Hallo ! @ Marieke, ja we hadden een heel gezellige avond, enorm gelachen met een onhandige en zeer onvriendelijke serveerster ... Weten je vriendinnen dat je zwanger bent ? Anders is het wel heel moeilijk verberen he ! Veel plezier morgen ! Spannend ! @ Andi, jij hebt al een behoorlijk buikje ! Leuk ! Doei ! Nikki F @ Zomaar, we laten ons maar verrassen !
Dag lieve dames, Ik heb al een tijdje niet meegeschreven en zal dat (voorlopig) ook niet meer doen denk ik. Ik heb al niet zoveel tijd om elke dag te komen lezen en meeschrijven en vind voor mijn gevoel meer aansluiting bij de oktober mama's. Waarschijnlijk omdat dit een hele nieuwe groep is en (een groot aantal van) jullie schrijven al een hele tijd met elkaar. Wat natuurlijk geweldig is, maar ik heb het gevoel dat ik er niet echt in pas en het bij kan benen Dus geen verwijten of iets dergelijks maar ik pas er gewoon niet goed tussen en dat is prima . Ik blijf wel actief en ik zal ook geregeld nog mee lezen maar ik zal waarschijnlijk niet meer posten. In ieder geval voorlopig niet Het gaat jullie allemaal goed! Veel succes met de zwangerschappen en de tijd erna natuurlijk! Liefs, Shaula
hier effe gaauw berichtje'' gister echo was goed de zwangerschap zit dus goed , kwam thuis en het ging steeds slechter kon niet meer zitte lopen of liggen.dus dokterpost gebeld daar geweest en urine nagekeke,ze dachte urineweginfectie of nierbekontsteking. het was urinewegontsteking en ook zat ik tegen het uitdrogen aan door het spugen. vanmorge werd niet beter werd alleen beroerder dus terug, bloedruk te laag en suiker ook, hebben ze overleg gehad met gyn en heb nu ook pillen voor de misselijkheid. morge weer effe urine wegbrengen als niet beter wort.
Zoooooooooooooooooooooooo daar ben ik ook weer! Tsjee hoefde niet veel terug te lezen 8) Was weer erg gezellie bij mijn papie en mamie meestal zijn mijn broer en schoonzus er dan ook en das altijd volle bak maar wel gezellie! Met zijn allen daar gegeten dus lekker en makkelijk! Kleine man ligt nu net in bed. Shaula: Jammer maar wel lief dat je het even zegt Jij ook succes met de zwangerschap! Andi: Dat buikje schiet idd lekker op! Fijn dat het een geslaagde avond is geweest. Nikki: ach je komt er vanzelf een keer achter Marieke: Ooooh leuk, en spannend! Heel veel plezier en succes! Zo, nu ga ik lekker even bankhangen (last van mijn rug bleh )
Andi, mooi buikje al hoor! En fijn, zo'n leuke geslaagde avond. Marieke, succes en veel plezier morgen. Shaula, jammer meid! Maar wel begrijpelijk hoor. Ik had het juist andersom. Voelde me hier meer thuis dan bij de a.s. juni-mama's.
@wenneke, vervelend zeg, hopelijk voel je je snel weer beter.. Hier gaat alles goed, heb eigenlijk weinig te vertellen
@Marlieke; Kluun is inderdaad leuk. M'n man heeft m'n uiteindelijk niet gelezen maar ik heb wel wat geciteerd. Hij kon er niet omheen . Tja ik heb wel Hyves maar die site is geblokkeerd in China. Super gevaarlijk natuurlijk....Sinds een paar weken kunnen we ook het NOS journaal niet meer downloaden. lang leve het communisme.. @ Zomaar; ja flauw he. Ze zei dat ze het met 16 weken voor 95% zeker konden zien en dat ze dan toch geen valse verwachting wilde geven. Nou met Karlijn wisten ze het met 20 weken ook niet zeker (ze lag lekker preuts met de benen bij elkaar). Ach ja, 2 weken zijn zo voorbij en het is toch weer het allerfijnst dat het er goed en gezond uitzag. Sterkte met je misselijkheid. Ik heb af en toe ook nog zo'n dagje. Vooral als ik moe ben. @Marieke; klinkt gezellig die vriendinnendag! En succes met je echo. @Andi; jouw reunie ook. Wel grappig op je 18de al een reunie van je middelbare school Fijn dat de lucht een beetje geklaard is thuis! Lekker buikje hoor! @Wenneke; klinkt niet zo lekker. Beterschap! @Shaula; begrijpelijk hoor. Veel te veel werk om overal mee te schrijven. @Djezelf; waar benje? maak me een beetje zorgen. De vriendin van m'n broer heeft een miskraam gekregen (of beter gezegd: ze zit er nu midden in). Echt verdrietig en dan is de afstand echt niet leuk. Vandaag ook 10 jaar geleden dat m'n moeder is overleden. Rare dag. En dat weer..tja..ik was vorige week nog aan het klagen dat het zo warm was. Nu is het koud en regenachtig. Niet echt lekker. We gaan donderdag een lang weekend weg, de natuur in (Guilin/Yangshuo, wie kent het niet?) dus dan zou het wel jammer zijn als het zo blijft. Zo nu snel het huis een beetje opruimen. We hebben hier zo yoga.
Kaatjesmam, sterkte meid! Hoelang was je broer's vriendin zwanger? Geen hyves en geen nos journaal... nou ja zeg! Hopelijk is het vanaf donderdag weer stralend mooi weer daar in China!
@Shaula, fijne zwangerschap verder! Ik had juist het gevoel helemaal te verdwijnen in de juli-mamagroep, zijn er zo ontzettend veel dat ik na 3 weken ofzo kletsen ben afgehaakt. @Wenneke, gelukkig alles goed met de zwangerschap! @Marlieke, ik heb je uitgenodigd hoor! Al doe ik weinig met Hyves, dus bij mij is het niet echt up-to-date. @Zomaar, hoe is het vandaag met je rug? Ik had gisteren ook zo'n last, het schoot er 's ochtends in en is pas na een nachtje slapen weer weg. @Andi, leuk zo'n reünie, altijd grappig om iedereen weer eens te zien! @Kaatjesmam, wat zielig voor je broer en vriendin. Wat een rottijd. Vandaag hebben we een afspraak bij de kinderarts voor Robin's blauwe lippen. Ze is 'gelukkig' weer ontzettend verkouden, want natuurlijk ging het de afgelopen 3 weken prima en dan sta ik daar met een volstrekt gezond kind en kunnen ze toch nooit iets ontdekken. Gisteren bij mijn schoonmoeder wezen eten. Mijn schoonmoeder heeft altijd wat te zeiken, maar altijd indirect hè, nooit gewoon eens zeggen wat ze echt vindt. Nu moest ze weer vragen of ik wel zeker weet dat het er maar eentje is met zo'n buik . Wat is ze toch enorm lollig.
Hallo allemaal, Nou Kyra is gelukkig weer beter, maar nu was ik gisteren doodziek..een slok water kon ik nog niet binnenhouden, dus vandaag me ziek gemeld. Het gaat iets beter, hoef iig niet meer over te geven... Shaula succes met je verdere zwangerschap. Kaatjesman he wat een rotdag gisteren voor jullie...
@Marlieke: Hyves uitnodiging is onderweg Sterkte met je rug! @Marieke: vandaag echo! Laat je effe weten hoe het was? Hoe laat mag je eigenlijk? @Andi: leuke foto! @Wenneke: fijn dat het goed gaat met de zwangerschap. Sterkte met de andere klachten. @Shaula: ik kan me goed voorstellen dat het je niet lukt om 2 clubjes bij te benen... ik heb om die reden voor dit clubje gekozen en niet voor de juli-mama's. Heel begrijpelijk dus! Geniet van je zwangerschap! @Kaatjesmam: wat een verdrietig nieuws over de (vriendin van de )broer van je man... En vandaag was al zo´n verdrietige dag voor je... Sterkte! @Jo: heerlijk he, die schoonmoeders Ik ken er ook zo een @Carla: beterschap!
Shaula, veel succes met je verdere zwangerschap! Kan het wel begrijpen, hoor! Haha, Kaatjesmam, tja, we hadden gewoon een goeie en gezellige klas(samen met de vwoklas), we zaten op een hele kleine school en dan kent iedereen elkaar goed en dan vraag je je toch sneller af hoe het met iedereen gaat. Over een jaartje gaan we het weer doen. En oww, wat vreselijk naar voor je broer en vriendin En, maar dan is jouw moeder ook jong gestorven als jij 25 was? Fijn Jo, zo'n schoonmoeder :-s Fijn dat het 'maar' een verkoudheid is bij Robin. Ik hoop voor je dat de dokter gelijk heeft. (Maar blauwe lippen, krijg je dat met een verkoudheid?) Ach, ik zie mijn schoonmoeder toch nooit, dus ben wel blij dat ik die niet heb(we hebben onze handen al vol aan m'n schoonvader en mijn vader + stiefmoeder) En Zomaar, de Bijbel voor mannen van een zwangere vrouw? :-k Dank jullie voor de complimenten wat betreft m'n buikje Heerlijk om zo te kunnen showen dat je zwanger bent. Haha! En ik geloof dat Gabriël uit zijn gil en dwarszijnperiode is. Hij is de afgelopen week zoo ontzettend lief! Fijn Carla dat het al wat beter met je gaat. Vandaag goed uitzieken, hoor! En ook fijn dat het beter gaat met Kyra!
Cimu: Goed bezig Carla: Laten we hopen dat jullie allemaal snel weer helemaal beter zijn! Jo: Tja mijn rug..... ik heb een scoliose (kromming van mijn wervel een soort s vorm, even kort uitgelegd) moet zeggen dat ik er deze zwanegrschap nog heel weinig extra last van heb hoor, dus mag eigenlijk helemaal niet klagen! Heb Noah gisteren te veel getild en dan krijg ik wel wat last door de zwangerschap maar na een nacht rust is het meestal weer stukken beter. Laat je even weten hoe het was in het ziekenhuis, hoop voor je dat je snel een uitslag/diagnose hebt! Enne schoonmoeders Kaatjesmam: Hé BAH! wat een dag moet het geweest zijn! DJEZELF: WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR ben je nou? Alles goed? Hier niets nieuws te melden, behalve dat de kleine man gisteren weer driftig aan het schoppen was
nou werk ben ik kwijt verder weer by dokter geweest die zei alleen maar tjah zal contact opnemen met de gynacoloog terwijl daar aan de balie alweer byna van me stokje ging hy zei ook niks erover of ze wat in urine hebben gezien. kan morge een x terecht maar moet ondertusse wel voor kleine man zorge waar ik mezelf niet mee vertrouw. sorry heb t even gehad ga elke x byna lijkt net van me stokje en moet wel voor hem zorge
@kaatjesmam: jeetje wat een rotdag Hoever was ze? heel veel sterkte @andi: leuk dat het zo gezellie was. Ik kan ook altijd heerlijk genieten van zulke avonden @Cimu: goed van je, weet zeker dat je het ook een geweldig boek vind @zomaar: jeetje scoliose Heb je er heel veel last van gehad( ook vroeger) of ben je eraan geopereerd? sorry voor mijn vragen, als je niet wil antwoorden is het ook goed hoor @shaula: jammer, jammer Ik snap het wel hoor. Ik hou je wel in de gaten en heel veel succes met je zwangerschap Nou ik ben aan het aftellen, ik mag om twaalf uur voor de echo. Ik weet dat ik nog niet veel ga zien, maar een kloppend hartje is al genoeg. Ik laat het jullie weten
@jo: sorry, jij ook nog heel veel succes in het zh. Ik hoop dat ze erachter kunnen komen wat die blauwe lipjes veroorzaakt.
Goedemorgen! @kaatjesmam, wat een rotdag gisteren...Jij was ook jong dat je moeder overleed zeg. Mijn vader is in 2007 overleden en ik mis hem nog elke dag Sterkte met je schoonzusje, hopelijk is ze snel weer zwanger. @zomaar, heerlijk zo'n schoppend mannetje. Ik voel de beeb de afgelopen week maar nauwelijks, maar maak me totaal geen zorgen nu gelukkig. @shaula, kan he tme voorstellen hoor! Fijne zwangerschaps hoor enne wel ff komen melden als je bevallen bent hoor Wie weet zien we je dan nog in het 'bevallen van de 2e' clubje @andi, meestal zijn het fases he. Heerlijk als je dan weer zo'n gezellig mannetje hebt! Geniet ervan @cimu, pffffffff nog net op tijd met dat boek zie ik Ik denk dat ik het ook maar weer eens uit de kast ga halen. @carla, beterschap, hopelijk voel je je snel weer beter. @jo, succes bij de kinderarts, ben wel benieuwd wat ze erover te zeggen hebben. Lijkt me dat ze erg benauwd is. @veertje, geen nieuwd is goed nieuws @djezelf, where the hell are you? Hier een helse nacht Kindje was aan het spoken..'mama speen pakken'....'papa beker water'........''mama bed.papa bed' .....pfffff Uiteindelijk ging hij wel steeds weer slapen maar ik ben gebroken. Iemand tips hoe we van de speen af kunnen komen? Hij heet m al een jaar niet meer overdag maar ik wil nu wel graag van de nacht af. Het stomme is namelijk dat hij emree in slaapt valt maar zodra hij slaapt beland ie ergens in of naast het bed. Maarrrrrrrrr dan word meneer af en toe wakker, en als hij hem dan neit kan vinden is het dus 'papa/mama speen pakken'. Zelf zat ik te denken om straks met het nieuwe bed gelijk een soort ritueel te doen dat de speen met zijn nieuwe bed vertrekt zeg maar. Maar aan de andere kant vraag ik me dan weer af of ik niet te veel van hem vraag, EN een nieuw bed en geen speen meer Wat een gedoe dat moederen Ruben had gisteren weer 39 koorts en vanmorgen nog 38,2 (meestal loopt het 's middags op dus ben benieuwd). Ik ben nog SNOT verkouden maar voel me wel wat minder brak. Heb gisteren Ruben zijn bed afgemaakt en op eent rap gestaan om de boom te toppen De ene buurman vroeg zich al af wat ik in godsnaam aan het doen was (zwanger in de boom), en de andere buurman kwam me gelijk helpen (hoera dacht die waarschijnlijk, hebben we deze zomer weer zon ), manlief lag te slapen en was toen ie beneden kwam helemaal in shock 8) 8) Maar er is wel 2 meter van mijn boom af ooh sjips, wie had er ook weer een echo vandaag? Veel plezier!
Ah ik zie het alweer, het is Marieke! Hoe kon ik dat nou vergeten Heel veel plezier straks enne, het wonderbaarlijk wat je allemaal al kunt zien hoor! En het is dan ECHT he Nog 1 uur en 10 minuten........