dames ik was hier nog in november actief was toen met ivf begonnen helaas ging het niet door de pickup omdat er geen folikkels gegroeid waren in januarie ben ik weer opnieuw begonnen met hormonen etc in februari had ik pickup en terugplaatsing dames ik ben zwanger dus geef aub de hoop niet op
dames bedankt voor jullie felicitatie's durf zelf nog niet van te genieten , ik kan het zelf nog niet geloven denk pas als ik de echo zie waar ik echt hoop dat alles goed is little hoop zie dat wij even ver zijn ik ben vandaag 7 weken zwanger
oh gefeliciteerdddddd zo zie je maar he mijn moeder was zwanger van mij toen haar broer trouwde ondertussen ben ik 24 en mn oom heeft nu een zoon van 4 da's dus 20 jaaaaaaar verschil na zoveel behandelingen ed. hadden ze net de hoop opgegeven ook i.v.m. de leeftijd. bleek ze zwanger te zijn dus ben zo blij voor je, het is zeker gegund
Gefeliciteerd wonderen bestaan dus echt het is je van harte gegund.Geniet ervan zal zeker voor je duimen en dat de zwangerschap gezond en goed mag verlopen en je aan einde van 9 maanden een wonder mag vast houden in je armen
Wat een mooi nieuws van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, en geniet er maar lekker van groetjes chantal