Als die zon niet hier is en ook niet bij jullie, waar is ie dan? (sorry heb de hele dag gestudeerd en ben beetje flauw) Wenneke sterkte!
@djezelf: goed om te horen dat alles goed met je is! @Velobabe: ik kan me voorstellen dat je er verdrietig om bent... Loopt de borstvoeding niet terug met de zwangerschap dan? Ik heb er geen verstand van, hoor... Ik heb onwijs veel respect voor je dat je het zo lang hebt volgehouden! @Veertje: bij mijn mannetje heb ik ongeveer 6 maanden BV gegeven; 3 maanden alle voedingen, daarna alleen 's ochtends en 's avonds, omdat ik niet kon/wilde kolven op mijn werk. Nu ga ik het weer proberen en hoop ik het tenminste 6 maanden volledig vol te houden! Vooral bij mijn man komen bronchitus, astma etc voor. @Jo: fijn dat je weer Ventolin mag geven; geeft in ieder geval verlichting! Verder maar hopen dat de kinderarts iets kan vinden om de klachten te verminderen! En alles goed bij de VK; mooi! @Kaatjesmam: balen dat je net nu slecht weer hebt... Hopen dat je toch een leuk weekend tegemoet gaat! Zoals zomaar al zei: lekker Hollands weekend... zonder de lange vliegreis!
@Veertje Wanneer heb je tijd om te broduren? 's Avonds zeker? Dan ben ik te moe om zoiets te gaan doen hoor. Zou er denk ik ook niks van bakken. Over de BV, je kunt het altijd proberen en als het niet gaat stoppen. Ik wil o.a. zo lang mogelijk geven om de kans op allergie te verkleinen. @Lilly Dat je zo moe kunt zijn he @Zomaar Het is waar wat je zegt, maar toch ben ik er verdrietig door. Je bent al net zo'n bezig bijtje als mij, het liefst alles tegelijk doen. @Marlieke Thanks voor de knuffel. En in jouw geval zou ik ook geen bv geven hoor, auwie. @Marieke Super nieuws! @Kaatjesmam 1 van de voordelen van niet buitenshuis werken. @Jo Wat voor hangwiegje heb je gekocht? Met 27 weken nog een echo, ikke wil ook, hihi. @Andi Hoezo vind je hub het een gek idee? Ik vind het niet gek hoor, kijk kindjes die ouder zijn dat is wat anders (vind ik dan, mijn mening). @Zomaar Ja, zeg ikke 17 weken dus ben jij er alweer 18. @Wenneke Goed nieuws gehad hoop ik... @Cimu Thanks, jullie lieve reacties laten me weer een beetje blijer zijn. We, Keano en ik, hebben het toch maar mooi zolang volgehouden. De bv loopt trouwens niet terug hoor, tot nu toe niet, maar als Keano zo weinig blijft drinken dan wel. Morgen om 09.30 naar de VK. Nu voor het eerst een afspraak met de VK die vorige keer bij de bevalling was.
@velobabe, ja savonds lekker voor de tv of af en toe smiddags als Stijn lekker ligt te slapen en ik het huishouden al gedaan heb Nu ga ik lekker met Stijn samen een tukje doen want verga van de pijn in mijn hoofd, heb echt geen idee waar dat nou weer vandaan komt..
Haha, Zomaar, dat gaat hard, hè? Ik ben morgen al weer 13 weken. 't Gaat zo snel! Veertje, kan ik me helemaal goed voorstellen Ik was ook erg blij de 12 weken te hebben bereikt, hoor! En ik was het niet hoor met de regen.. Bah, schijtweer.. Tja, ik heb geen idee, Velobabe, waarom mijn hub dat een gek/vreemd idee vind. 't Liefste zou hij zien dat ik maximaal tot 1 jaar bv geef. Heeft hij ff pech, want dat gaat dus echt wel langer worden.. Hahahahaha. Ik ben toch degene die de bv kan blijven geven, hij niet. (Maar denk ook dat hij het wel een apart idee vindt, omdat Gabriël veel korter heeft gehad(7 mnd) en hem dus nooit als groot hummeltje bv heeft zien krijgen. 't Zal gewoon wennen zijn(voor mij ook, hoor ) En fijn dat je met je afspraak nu de vk hebt die je bij de bevalling hebt. Bij mij is het iedere keer maar aankijken wie ik heb. (ik hoop dus donderdag ook degene te hebben die ik bij m'n bevalling had) We hebben er 3, en met 1 van de drie heb ik geen klik mee, de tweede kan ik het goed mee vinden, maar zij was niet bij m'n bevalling, nummer drie wel en daar kon ik het ook goed mee vinden. (Dus ik hoop niet dat ik nummer 1 weer krijg donderdag, want haar had ik de vorige keer ook al :-s)
Wat een snertweer idd... Wenneke, wat zeiden ze? Jo, fijn dat je weer ventolin mag geven. Verder nu dus afwachten...
Sorry ff geen tijd om alles bij te lezen........ Maar hier ook weer een kindje aan de ventolin, toch maar naar de huisarts geweet vanmorgen. Hij is wel heel actief maar eet/drinkt nauwelijks. Hij slaapt nu, ben benieuwd hoe hij straks is. Ik ga dus alvast het eten voorbereiden als ie dan straks weer zo ziek is dan hoef ik niet veel te doen!
@Velobabe, succes morgen! Ik heb zo'n hangwiegje http://www.wiegje.nl/wieg/hangwieg.html Ze hebben toevallig het systeem met die touwen vorige week aangepast. Is wel een stuk handiger te verstellen en ziet er beter uit dan al die knopen in de touwen. @Wenneke, succes bij de gyn! @Lilly, Ruben ook dus aan de Ventolin. Ja, af en toe weet je het ook niet meer, die Ventolin had ik van een vervangende arts gekregen, omdat mijn huisarts er niet was. De dag ervoor was ik er nog geweest, maar die man vond het allemaal niet nodig . Ik mocht het ook alleen die vier dagen gebruiken. Ben blij dat ik nu gewoon bij een kinderarts zit die er eens wat verder naar kijkt en gewoon een heldere uitleg geeft. Nou, wij gaan weer naar het grof vuil, is tegenwoordig een wekelijks uitje geworden, maar het ruimt wel lekker op.
Zo zeg, moest ff weer 3 pagina's terug lezen. stelletje kletskousen...hahah. Ik las iets over BV, ik wil het ook wel weer proberen, bij femke heb ik het maar 4 weken gedaan, het was niet te doen en femke viel alsmaar af. Ben benieuwd of het nu wel gaat lukken. Wat leuk dat hangwiegje, wij hebben het oude wiegje van mijn zus nog steeds onder het huis staan dus die gebruiken we maar weer.
@Veertje Bah vervelend, hoofdpijn. Ik heb iets verdraaid en kan nu mijn nek niet naar rechts bewegen @Andi Ik had van te voren ook niet gedacht dat Keano nu nog bij mij zou drinken hoor. Het ging van maand erbij naar weer een maand erbij en voor je het weet zit je op 20 maanden Ik heb tot nu toe afgesproken op dinsdag en dan heb je steeds dezelfde vk, maar dat vinden ze niks omdat je dan niet iedereen ziet al heb ik ze natuurlijk allemaal al eens gezien. Dus nu ga ik een keer op woensdag en heb ik de VK die uiteindelijk mee is gegaan naar het zh en waar ik best veel steun aan gehad heb. Ik hoop voor jou dat je niet nummer 1 hebt, maar ik moet eerlijk zeggen dat degene die uiteindelijk een goede steun was vooraf mijn laatste keus was om bij de bevalling te hebben, snap je het nog? @Lilly Beterschap voor je ventje! @Jo Wat wij allemaal naar het grofvuil gebracht hebben de afgelopen weken. De zolder moest leeg voordat de vaste trap geplaatst wordt, pff.
@jo, wat een ontzettend leuke wieg zeg.. @velobabe, au zeg, hier gelukkig weer van de hoofdpijn af @wenneke, hoe was het bij de gyn? Hier is de regen even weg dus ga maar even boodschappen doen
ze konde niks vinde dus antibiotica afmaken voor die urine en volgende week me echo. hy dacht meschien buikgriep of iets dergelijks. was by ah geweest heb meteen spaarkaart vol voor 2e kaartje van ciskederat gratis
Jo; Oh, dat wiegje! Het was dat mijn hub dat hangen niks vond.. Nu gaan wij zondag een heel mooi wiegje ophalen in Rotterdam van mp! Hahaha, dat verklaart Velobabe! Wat betreft die vk's. Als ik as donderdag weer dezelfde vk heb, ga ik voortaan afspraak maken op dinsdag, dan zitten de andere vk's. Maar dat zien we donderdag wel Maar je verhaal snapte ik nog wel, hoor! Schrok me net dood. Gabriël was zelf in zijn eetstoel gaan zitten en daarna ging hij erin staan. Ik sprak hem bestraffend toe dat hij gauw moest gaan zitten voor er ongelukken gebeuren. Ik was nog niet uitgesproken of hij duikelde al voorover. Knal, met zijn koppie tegen de plavuizen vloer. Dat wordt een fikse bult, maar hoop dat hij er verder niks aan over heeft gehouden.. Brrr...
@andi, au dat doet zeer voor je kleine mannetje, hopen maar dat hij geen hoofdpijn er aan overhoud.. Net een box opgehaald, had hem op mp gezien en gelijk maar aangeschaft, kan hij mooi nog even op zolder stofhappen..
@veertje, hadden jullie geen box meer van de eerste? Mp is ideaal he, ik had er ook heel veel gekocht. Als onze tweede een jongetje is dan gaat de hele huisraad van femke ook op mp. @wenneke, hopelijk is alles verder goed, nog even in spanning. Een vriendin van me had tijdens de gehele zwangerschap last van urineweginfectie, blijf het in de gaten houden!
Oke, ik snap 'm. Hier staat de box nog steeds en ik laat he ook nog maar even staan, ze zit er s'ochtends altijd nog even in en als ik aan het eten koken ben, alhoewel ik vanavond met haar had afgesproken dat ze in de kamer mocht spelen en als ik klaar was met koken mocht ze naar de keuken komen. Ik heb vanauit de keueken zicht in de kamer door onze splitlevel woning, en ze bleef echt netjes in de kamer spelen. Eén keer probeerde ze het trapje op te gaan maar toen ik haar even streng toesprak bleef ze beneden. ( het is ook zo'n schatje) Het is niet zo dat ze bij de pannen komt maar ze trekt wel uit ondeugd alle kastjes open en ik heb geen zin om met haar druk bezig te zijn en dan ook nog eens te moeten koken. Ik hoop dat de bv goed gaat en dan kan ze dan ook eens in de box als ze ondeugd gaat uithalen terwijl ik mijn handen niet vrij heb, dus ik laat haar maar mooi nog even elke dag heel even in de box.