Zwanger van de 2e

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Mable, 11 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    @alle zieken, beterschap!

@veertje, veel plezier!

@Andi, geef je man het boek van Kluun... heb ik de mijne ook gegeven, alleen komt ie er niet aan toe om 'm te lezen... :(

2. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Hallo,

Kaatjesmam: Kan me voorstellen dat je het liever niet had betaald :) Kan natuurlijk wel leukere dingen verzinnen om je geld aan uit te geven ;) Wat flauw dat ze het niet wilde zeggen... of wist ze het ook echt niet?

Nikki: :) haha gezonde nieuwsgierigheid ;) Alleen heb je nu nog geen "duidelijkheid"...

Cimu: Wauw je kind is een echte puppy gefeliciteerd! hihi

Lilly: Beterschap! Ook voor de kleine man!

Djezelf: Alles oke?

Hier weinig bijzonders... behalve dat ik gisteren ineens boven de toiletpot hing :( werd even misselijk, gooide alles eruit en voelde me vervolgens weer goed. Tja raar hoor! (in de eerste weken oke maar ben al bijna 18 weken zwanger :( )

3. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @kaatjesmam: jeetje dus nog twee weekjes wachten. Het blijft dus spannend.

@marlieke: ik heb mijn man ook het boek van kluun gegeven bij mijn vorige zwangerschap. Hij vond het echt een fantastich boek. Heb je dat hoofdstuk over sex al gezien ;) :)

@nikki: was toch niet eenmalig werd vanmorgen weer goed ziek wakker, gatver

@Cimu: wat goed van Thiago

@zomaar: hier vanmorgen ook weer innig contact gehad met de wc pot :( met Cas had ik dat helemaal niet, maar ja het is voor een goed doel. Voel je je verder nu wel goed?

ik heb vandaag een vriendinnendag en we gaan allemaal leuke dingen doen. ik ben er dus de hele dag en avond niet. Jullie allemaal een hele fijne dag en tot morgen

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Nou Kyra slaapt al vanaf gisteravond 19.15 uur en ius nig niet wakker....

Marieke veel plezier vandaag.

Kaatjesman wat jammer dat ze het geslacht niet wilde kijken....

5. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    effe kort berichtje
    moet half 12 gyn komen omda zo buikpijn heb en in me rug met als gevolg overgeven .
    heb by niels ook gehad alleen niet zo n erge buikpijn

6. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @kaatjesmam, ze zijn zeker bang dat ze het nog fout hebben of zo?
    Ach nog twee weekjes, is op zich ook niet zo lang........toch... :)
    Weten we et allebij met 18 weken ;) En jammer van het geld is het zeker.

@carla, jij ook al zo'n slaapkop!

@marieke en marlieke, ik heb drumpapa ook dat boek gegeven bij Ruben, super leuk, had het zelf ook in een ruk uit!

@marieke, fijne dag!

@zomaar, gatver, hopelijk was het eenmalig. Alhoewel ik het af en toe zou willen, ik prop er voorlopig alleen nog maar van alles in :rolleyes:

ALL, ia het bij jullie ook zilk mooi weer? Het lijkt verdorrie wel lente!
    Ga zo met mijn snotterkop toch maar ff het park in. Gisteravond had ik helemaal geen stem meer en allemaal pijnlijke opgezette klieren maar dat is nu een stuk minder wonderlijk genoeg, EN ik kan gewoon praten, ook wel fijn :)

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Lilly ja maar dat komt omdat ze ziek is helaas....

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    zwangerschap zit wel gewoon goed maar waarschynlijk spastiche darm die opspeelt dus ga bed in zit gewoon krom van pijn en met me emmer erlangs dat begint ook weer.

fijne dag meiden baal wel dat niet lekker kan wandelen :(

9. cimu27

cimu27 Bekend lid

27 okt 2008
    728
    0
    0
    @kaatjesmam: fijn dat alles goed was bij de echo! Wel jammer dat je nu niet weet wat het wordt... Maar ach, ik moest wachten tot 20 weken. Waarom zouden jullie het allemaal al met 16 mogen weten, hahaha.

@ll: ik ken het boek helemaal niet... zal maar eens gaan googlen!

Nog steeds een hoop zieken... lente, waar blijf je?!?!
    Sterkte allemaal!

10. veertje

veertje Fanatiek lid

@wenneke, goed om te horen dat alles goed is, hopen maar dat je snel weer wat opknapt, hebben ze nog een echo gemaakt ofzo?

11. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Marieke, ik heb het hele boek gelezen en vind hem helemaal grappig!

Lilly, fijn dat het weer wat beter gaat.

Zomaar, ik was ook pas misselijk ergens rond die tijd. Ook maar een paar weekjes...Gelukkig.

Kaatjesmam, nog even 2 weekjes geduld dus...

All, heeft er iemand van jullie hyves?

Voor wie het leuk vindt, dit is mijn hyves: http://malle-lieke.hyves.nl/

En Marciano heeft ook een hyves, die van hem kan je vinden via de mijne bij mijn vrienden. Hij heeft trouwens nog niet zoveel vriendjes...hint. :)

12. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Dat is echt het eerste wat ik voor hem gekocht had! Hij heeft hem helemaal uitgelezen(ik ook, ik wond me er alleen maar over op en werd er hartstikke pissig over :))
    Maarja, mijn man moet nog wennen aan het idee.
    't Is gisteraaf wel allemaal weer goedgekomen(na hoogoplopende ruzie), maar echt leuk was het niet :-s

Nou, hier is het echt niet lekker weer, hoor.. :-k

Nou, vanavond hier reünie van m'n middelbare school, dus dat betekent volle bak!

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    @ Zomaar, inderdaad, nog steeds 50/50 ! :) Aanvankelijk dacht ik dat het een meisje zou worden, voeld me zo anders zwanger, maar nu kan het voor mijn gevoel ook een jongetje zijn. Geen idee. In elk geval moeten we hard gaan denken over een jongensnaam ...

@ Andi, je die mannen, die van mij snapt er ook niet veel van. Ik weet nog dat hij tegen mij zei toen ik zwanger was van Thijs: "Hormonen of niet, je kunt toch normaal doen !" Nu kan ik er om lachen, toen beslist niet ! ;)

@ Wenneke, fijn dat toch alles goed zit ! Rust maar lekker uit !

Vanavond ben ik er niet, we gaan lekker uit eten met vrienden.

Groetjes,
    Nikki F

14. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Ach het wil allemaal zo weinig zeggen, bij Noah ben ik niet 1dag misselijk geweest... en bij deze zwangerschap van 6 tot 10 weken flink misselijk, en nu nog soms met vlagen... Maar toch allebei een jongen! Sommige vrouwen weten echt wat het wordt qua gevoel... ik heb bij beiden GEEN idee gehad :)

verder vandaag HEEEEEEEERLIJK gewandeld, en Noah ook :) hij wou niet eens terug in de kinderwagen :) hij zegt sinds vandaag konkonkon hihi uiteraard is dat komkommer! Zooooo lief!

Nu gaat hij mijn laptop aanvallen dus ben er weer snel vandoor, misschien tot later!

15. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
    @carla, das minder :( Sterkte met je meisje.

@zomaar, jij ook al zo'n wandelaar, heerlijk ;)

@nikki, eetze!

@andi, veel plezier vanavond. Balen van die ruzie, maar soms is het even nodig om de lucht te klaren 8)

@marlieke, ik heb je uitgenodigd hoor!

Nou hier ben ik langzaam maar zeker weer ingekakt :( Keelpijn, stem weer weg, hoesten doet PIJN! Mijn neus zit potdicht, kortom algehele malaise :(

Drumpapa is vanaaf lekker Rocken dus ben ook nog eens remy bleh :(

16. zomaar

zomaar Fanatiek lid

29 sep 2006
    2.769
    0
    0
    Brabant
    Marlieke: ikke heb je ook toegevoegd 8)

Lilly: JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA wij kunnen daar zo van genieten, lekker weertje, hondje mee ,broodje voor de eendjes mee en hup wandelen maar :) Was daarvoor ook HEEL moe en had helemaal geen energie... Enne na het wandelen heb ik nog heel het huis staan poetsen, was helemaal opgeladen!

Andi: in elk huisje is het wel eens wat :) hoort erbij zullen we maar zeggen! ;)

Cimu: OOOOOOOH ken jij DE bijbel voor maanen van een zwangere vrouw niet ;) :)

zooooo vanavond heerlijk rustig op de bank en morgen op visite bij mijn ouders! Hoop op weer zo'n mooi weer!

17. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Goedemorgen allemaal,

@Marlieke: ja ik heb hem zelf ook gelezen vond het wel een leuk boek. Vind Kluun zowiezo een goede schrijver. Ik heb je toegevoegd ;)

@Lilly: jammer dat het nog niet beter gaat, heel veel beterschap. Hopelijk voel je je vandaag een stuk beter.

@carla: sterkte voor je meisje

@andi: gelukkig gaat het wat beter, en b egrijpt hij jouw gevoel een beetje. Was je reunie leuk?

@zomaar: veel plezier bij je ouders vandaag. Hoop dat het bij een stuk mooier is, hier regent het echt keihard. :(

Gisteren was de vriendinnendag helemaal leuk. Ben wel helemaal kapot. We hebben eerst de hele dag geshopt in Utrecht, daarna terug gereden naar Haarem en hebben we daar iets gegeten. Ik was om tien uur al helemaal op maar mijn vriendinnetje was om twaalf uur jarig, dus ik moest wel ff blijven. Daarna maar meteen weggegaan, maar ik ben ook veel te vroeg wakker. Zelf Cas slaapt nog :rolleyes:

18. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    @nikki: heb jij het ook leuk gehad?

19. Marieke81

Marieke81 Fanatiek lid

9 feb 2007
    1.299
    0
    0
    operatieassistente
    Hoofddorp
    Oh ja, en ik heb morgen mijn echo :D

Wat is het rustig hier...................

Nou ik ga zo lekker wandelen, en naar mijn omaatje in soest

20. Andi

Andi Fanatiek lid

30 aug 2008
    2.451
    0
    0
    D'plo
    Zomaar, ieder huisje heeft zijn kruisje, hè? ;)
    En 't is hier heerlijk weer! Jammer dat Gabriël nu ligt te slapen :-s

Marieke, de reünie was superleuk, supergezellig, maar ook supervermoeiend voor mij.. :) Maar was echt hartstikke leuk! Ik had een huis vol gillende keukenmeiden toen ze zagen dat ik zwanger was. Zoooo leuk! :D
    Maar leuk dat je vriendinnendag geslaagd was! :D

Zoooo, eindelijk vandaag dus openbaar kunnen maken dat ik zwanger ben! Heb zo lang m'n snufferd moeten houden op Hyves en 't is echt leuk om de reacties te lezen. Heerlijk! Kan ik het eindelijk met de wereld gaan delen! :D

Deel Deze Pagina