Lieve meiden, Bijna 3 maanden na mijn miskraam in juni had ik vanmorgen weer een positieve test in mijn trillende handen ! Ik ben aan de ene kant heel erg blij, aan de andere kant heb ik nu ook wel extra angst of het allemaal wel goed zal gaan. Ik denk dat wij hier ons pas echt kunnen gaan verheugen als we een mooi sterk kloppend hartje hebben gezien. Ik denk dat ik nog voor mijn NOD zit, dus dat maakt het ook allemaal nog spannend. Alhoewel mijn test toch echt al duidelijk was. Geen tuur testje http://www.zwangerschapspagina.nl/me...cture65730.jpg
Dank je wel !! Ik begin alweer aan het idee te wennen en voel me vandaag ook echt mega zwanger ineens. Zere borsten, ik heb mijn positiebroek aangetrokken, mijn buik is echt alweer zo opgezwollen. Volgens mij heeft HCG echt effect op mijn darmen ofzo...maf hoor. Maar goed, zwanger dus hihi...
Gefeliciteerd! (ik kan de foto niet zien, maar je weet het al zeker toch?) Geniet van de komende tijd en probeer positief te denken, hoewel ik snap dat je eerst een kloppend hartje wil horen!
ooh fiore, dikke proficiat! Geniet van je kleine wondertje. Ik denk dat we toen in hetzelfde onderwerp zaten met onze miskraam! Hopelijk zijn je eerste 12w weer snel voorbij!
Dat kan heel goed kloppen leenatje, ik hoop voor jou dat je ook snel weer zwanger mag raken. Ik heb 22 oktober de eerste echo, wordt een spannende dag. Ik ben dan als het goed is net 7 weken.