Zwanger steken korte krampjes na val paard

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door DDara, 29 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    27 april ben ik heel hard van mijn paard gevallen met als gevolg dat ik met de ambulance naar het ziekenhuis ben gebracht. Ik heb een enorme smak op mijn rug gemaakt.
    In de ambulance heb ik aan gegeven dat ik hoop zwanger te zijn waardoor ik uit eindelijk geen morfine en geen rontgenfoto heb gehad.
    Die zelfde avond heb ik getest op 11dpo en ik was ZWANGER.

De volgende ochtend weer getest en nog steeds zwanger, van ochtend weer getest en het streep je was op gelopen.
    Volgens de dokter is er zeer waarschijnlijk niets aan de hand aangezien mijn testen nog positief zijn en mijn testen nog oplopen.

Maar vandaag voel ik steeds steekjes (of korte krampjes) rechts onder in mijn buik. Is dit normaal hebben jullie dit ook ?

Door de val ben ik zo onzeker geworden.......

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    dit is heel normaal hoor.

En door de val van je paard zal er echt niks gebeuren met het vruchtje... dat zit zover en zo vast in je baarmoeder.

Je organen oid gaan toch ook niet zomaar stuk, of vallen eruit;)

3. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

5 jul 2014
    1.420
    0
    36
    Steekjes enzo horen er allemaal bij. De kleine heeft vast weinig tot geen last gehad van de val. Vanaf nu wel voorzichtiger doen he ;)

4. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Dank jullie wel!
    Voorzichtig doe ik van af nu zeker!
    Ik stap er voor geen goud meer op dat kan over 9 maanden wel weer!

Nu mag me paard lekker de wei op en lekker wandelen enzo maar ik ga niet meer op z'n rug.......
    Al zeggen alle paarden mensen nog zo hard dat het wel kan........ ik ga absoluut geen enkel onnodig risico meer nemen!!!!

Die val was een wijze les!

5. dromer83

dromer83 Actief lid

4 nov 2013
    473
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zoals de andere al zeiden kan het inderdaad geen kwaad. Krampjes zul je vast nog wel vaker krijgen. Ook kan je je darmen meer gaan voelen en dit zorgt ook voor een soort kramp. Dit komt dan weer door de hormonen en omdat je baarmoeder groeit. Tevens kan je steken aan de onder, zijkanten boven en onderkant van je buik krijgen dit is beginnende bandenpijn. Je baarmoeder hangt vast aan banden dus deze krijgen meer te verduren naarmate je baarmoeder groeit.

gefeliciteerd met je zwangerschap en probeer er van te genieten. :)

6. DDara

DDara Bekend lid

20 mrt 2015
    511
    53
    28
    Den haag
    Dank je wel dromer83!!!

Ik doe zeker me best te genieten maar ik vind het nog zo onwerkelijk! Toen ik nog niet zwanger was was ik soms al lekker baby kleertjes aan het shoppen, en nu is het gelukt en als ik nu tussen de baby kleertjes loop het ik het gevoel dat ik er voor een ander aan het winkele ben!
    Het moet gewoon echt nog doordringen!

Het is ook nog niet tastbaar of zichtbaar dus het enige wat aangeeft dat ik zwanger ben is de test, de krampjes en de zere tepels!
    En stiekem ben ik zo blij met al die kwaaltjes!

Deel Deze Pagina