Wordt vervolgd.....nieuwelingen zijn zwanger

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door wendelaa, 24 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Omdat we net als bij het zwanger worden, nu bij t zwanger zijn het gevoel hebben niet echt ergens onze draai kunnen vinden.
    Kletsen we hier maar verder over onze zwangerschappen en kwaaltjes.

Dus Marleen en Syboena, kom maar op met al jullie gezeur ;)

En dames van het andere topic....hoop dat jullie heel snel ons volgens!

Natuurlijk zijn ook andere nieuwelingen van harte welkom hier

2. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik ben blij dat we weer een eigen stekkie hebben. Wat lekker klein is en waar je dus bij kan houden hoe het met iedereen gaat. De andere topics zijn vaak zo groot dat er dagelijks ruim 10 pagina's bij komen en zoveel mensen dat ik het niet bij kan houden. haha

Nou ik ben met toch moe ontzettend. En dan nog het ergste ik ben s nachts klaar wakker slaap hoogstens 4 uur per nacht en overdag val ik dan zowat om. Zal er wel bij horen. Verder de misselijkheid begint ook wat toe te nemen. Heb er wel meer last van in de middag en avond ipv in de ochtend. Het helpt me wel om vaak iets te eten vaak elk uur. Dan is het te doen.

Ben benieuwd hoe de rest alles ervaart.

3. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Ja die vermoeidheid he...heb er nog niet echt last van moet ik zeggen.
    Ja na t avondeten heb ik ineens een MEGADIP.
    Erg vervelend als je de vaat moet doen en dochterlief naar bed moet brengen.
    Manlief helpt dan wel, maar is veel weg vanwege zijn sport.

En snachts slecht slapen, dat heb ik dus sinds ik de eerste positieve test in handen heb.
    T inslapen is geen probleem en slaap dan ook wel een paar uur vast, maar na 2.00 begitn het gemier...ppfff.....worden weer 9 maanden lang, lange nachten hahaha.

Hoop alleen zo dat ik dit keer niet weer heel de zwangerschap maagzuur heb, dat is ook zo lastig!
    Zelfs een glas water net voor t slapen zorgde voor zeker wakker liggen

4. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Ik lig juist tot een uur of 3 wakker. Heel vreemd terwijl ik dan juist beneden bijna omval op de bank van de slaap. En ga naar bed en klaarwakker. Kijk dan nog maar tv en ga vanaf een uur of een maar lezen en fantaseren over de babykamer enz. En dan val ik na 3 uur in slaap en tussen 6 en 7 ben ik weer klaar wakker. En nu val ik dus weer om. Maar ben bang als ik nu ga liggen dat ik dan vanacht nog moeilijker slaap.
    Het is wat he zwanger zijn.

Ik heb sinds gisteren ook een hele opgezette buik dat ik al bijna heel de dag met mijn knoop open loop omdat het er gewoon niet in past haha. Terwijl deze broek juist vorige week bijna van mijn kant af zakte. En nu zit hij hartsikke strak. Zou ik dan nu al positie kleding aan moeten?

5. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    T is ook zo'n gebeuren he, vooral de eerste keer.
    Er komt zoveel over je heen.
    Ik heb nog t geluk dat ik bezig wordt gehouden door Eva.
    Maar toen ik zwanger was van Eva, deed ook echt regelmatig een middagslaapje hoor.
    Ff lekker een uurtje op de bank liggen en daarna kon ik er weer even tegen.

Hahaha, denk dat je darmen flink aan t rommelen zijn dan.
    Weet je wat ik toen der tijd frustrerend vond.....mijn gewone kleding paste dus met 2 maanden echt niet meer. En positiekleding, ja daar had ik nog geen buik voor!
    Denk dat het verstandiger is om dan nu een maatje groter te nemen of flinke strechtbroek aanschaffen, want nu al positiekleding, daar ga je nie tblijer van worden;)

6. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    ik lees vanavond alles bij als ik thuis ben :):)
    maar nu kan dat ff niet want ben heel druk en zo weet niet of ik het bij jullie ook al had gemeld maar mijn schoonvader is gister met spoed op genomen dus met ambu afgevoert
    maar ben echt blij met dit topic wou hem al eerder openen maar ja in mijn eentje heeft dat neit veel zin :)
    en idd wat marleentje ook zecht je moet op die andere topic`s gauw 10 pagina`s per dag bij lezen zo als bij september mamma`s heb echt geen zin meer om daar te komen :( kost me zo veel tijd om alles bij te lezen en daar heb ik geen zin in 5 pagina`s per dag is te doen maar 10 echt niet hoor

nou dames ik kom jullie straks thuis lastig vallen emt al mijn kwaaltjes :) maar ga nu eerst ff verder met ventje lief zijn kindjes moeten zo naar bed heerlijk rust in de tent :)

tot strakjes

7. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Zie dat jullie allemaal een beetje gelijk lopen met zwanger zijn,... en hoop dat ik me hier bij jullie kan voegen. Ik vind het topic van de septembermama's ook veel te druk en vol.

Ik ben 26, en zwanger van mijn eerste kindje. Allemaal erg spannend!

8. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Welkom Libelle....spannend hoor je eerste kindje!
    Jullie hebben er ook een flinke tijd op moeten wachten zie ik aan je onderschrift....
    Hoe voel je je verder?

Syboena, kom maar op met al die kwaaltjes;)

9. Ikke1984

Ikke1984 Actief lid

17 jul 2008
    279
    0
    0
    hey dames.. kan het nog altijd niet geloven hoor.
    toch ben ik benieuwd of dat mijn menstruati ook echt niet door komt.. denk dat ik het dan pas zal geloven.. pff.. hb dus eigenlijk een dubbel gevoell.. oo kijk er nu al naar uit om naar de 9 maanden beurs te gaan hihi

10. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Ja een hele poos op moeten wachten. Met de pil gestopt in september 2007. Mijn cyclus heeft er een potje van gemaakt, vandaar dat het zolang geduurt heeft!

Ik voel me super! Wel meer vermoeid, wat pijnlijke borsten en in mijn buik af en toe een gevoel wat lijkt op spierpijn. Ik lust geen koffie meer, terwijl ik voorheen liters weg kon drinken. Verder nergens last van,... gelukkig.

11. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heey heey dames

Libelle welkom en gefeli en leuk dat je mee komt kletsen :):)

ikke ik kan het ook nog steeds neit geloven maat ja onder tussen zit ik al op de 6 weken hihihihihihihi

hahahahahahahaha ik zag net dat ik het verst ben van jullie hihihihihihihihihihi

ff een vraagje in het algemeen wat vinden jullie er van om net zo als de september mamma`s zoon lijst te maken wie wanneer de afspraken heeft wanneer je moet bevallen wat je denkt wat het wordt enzo lijkt mij erg leuk maar ja het is maar net wat jullie er van denken

nou heir zijn de kwaaltjes misseluk hou niks binnen,heel erg last van banden pijn,zere borsten/tepels de kittens kunnen er niet tegen aan kunnen komen,heel erg moe kan hele dag slapen,veel hoofdpijn,heel snel op mijn teentjes getrapt,humeur wat steeds verandert blij verdrietig boos en dat kan zo per 5 min anders zijn heel iri :( ja dat was het zoon beetje wel ow ja neit te vergeten natuurlijk me darmen die veel rommelen heel iri en de hele dag honger gevoel en pas me broeken neit meer krijg ze niet meer dicht had gister al tegen me mannetje gezecht wat is zwanger zijn soms zwaar :):)

12. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    @Ikke, ik kan t ook nog steeds niet geloven hoor!
    Vandaag dus officieel 1 dag overtijd.....en ik ben altijd precies op tijd. En ja, 5 positieve testen liegen niet he;)
    Iedere ochtend kom ik mijn bed uit met het idee dat ik gedroomd heb. Ik voel toch niks, hoe kan t dan! Maar in de loop van de dag begint dat hongerige gevoel, een vleugje misselijkheid, soms wat krampjes en savonds na t eten....een opgezette buik! S morgens is mijn broek ruim en savonds zit ie strak. De vorige keer paste ik ook al met 8 weken niks meer aan, ben benieuwd hoe dat nu is. Ben bang dat ik over een paar weken een maatje groter moet nemen.

@Syboena, de kwaaltje hebben jou flink te pakken zeg. Helpen de medicijnen niet die je hebt gehad?
    Gelukig doen mijn borsten niet zon pijn, ze zijn alleen wat zwaarder....is manlief blij mee;)
    Na de 3 maanden voel je je w.s weer beter hoor, meestal is de misselijkheid dan weg en ook de vermoeidheid neemt dan wat af.
    Ik las trouwens dat jou man al kindjes heeft, leuk!
    Zal je vast wel al verteld hebben in t andere topic hoor, maar dat ben ik even vergeten...tja is ook een kwaal hihihi. Hou oud zijn ze?
    En hoe vaak zijn ze bij jullie......weten ze al dat ze een broertje of zusje krijgen?

Ben ik trouwens tot nu toe de enige die een 2e kindje krijgt hier?
    Voor jullie allemaal de eerste zwangerschap?

Oja, zon lijst lijkt me leuk!
    Maar ehm...wie neemt dat opzich?

13. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    wedelaa idd de kwaaltjes heb ik goed te pakken vind het nu heel iri maar geeft me ook goede koop omdat ik dat de vorige keer niet had :)

en ja mijn ventje heeft al 3 kindjes van zijn (domme) exs vrouw de oudste seffita is nu 5 en wordt ik feb 6 en danique en naomi zijn 4 en worden in juli 5 had eerst zelfde banner als jou maar die bleef stil staan bij 4 weken :( dus heb maar nieuwe gemaakt werdt beetje bang van dat die bleef staan op de 4 weken zo kom je nooi verder dan 4 weken :(
    en nee ze weten nog niks heb het ze de andere keren wel verteld maar is zoon raar gevoel om dan te zeggen dat ze geen broetje of zusje meer krijgen :( gister hadden we 101 dalmatiers gekeken zeggen ze ineens pappa en mamma ze noemen mij mamma :oops: (wel helemaal uit hun zelf) van wij willen ook zo veel broertjes en zusjes als die puppies dus mag nog erg hard me best gaan doen :( waren 99 pups nou ze hebben alle 3 al 2 zusjes dus nog 97 te gaan pffffffffff :( maar zo dra ik de 13 heb gehaalt gaan we ze het vertellen ze vragen zich nu wel af waarom ik zeg dat ik zo vaak buikpijn heb ze zijn zo druk en spingen het liefst op je en ik til ze niet meer te trap op en zo dus dat is wel beetje raar voor ze
    wij zien de kindjes elke dag ze wonen bij opa ne oma en die wonen om de hoek als je wilt weten waarom ze daar wonen moet me maar ff pben is beetje lang en eng rot verhaal woorom ze daar wonen :(

ja ik wil dat ook wel op me nemen hoor maar dan doe ik dat niet via een web site want ja we zijn maar met een klein groepje moeten jullie maar ff door geven wanneer jullie uit zijn gerekent en wat jullie denken wat het wordt en zo
    ik ben zo weg ff met de kids naar op (schoonvader) licht nog in ziekenhuis

14. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    BEVALLINGSLIJST

wendelaa, ? jaar - 2e kindje - ?
    syboena, 21 jaar - 1e kindje - 18 september 2009
    Ikke1984, ? jaar - ?kindje - ?
    marleentje26, ? jaar - ? kindje - ?
    Libelle82, ? jaar - 2e kindje - ?

AFSPRAKENLIJST

wendelaa
    syboena
    Ikke1984
    marleentje26
    Libelle82

INFO

15. syboena

syboena Fanatiek lid

21 okt 2008
    2.304
    0
    0
    heb hem nu net zo gedaan als het niet goed is hoor ik het van zelf wel moet nu eerst weg anders kom ik veel te laat op het bezoek uur en dat is ook lullig als ik thuis ben ga ik gelijk weer verder

16. marleentje26

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Rondom nijmegen
    Hoi,

Hier de gegevens voor op de lijst!
    Marleentje 26 ik ben nu nog 27 word eind februari 28 jaar.
    Uitgerekende datum: 28 september 1e kindje
    Afspraken: 11 februari 1e echo gyneacoloog

17. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Wel fijn dat het zo goed klikt tussen de kindjes van je ex en jou....maar ja, ze kennen w.s ook niemand anders die de moederrol op zich neemt.
    En ook een 2ling dus, wat schattig.
    Grappig hoor, dat ze er over begonnen dat ze ook een broertje of zusje willen...maar ehm, zoveel is wel een beetje te! Ik bedoel je bent wel jong nog, maar denk dat je dat aantal niet haalt hahahaha.

Hoe gaat t nu met je schoonvader? En waarvoor ligt hij eigenlijk in het z.h?

De lijst ziet er super uit!
    Ik was zelf ookal aan t stunten, maar ben daar ZO slecht in hahaha.

Dan krijg je van mij ook nog wat gegevens om erin te zetten.

Wendelaa: 28 jaar en ik ben 3 oktober uitgerekend.

Morgen hoop ik door te kunnen geven wanneer de eerste afspraak bij de VK is

18. wendelaa

wendelaa VIP lid

30 nov 2008
    8.641
    0
    36
    Noord Brabant
    Zijn jullie trouwens net zo erg als ik?
    Ben al internet aan t afstruinen hoe ik de kamers in wil richten. Moet er n.l 3 opknappen!
    Heb bij de Ikea al leuke kasten gezien voor onze slaapkamer, lamp voor die van Eva.
    Zit in dubio of we ook niet een nieuw bed moeten kopen. We hebben nu een grenen en ik wil graag een witte slaapkamer....de kasten zijn ook wit die ik zag.
    Eva krijg natuurlijk veel roze. Wil de wand waar haar bed tegen aan zal komen wat feller roze maken. En de rest heeeel zacht roze. Er staat een geloogd grenen ladekastje van ons op die kamer en die zal daar blijven staan...dus nu nog een kledingkast voor erbij. En gordijnen.
    Haar oude kamer blijft de babykamer...eens kijken hoe we die gaan pimpen. Maar dan wil ik eerst weten wat t wordt.

19. Libelle82

Libelle82 VIP lid

26 jun 2008
    5.081
    372
    83
    Gezinsbegeleider
    Zeeland
    Libelle 82
    26 jaar
    1e kindje
    Waarschijnlijk uitgerekend 24 september
    Eerste afspraak VK ( ga ik morgen maken )

20. kenzogirl

kenzogirl Lid

6 okt 2008
    56
    0
    0
    hallo,
    ik zou me ook graag bij jullie willen toevoegen,gister pos test gehad,en net als jullie dus helemaal in de wolken.
    Lijkt me gezellig om hierover samen te kletsen.

Zal meteen wat gegevens noteren:
    Kenzogirl
    zwanger van 2e kindje
    uitgerekende datum 3 okt.
    Ga vr verloskundige maar eens bellen.

Deel Deze Pagina