilly, ja, ik neem het er van, vooral op de dagen dat ik niet werk slaap ik het eerste uurtje met Thijs mee, dat helpt goed ! @ Marieke, had je dat ook toen je zwanger was van Cas ? Spugen heb ik nog niet hoeven doen ... ben benieuwd ... Groetjes, Nikki F
@ Funny, wat fijn, zo'n goed nieuws voor je zoontje ! Mijn zusje had aan het einde van haar zwangerschap zwangerschapsvergiftiging. Ze hield heel veel vocht vast (zag je ook overal) en haar bloeddruk was hoog. Ook had ze eiwitten in haar urine. Groetjes, Nikki F
Nikkie, dat zei de VK ook... dat ik vocht moest vasthouden. Dat is niet zo en m'n bloeddruk was vorige week nog 120/70. Voel me ook beter... gelukkig. Lilly, kan mijn kleine draakje niet wat slaapuurtjes van Ruben overnemen? Hij was vanmorgen om 07.15 uur wakker en dat is echt uitslapen, hihi! Misschien wordt hij ook een beetje ziek/verkouden, dan willen ze wel eens iets meer slapen. Jij in iedergeval beterschap. Wij hebben vanavond carnaval ..Beetje laat maar het voetbal team van Menno heeft het georganiseerd.. Ik ga als de gemene heks van Doornroosje (dat is een grote mantel en die kan ik nog aan . Als ik een foto heb zal ik hem plaatsen. Dylan slaapt bij oma, hij had er al helemaal zin in.. ik iets minder want heb er een beetje moeite dat hij er niet is vannacht (heb ik de laatste tijd). Veertje, blij wat van je te lezen? Veel plezier in engeland. Lekker even weg! Djezelf, alles ok? tijd niet gezien hier....
Ja djezelf, WHERE ARE YOU? @Funny fijn dat het goed gegaan is in het ziekenhuis. Idd wat betreft de hoge bloeddruk, dat merk je wel hoor @veertje; wat lekker ff weg, ik ben jaloers @nikki: nee heb nooit hoeven spugen bij Cas, het overviel me ook een beetje. Ik was pap aan het klaar maken voor Cas en ineens was het bleg Hoop dat het eenmalig was. @lilly; jeetje wat een slaapkoppie wat de andere al gezegd hebben, als hij gewoon goed eet en drinkt zal het wel goed zitten. En was drumpapa nog op tijd thuis? Hier vandaag lekker gewerkt, en daarna hadden we nog een borrel omda een collega van ons ons gaat verlaten. Was wel ff gezellie. Hier nog steeds misselijk maar ook steeds omdat ik honger heb. Ik snap het niet want ik eet toch echt wel normaal. Oh nog drie nachtjes en dan heb ik mijn echo, ben nu wel aan het aftellen
BLEH, ik word echt grieperig/hevig verkouden En ja, Ruben begint ook al te snotteren en te hoesten, en hij was er al helemaal net vanaf Maar dat was dus blijkbaar de reden dat we allebij zo moe waren/zijn. @djezelf, alles ok? @marieke, ik heb deze zwangerschap ook 1x overgegeven, koffie lucht kwam voorbij en Blegh En dat honger hebben en misselijk zijn herken ik ook heel goed. Ja drumpapa was nog redelijk bij tijds thuis en we hebben dekbed+kussen en leuk beddengoed gescoord! Nou nog 1 laagje op het bedje en dan klaar! Maar vandaag ging dat niet meer lukken pfffffffff. @funny, JA foto! @all, ik hield aan het einde van mijn vorige zwnagerschap ook vreselijk veel vocht was, kon geen schoenen meer aan. Had crocs gekocht en die zijn dus ruim een maat te groot nu. Drumpapa heeft 2 maten groter dan ik en die past ze gewoon De eerste dagen na de bevalling kon ik er maar niet over uit hoe slank mijn kuiten waren hahaha Het verschil was ook ERRUG groot. Maar ik had dus geen hoge bloeddruk! Ik hoop zo dat ik nu een beetje normaal mag blijven [-o< Want het ziet er niet uit en het doet pijn Nou ik zit op de bank met een pot thee, keelpastilles, zakdoeken en chocolalalalalalala helemaal klaar voor de X factor! @zomaar, ik kijk daar ook al de hele dag naar uit!
Sorry, ben er al een aantal dagen niet geweest, maar zit niet helemaal lekker in m'n vel.. Bah, die stomme horrormonen ook.. Hub kan er geloof ik nog niet mee overweg met die moodswings van me en als ik er dan met hem over wil praten zegt hij: Heeft toch geen zin, want je bent zwanger. Punt.. Bah.. En verder gewoon een beetje druk gehad.
Dames sorry sorry sorry, ben al een paar dagen niet meer hier geweest... Druk op school en nu is Kyra ook nog ziek en we moesten eigenlijk naar een bruiloft die we maar hebben afgezegd. Spring hier weer in als het oke is.
@lle zieken: heel veel beterschap! @Andi: balen zeg! Het helpt om af en toe stukjes uit nieuwsbrieven door te sturen etc. Doe ik ook bij mijn hubbie. Het laatste stukje was over zwangerschapsdementie... hahaha Thiago heeft zijn eerste zwemdiploma gehaald! Zijn hele clubje was geslaagd, gelukkig maar! Verder heeft hubbie eindelijk de kleine voelen trappen! Zou tijd worden... ik voel hem al 2 maanden. We zijn ook uit de naam! Maar DIE houden we nog even geheim tot de geboorte, sorry; jullie mogen niet alles weten!
thiago, gefeliciteerd met je eerste zwemdiploma Zit xfactor te kijken, vind het wel zonde dat dat blonde meisje eruit is, vond haar wel lief..
Hoi dames, @ iedereen die zich niet zo lekker voelt, doe maar even lekker rustig aan ! @ Marieke, ik hoop dat het inderdaad eenmalig was ! Veel plezier morgen in elk geval ! En fijn dat je al snel een echo hebt ! @ all, ik heb het geslacht laten pendelen (al geloof ik niet meer zo in pendels, geen enkele pendelaar pendelde dat ik in geb zwanger zou raken en het was toch zo ! ) en het staat nu gelijk ! We willen het niet weten, maar zijn toch nieuwsgierig ! Groetjes, Nikki F
Hi meiden, Gisteren mooie echo gehad maar ze wilde het geslacht niet zeggen (deed ze nooit met 16 weken). Het was ook geen 3d echo dus dan kun je het ook minder goed zien denk ik.Al dacht ik toch even dat ik een piemeltje zag (onzin volgens manlief). Over 2 weken weer een echo;de uitgebreide die ik in NL met 20wk kreeg. Dus nog even geduld. Deze baby heeft, net als Karlijn, een groot hoofd. Ligt al ruim een week voor op schema. Auw.............. ahhhh...ik zit op de hotelkamer bij een slapende karlijn. gaat de telefoon! Housekeeping! Waarom zou ik het Niet storen bordje op de deur gehangen hebben! Ze sliep er wonder boven wonder gewoon doorheen. Lilly;hopelijk voel je je alweer beter! Ik hoef de bevalling niet te betalen hoor. Alleen het appartement om de bevalling af te wachten (vanuit china is het te ver naar het ziekenhuis). NaarNL zie ik niet zitten omdat m'n man er dan zeker niet bij kan zijn en ik hem misschien wel een paar maanden niet zie (en hij z'n kids ook niet). Maar het komt allemaal wel goed. Expat salaris is erg goed, maar ik vind het zo zonde van het geld (blijf een hollander) Andi; sterkte met die man van je. Die van mij snapt er ook niks van hoor. Funny; fijn van Dylan en hopelijk voel jij je ook snel weer beter. Cimu; wat fijn zo'n . al staan ze voor mij al op in de metro hahaha Verder best veel last van mijn rechterheup. had ik bij karlijn ook. vooral slenteren is pijnlijk. de rugdrager met karlijn gaat eigenlijk wel goed, die band houdt m'n heupen bij elkaar denk ik. al vind ik haar nu sowieso wel een beetje zwaar worden. maar ja wel beter dan met de buggy hier in HK.