zaterdag gaf de clearblue al aan 1-2 weken zwanger(3dagen voor nod) vanmorgen nog een testje gedaan met kv 2v5 en zie dat mn hcg goed stijgt, het blijft nog steeds moeilijk te bevatten, de hormonen gieren door m'n lijf en dat uit zich met de nodige huilmomenten, gek hihi dat had ik niet toen ik zwanger was van m'n eerste. wie is er nog meer zwanger van de tweede? ook met/zonder kwaaltjes die verschillen met de vorige zwangerschap? p.s voor alle die zwanger zijn, gefeliciteerd liefs
Hoi Brusjerolly, Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Hier ook iemand die zwanger is van de 2e vandaag (volgens eigen berekening) 7 weken zwanger. Van mn eerste was ik echt beduidend minder misselijk dan dat ik nu ben helaas haha.. Ook gewone buikpijn heb ik meer, gaat vast weer over als mn darmen plaats hebben gemaakt.
gefeliciteerd! Ik heb op 2 augustus met de clearbleu getest. Positieve uitslag met een resultaat van ZWANGER 2-3 weken! Dit is mijn tweede zwangerschap. Als ik het goed heb, ben ik nu ruim 4 weken zwanger. Ik heb vooral veel last van hardop boeren, niet normaal meer en totaal niet damesachtig. Verder ben ik sneller moe dan anders en sinds vandaag ook misselijk. Hier had ik met de eerste zwangerschap heel veel last van. Ik hoop dan ook echt dat mij dat bespaard blijft.
Hoi, Ik ben er vandaag achter dat ik zwanger ben van de tweede en ik weet niet hoe het komt, voelde me wel al vreemd maar lijkt wel of ik nu ineens alle zwangerschaps kwalen krijg. Maar in iedergeval van harte gefeliciteerd groetjes
Gefeliciteerd!! Hier vandaag achter gekomen ook zwanger te zijn van de 2e. Ben nog niet eens 4 weken, 10 dpo getest. We zijn nog in shock. Voelde me afgelopen nachten met nachtdienst wel heel moe, terwijl ik dit normaal nooit zo erg heb. Maar vorige keer toen ik zwanger was had ik dat ook. Voor de rest nog niet echt kwaaltjes o.i.d.
Hallo dames, vraagje: Heb een zwagerschapstest gedaan was negatief, als ik zou uit tellen zou ik nu ongeveer 11 weken ver moeten zijn van mijn 2de... Heb eigenlijk al het hele weekend rare dingen gevoeld in mijn onderbuik waardoor ik echt twijfel... Heb voorbije nacht ook spontaan gedroomd over een bevalling waar we niet van wisten dat we zwanger waren, bij mijn 1Ste heb ook van een zwangerschap gedroomd en 2dagen later teste ik positief. Hierdoor twijfel ik nog meer. Ik heb een heel onregelmatige cyclus ongeveer 70dagen en heb 3weken geleden wat bloed verloren maar niet zo veel als ik normaal heb... Andere symptomen heb ik niet maar had ik bij mijn 1st ook niet. Iemand mss wat raad of ook zo iets mee gemaakt en toch positief getest?
Gefeliciteerd met jullie 2e zwangerschap. Ik ben ook zwanger van mijn tweede, nu 7 weken. Waar ik in mijn eerste zwangerschap echt helemaal nergens last van heb gehad ervaar ik nu vlagen van misselijkheid. Gelukkig wel mee te leven. Iemand anders daar ook ervaring mee?
Goedemorgen allen, Afgelopen weekend zijn wij ook tot de ontdekking gekomen dat ik zwanger ben, als het goed is nu zo'n zes weken. En dit wordt voor ons de tweede, want we hebben al een prachtige dochter van 8 jaar. Heb eigenlijk weinig tot geen kwaaltjes, ben wat moe en af en toe wat duizelig, maar als dat het is valt het wel mee. Wat ik met name spannend vind is mijn leeftijd, ik ben nu 36 en lees van alles over zwanger na je 35ste... maar ik heb me voorgenomen nu eerst maar eens te gaan genieten van het feit dat er een nieuw leven in mij groeit <3 Liefs.
gefeliciteerd! mag ik vragen hoe lang je er over hebt gedaan? ik ben ook aan het proberen voor een 2e en zit in ronde 4.. bij mijn eerste was ik in ronde 3 zwanger.. lfs, Dorri
Gefeliciteerd.. hier ook zwanger van mijn 2e alles was in mijn geval heftiger maar verloopt wel sneller buik groeit stukke sneller voelden haar al vroeg bewegen het blijft wel onwerkelijk dat eerste oudste in mijn groeiden en nu nummer 2 wij vrouwen zijn echt bijzonder
@ dorri voor ons is het ronde vier raak (was bij de eerste ook ronde 3) maar waren niet echt heel erg bezig met wanneer ik vruchtbaar was. Nog aardig snel, gezien mijn leeftijd, vind ik dan. Je leest zoveel over dat als je ouder wordt de kans kleiner wordt, maar wij hebben dan geluk denk ik Voor alle anderen op dit topic, natuurlijk ook van harte gefeliciteerd, was ik even vergeten in al mijn blijheid... liefs
O wat goed! wat fijn joh dat het dan toch nog zo snel gelukt is! De reden dat ik het vraag is omdat ik zelf 39 ben dus nog ouder dan jij! en ik put wel hoop uit succesverhalen zoals dat van jou Hopelijk lukt het ons ook nog zonder mmm! zit nu toevallig ook in ronde 4 maar durf nergens op te hopen.. lfs, Dorri
hoi allemaal, Allereerst van gefeliciteerd voor alle zwangeren. Ik ben het niet zo gewend om in forums mee te praten, maar het lijkt me leuk om ook eens mee te praten. Ik heb een zoontje van bijna 3 jaar. En nu ben ik ook zwanger van mijn 2de. pas enkele dagen geleden getest. Dus ik ben nu bijna 6 weken geloof ik. Groetjes