he meiden, alles is goed met me hoor! Heb deze week een ziek kind gehad, laptop van mannetje stuk dus die zat op die van mij, Veel afspraken 's avonds, veel dingen voor mijn werk moeten regelen en voordat je het weet is er een hele week voorbij! Heb geen idee hoe dat zo kan gebeuren, dan ben je zo druk met vanalles dat je echt het idee hebt dat je geleefd word. Ben ook geen seconde bezig geweest met zwanger zijn. Moet ook zeggen dat ik me weer helemaal niet zwanger voel. Moeiigheid is een stuk minder en mijn buik lijkt ook niet echt meer uit te zetten. Zo dat was ik, ga nu ff terug lezen hoe het met jullie allemaal is! Zijn er nog zwangere bij gekomen?
@djezelf, goed om te horen dat het goed gaat, kleine nu weer helemaal beter? @marieke, geweldig dat je een kloppend hartje gezien hebt. ik had ook een echo precies bij 6w 6d. Had Stijn vanmorgen opgehaald bij mijn zusje want die was daar een nachtje wezen logeren omdat wij met mijn schoonfamilie uiteten moesten en meneer wou gewoon niet meer mee naar huis Gelukkig toen ik zei dat ik toch echt naar huis ging wou hij toch wel mee.. Net even lekker 2 uurtjes met zoonlief liggen tukken.. heerlijk
@Veertje Ik wou dat Keano dat ook eens deed, 2 uur slapen overdag. Keano wilde gisteravond niet drinken voor hij naar bed moest. En gisterochtend ook al niet. Dat is voor het eerst. Ik denk dat hij geen BV meer wil Had zo graag gegeven tot hij 2 was of langer als hij wilde natuurlijk... Heb dus gisteravond een uur gehuild... @Djezelf Ik ben vandaag 17 weken zwanger, het gaat echt zo snel.
@velobabe, Stijn slaapt normaal maar een uurtje tot hooguit 1,5 uur maar afgelopen nacht had hij niet zoveel geslapen bij mijn zusje vandaar Heb net een borduurpakket van woezel en pip gekocht voor de toekomste kleine. Deze: http://www.handwerkkist.com/Borduurpakk ... 0de0787266
@velobabe, vind het echt geweldig dat je borstvoeding zolang volhoud Bij Stijn is het me helaas maar 6 weekjes gelukt, ik was toen helemaal kapot. Hij dronk minimaal een uur per voeding dus kon het niet meer aan.. Weet ook nog niet of ik bij de volgende weer borstvoeding ga doen al moet ik wel zeggen dat ik steeds meer naar ja ga als naar nee.. Lijkt me namelijk geweldig om het weer te geven.. Elk kind is natuurlijk anders dus ik hoop als ik borstvoeding ga geven dat deze kleine geen uur bezig is per voeding. Stijn was toen al een langszamer eter en dat is eigenlijk niet veranderd Weten jullie al of je borst of flesvoeding gaat geven?
@djezlef, pffffffffffff wil je dat nooooooooooit meer doen :x Nee hoor, blij dat alles goed is en veel lees plezier, vrees dat je wel ff bezig zult zijn. @veertje, hier ga ik zeker weer voor BV. Als i het maar omdat idd allergien en zaken als bronchitis nogal in de familie zitten. Hier is de koek nu op.......ben leeg en heb koppijn ga op de bank en dan vroeg naar bed.
@lilly, wij hebben hier ook allergie, althans mijn man heeft er nogal wat.. noten,pinda's, honden, katten, eigenlijk alles wat haren heeft.. In dat opzicht is het voor ons ook wel weer goed om aan de borstvoeding te gaan. Mijn man wil graag dat ik het ga proberen, kan namelijk als het niet lukt stoppen dan heb ik het iig geprobeerd..
Velobabe: Oooh meid kijk naar de mooie periode die je hebt gehad, tsjee maanden heerlijk je mannetje het beste van het beste kunnen geven Helemaaaaaaaaaaal SUPERRRR! Hij weet gewoon dat hij nu grote broer wordt en maakt plaats voor zijn brusje Hier ook ABSOLUUT weer BV en dan zo lang mogelijk! Noah helaas maar iets meer dan 3 mnd (ook genoeg tranen om gelaten toen) Lilly: Hé bah mannie weer ziek :x HEEL veel beterschap! Hier ook een soepetertje Oma heeft elke zondag een pan zelf gemaakte soep en daar smullen we altijd heerlijk van met zijn allen! Noah lust ook groentesoep, kippe, linzen tja welke soep eigenlijk niet Djezelf: Pfff alles is oké dus! Gelukkig! Marieke: SUPERRRRRRR een kloppend hartje woehoe is zo belangrijk Ik ben helemaal OP/GESLOOPT..... "iets" teveel gedaan vandaag... van zolder naar beneden gestofzuigd, strijk weg gewerkt, gestoft, badkamer schoongemaakt, bedden verschoond ben ik nog iets vergeten nou ja gewoon TEVEEL dus, MAAR dat houd in dat ik morgen extra rustig aan mag doen Straks lekker op de bank, csi en bones kijken 8)
Velo, dikke knuffel meid! Djezelf, fijn om weer eens wat van je te lezen. Lilly, beterschap met jullie ventje! Veertje, lekker is dat he? Als ze ene paar uurtjes slapen overdags. Hier heb ik al gekozen voor flesvoeding. Onder andere vanwege het feit dat er met Marciano niets uitkwam. Marciano had daardoor ook geen zin om te drinken. Ook heb ik last van ingetrokken tepels. Wel 5 dagen enorme stuwing gehad. En 8 dagen na de bevalling kwam er slechts een beetje water met bloed uit...(familiekwaal) Kortom: voor mij genoeg redenen om er niet weer aan te beginnen...
Dylan heeft juist sinds een paar mnd weer veel behoefte aan een speen. Consultatiebureau raadde mij aan nog niet die speen af te pakken want met een baby op komst wordt dat moeilijk. Ben ook zo met hem bezig.. zindelijk worden en heb aardig wat 'strijd' met hem dat ik die speen nog even laat. Wil 'm met Sinterklaas bijvoorbeeld meegeen in z'n schoen naar Spanje Marieke, gefeliciteerd met de Echo! Lilly, beterschap voor Ruben. Sorry de rest weet ik even niet meer.... DJEZELF, begin me zorgen te maken... alles ok?
@Marieke, wat fijn dat de echo goed was! @Lilly, beterschap voor Ruben. Ik wil ook weer bv gaan proberen, vorige keer tot zo'n 3 maanden gegeven, helaas hield ze met haar reflux te weinig binnen, had het graag langer willen doen. Vandaag dus naar de kinderarts geweest. We moeten nu weer Ventolin geven elke keer als ze wat benauwd is en dat op een lijst bij gaan houden. Over een maand moeten we weer terugkomen en dan gaat hij kijken of dat voor haar goed werkt of dat het aangepast moet worden. Tja, van de huisarts mocht ik die Ventolin 4 dagen gebruiken en daarna moesten we er mee stoppen, dus vandaar dat ik dat ook niet meer gaf. Ze had nu ook weer een lichte reutel op haar longen. Nou ja, eerst dit maar weer proberen.
@Marieke; fijn een kloppend hartje! @Lilly; sterkte met je zieke mannetje @Jo; en jij met je dochter. Hopen dat het gaat werken @Djezelf; fijn om weer wat van je te horen. Wat een druk he, zo'n forum! @veertje; ik neem aan dat je voor iedereen hier zo'n mooi borduurwerk gaat maken...niet? Hier ook het plan om zo lang mogelijk BV te geven. Geen zin in Chinese melk perikelen. Ik hoef nu ook niet te kolven op het werk (ik heb geen werk...) dus dat scheelt ook wel veel. Maar kijken of het goed gaat. Bij Karlijn zo'n 7 maanden volgehouden, toen wilde ze echt niet meer. Iedere keer zo'n gevecht. Net even naar het weer gekeken komend weekend en het wordt koud en nat waar we naartoe gaan...brrr...
@Kaatjesmam, wij gaan nu eindelijk eens naar beter weer dit weekend, wel 10 graden C, lekker warm . Maar niet leuk als je net een weekendje weg wilt dat het vies weer wordt. Net naar de vk geweest. Het hartje klopte goed. Volgende afspraak weer een echo met 27 weken, dat doen ze hier altijd standaard. Daarna nog een afspraak en vervolgens ga ik over naar een nieuwe praktijk na de verhuizing. Mijn bloeddruk is tot nu toe ook nog steeds heel mooi, vorige zwangerschap was hij steeds aan de hoge kant. Al was ik ook redelijk vaak aan de late kant, dus kwam echt hijgend binnen rennen. Als het zo blijft, ben ik tevreden. Het hangwiegje is binnen, zo leuk! Robin wou er steeds inkruipen, toen ik het in elkaar zette.
Mwhahaha, oeps, eventjes niet opgelet hier.. 't Gaat wel erg hard zo! Hier wordt het ook weer BV, bij Gabriël heb ik het 7 maanden kunnen geven(toen was m'n bv helemaal teruggelopen vanwege stress en school), nu wil ik graag langer doorgaan als het even kan! Maar Velo, wat super dat je het zo lang hebt gegeven, zeg! Daar wil ik dit keer ook voor gaan! (Hoewel hub dat een vreemd idee vindt.. :-k ) Marieke, wat fijn! Hè, dat stelt je gerust als je zo'n mooi kloppend hartje hebt gezien, hè? Lilly, beterschap met je ventje! Hey, veertje! Fijn dat je de 12 weken hebt bereikt! Zo, ik ga zo strakkies werken. Niet teveel bijschrijven, hoor
goedenmorge hier net met afvegen beetje bloed maak me nu toch wel ongerust aangezien ook last van rug heb. moet om half 3 by gyn zijn voor bloeduitslagen. veertje geniet ervan marieke fijn hoor mooi kloppend hartje lilly beterschap
Kaatjesmam: Oh das balen! Ach wie weet voelt het dan een beetje als thuis Lekker hollands weer Jo: geluksvogel, lekker nog een keer spieken naar de kleine! Fijn dat alles zo goed verloopt met je zwangerschap! Hopelijk lucht de ventolin genoeg op! Tsjee ben alweer 18 weken zwanger
@kaatjesmam, kom maar op hoor, ik borduur wel.. pff krijg al zere vingers als ik er aan denk @andi, jaaaaa eindelijk 12 weken, ben er wel ontzettend blij mee.. @wenneke, jeetje wat vervelend, laat je vanmiddag even weten hoe het bij de gyn was? Wie van jullie heeft die regen besteld? zorg ff dat er een zonnetje komt..