Hier staat de box ook nog. Hij heeft een hele grote lade eronder die je niet uit elkaar kunt halen en op de vliering hebben we geen plaats. Straks verhuist hij ook weer gewoon zo naar het nieuwe huis en blijft hij daar nog even staan tot de baby er is.
Goedenavond ladies, ik heb jullie vreselijk verwaarloosd vandaag Een combi van druk zijn, moe zijn, met andere dingen bezig zijn en compleet in beslag worden door een ziek kindje......... Nu ga ik lekker naar mijn bedje en hoop jullie morgen weer aandacht te kunnen geven
Lilly knuf voor jou, vrselijk zo'n ziek manneke he. De box staat hier al een jaar niet meer...Kyra ging er toch niet meer in en werd meer als opslag voor vanalles en nog wat gebruikt. Haal hem over een tijd wel weer eens naar beneden! Ik sluit ook af voor vandaag.
Goedemorgen, Eindelijk weer eens lekker geslapen. Gisterenavond vroeg naar bed gegaan en Robin sliep vanmorgen ook lekker door. Nu is ze naar het kdv en ik ga zo naar de ortho en daarna weer verder met de administratie.
Andi, hoe is het nu met Gabriel? Lilly, zieke uk ...Hoe gaat het nu? Patje, wat goed van Femke, dat ze nog in de box zit. En dat ze niet in de keuken kwam terwijl je aan het koken was. Hier hebben we ook die regel. Terwijl 1 van ons kookt mag Marciano niet in de keuken komen...Alleen moet ik hem soms wel nog weg sturen... Velo, een vaste trap...Wat zal je daar een hoop plezier aan beleven! Ik spreek uit ervaring...
@Andi: Tsjee, ik kan me voorstellen dat je geschrokken bent! Succes & sterkte met de kleine acrobaat. Verder is het wel erg rustig geweest gisterenavond Ik had EHBO cursus en kon dus vanmorgen pas bijlezen... weinig te lezen dus. Gisterenavond hadden we kinderreanimatie. Dat heeft wel indruk gemaakt! De cursus duurde tot 22:00 uur, maar om 00:30 uur lag ik nog wakker indrukken te verwerken Het is typisch kennis die je wel wilt hebben, maar info die je liever niet hoort; snappen jullie de tegenstrijdigheid?
Marlieke, Gabriël heeft een flinke rode/beurse plek eraan overgehouden, maar geloof dat hij niks mankeert. Hij heeft goed geslapen vannacht! (gelukkig!) Box, wij hebben d'r nu eentje in de kelder staan, maar die is hard toe aan een verfje, dus wanneer ik er zin in heb, halen we 'm d'r uit en ga ik 'm schuren en hubbel 'm verven. En Cimu, ik snap het helemaal, hoor! Maar ja, beter goed voorbereid dan slecht voor zo'n situatie staan en daar zijn *helaas* dit soort verhalen ook voor nodig... Nou, straks hier in't dorp een driekwart positiebroek ophalen(lang leve MP) en zondag kunnenw e de wieg ophalen! Yes! \/
Goedemorgen! Ruben lijkt wel wat opgeknapt maar eet nog steeds slecht en is behoorlijk pips en een soort van saggerijnig Enne ik word er ook een beetje saggo van.......Heb eindelijk weer eens een nacht goed geslapen sinds een week of zo en het is net alsof de moeheid er nu echt goed uit komt....... Box, hebben we hier nog maar het is een extra grote (1m bij 1m), vond ik bij ruben erg prettig, heb m ook lang gebruikt want hij had er echt speelruimte in. Maar nu staan er ook al een hoop andere dingen in de kamer (grote speelgoed mand, speelkeukentje, en ik wil nog tafeltje stoeltje) en dan word het wel wat krap ben ik bang. Dus misschien dat ik dees wel op MP zet (tis een mooie van Bam Bam) en dan zelf voor een kleinere ga kijken, of zo'n hoekbox...... Sorry, weer een ego bericht maar ik moet echt opletten hier, ze zijn zooooooooo baldadig
Fijn dat de zieke kindjes iets opknappen. Ellendig is dat he. Vooral voor de moeder natuurlijk... Hier ook een 1x1 box. Gekregen van de schoonfamilie. Nu echt ideaal want we hebben nu een megawoonkamer. In ons vorige huisje wel wat groot. En boxkleden zijn moeilijk te vinden. Ik heb er 1 zelf gemaakt, die moet nog maar een keer. Vandaag de tasjes weer ingepakt. Ook maar winterjassen en paraplu's. Vrijdag 11 graden, maandag (als we al weg zijn aangezien onze vlucht op maandag was gecancelled) 25 graden....word ik helemaal niet gefrustreerd van hoor. M'n buik heeft even een groeispurtje en m'n huid begint een beetje strak te staan. Voelt niet zo lekker. Wel grappig; de 1 vind me heel dik en denkt dat ik bijna moet bevallen en de yoga juf bedacht vandaag voor het eerst dat ik zwanger was. Die dacht hiervoor waarschijnlijk; dat luie varken, doet geen buikspieroefeningen terwijl ze zo'n bolle buik heeft.... Gister beetje afgeknapt op m'n vader en z'n vrouw. Ze vonden dat m'n broer en vriendin er wel in beetje in bleven hangen (de miskraam) en dat ze wat nuchterder moesten zijn. Ook vinden ze het raar dat ze nog niemand hadden verteld van de zwangerschap zodat ze nu het leed niet kunnen delen (nou ja wel met mij en met hun). Ik zei dat ik dat heel normaal vond. Ze zitten er nog midden in en het is heel heftig. Ook is het niet fijn als iedereen weet dat je een miskraam hebt gehad; dan weet iedereen dat je druk aan het proberen bent. Ze hebben mij natuurlijk 2x meegemaakt en misschien kom ik wat nuchterder over maar ik weet heel goed hoe verdrietig en moeilijk het is dus ik werd echt een beetje boos. Nou heel verhaal, maar hopelijk duidelijk genoeg. Nou ik ga de laatste dingen in de tas stoppen. Morgen vroeg op en naar het vliegveld.
@Kaatjesmam: balen van het weer... hopen dat jullie toch een leuk weekend tegemoet gaan! Voor wat betreft je vader & zijn vrouw; ik kan me helemaal vinden in wat jij zegt. Om een of andere reden reageren de ouders van onze generatie (wat klinkt dat oma-achtig zeg) heel anders. Wellicht omdat er vroeger niet (amper) over gesproken werd. Ik weet het niet. Het lijkt wel of iedereen het doodzwijgt en willen dat je dat zelf ook doet... Is dit nu wat ze bedoelen met generatie-kloof? In ieder geval; prettige vakantie Ik zal duimen voor mooi droog weer!
Hoi Hoi allemaal. Wat is het mooi weer he? Heb net lekker mijn was buiten gehangen, nou hopen maar dat het een beetje droogt. Vanmiddag na Stijn zijn slaapje nog maar even lekker naar buiten, voordat het deze week weer gaat regenen.. Maar ja dan moet hij wel eerst gaan slapen, hij is volgens mij zijn hele bedje aan het verbouwen
sorry ben ik weer ff ben er de laatste dagen niet aan toegekomen om hier mee te schrijven. ben vanmorgen bij de bedrijfsarts geweest en zal nu wel thuis zitten tot aan mijn verlof... ik ga nu 1 keer per week idm naar het werk om te kijken of ik iets kan betekenen en moet dit zelf inschatten, over 6 wkn retour.... zal vanavond wat uitgebreider reageren
Andi, gelukkig maar dat het slechts bij een lelijke plek is gebleven...Ik was echt even bang voor een lichte hersenschudding o.i.d. Na zo'n lelijke val... Kaatjesmam, ik begrijp je helemaal meid! Een miskraam is niet niets. Maar zoals Cimu al schreef: de oudere generatie praat niet over zoiets. Neem bv. mijn moeder: die vond het maar raar toen mijn zwager en schoonzus uitgebreid afscheid namen van hun voldragen kindje... Vroeger was zoiets uit den boze...dat deed je gewoon niet. Maar tijden veranderen... Veertje, bedjes afbreken kan Marciano ook heel goed... Lilly, sterkte vandaag met een sjaggie ventje en drukke oppaskindjes... Anniek, vervelend dat je waarschijnlijk verder thuis zit tot je bevalling...
@Veertje: het is zeker mooi weer! Helaas moet ik werken vandaag en morgen en zit ik dus de hele dag vanuit mijn bureau naar buiten te kijken en te wensen dat ik vrij was ... Hopelijk is het weekend ook zo mooi! @Anniek: Op zich wel fijn dat de bedrijfsarts inziet dat het niet anders kan... Maar wat vind je er zelf van? Kun je je daarin vinden? Of was je liever aan het werk gebleven? En nu het mooie weer eraan zit te komen: je had het slechter kunnen treffen; always look at the bright side of live... toch :
@anniek, weet niet hoe het bij jou is maar ik vond het toen (18 weken) eigenlijk wel een opluchting dat ik niet meer aan het werk hoefde. Ligt er ook aan wat je doet maar werken in de zorg is gewoon ZWAAR. Ik werk daar nu niet en heb veel minder last van mijn bekken (kan toeval zijn, elke zwangerschap is anders). En vergeet niet dat stress ook een grote invloed erop kan zijn. Dus rustig aan, het is maar een paar maanden en dan houd je je nieuwe kindje in je armen en ben je het alweer vergeten. WErken kun je nog tot je 100e als he tmoet @kaatjesmam, misschien weten ze gewoon zelf niet hoe ze er mee om moeten gaan? Ik heb trouwens een boxkleed van jollein, die is zelfs 1 bij 120. Waar ik hem vandaan had waren er nog veel meer in die maat. Maar volgens mij heeft Jollein ook een website, weet niet of je dat daar kunt kopen naturlijk...... Ruben was om 11 uur al helemaal total loss, en zijn mama ook maar die kan de rust niet vinden. Drumpapa was ook thuis en heb ff een flink potje gejankt en ben met een vriendin nog ff de stad in gegaan. Maar eigenlijk was ik daar te moet voor, maar ik moest er gewoon ff uit! Net was Ruben weer niet te genieten dus heb hem in bed gelegd en na 2 minuten MAMA roepen en huilen was het inene stil. Kindje is gewoon zo moe. en deze mama ook
biw cimu/lilly wat ik vind.... tja het is eigen lijk een beetje dubbel! Bij kyana lag ik er met 20wkn compleet uit, toen had ik het ook helemaal gehad! En nu... nu heb ik lichamelijk zoveel pijn dat ik blij ben dat ik niet maar door moet gaan want dat kan ik écht niet. Heb nu al het idee dat me rechterbeen me niet kan dragen... Dus daarom ben ik héél blij dat ik serieus genomen wordt en dat ik kan genieten van de dingen die ik wél nog kan! Van de andere kant.... vind ik het heel moeilijk en ga daarom nog 1 keer in de week proberen even naar me werk te gaan, bewoners geven duidelijk aan me te missen {was hier gisterenavond voor een afscheid} en vind het dan fijn om ook even daar te zijn voor hun, echter wil ik niks forseren... dus al met al heel dubbel maar ben ontzettend blij serieus genomen te worden! Liever had ik natuurlijk gewoon doorgewerkt en nergens geen last van gehad maarja... Nu ga gewoon genieten van me zwangerschap en me "zee van tijd hiervoor" en natuurlijk lekker voor kyana zorgen....
Hallo dames ! Ben een paar avonden niet geweest omdat ik ouderavonden had op school. Erg heftig, ik ben dan ook doodop nu. Ik kan helaas niet alles teruglezen. Please, forgive me ... @ Anniek, wat super dat ze zo begripvol zijn, dat zie je wel eens anders. Veel sterkte ermee ! Ik ga slapen dames ! Tot snel ! O ja, ik heb de eerste echo ruim een week naar voren kunnen plaatsen ! Fijn he ! Groetjes, Nikki F
@Anniek: goed dat je er zelf ook vrede mee hebt! Probeer lekker te genieten voor zover als dat dat kan... En één keer in de week naar je werk is toch prima; al is het maar om koffie te drinken, toch? Ik weet niet wat je collega's ervan vinden, maar persoonlijk zou ik zoiets hebben van; ze doet er toch moeite voor. @Nikki: fijn voor je dat je de echo naar voren hebt kunnen verschuiven! Met hoeveel weken mag je nu? Ik heb nog een groei-echo met 28 weken; nog 7 weken wachten dus
Goeie morgen allemaal, Hier om half 10 naa de Vk voor controle. Kyra heeft er helemaal zin in, want dan mag ze weer tjoektjoek luisteren zegt ze, het hartje van de baby! Wij hebben nog een preteco op het programma staan op 1 april, nog 3 weekjes!