Ik heb vandaag getest en Yes zwanger van de tweede!! 31 juli is mijn eerste zoontje 1 jaar geworden en nu is de tweede op komst! Hoop dat alles goed gaat, voel me iig wel goed alleen doodmoe en rommelende darmen.. Hoop dat ik niet zo misselijk ga zijn als bij de eerste dat hield aan tot 18 weken. ..:s Misschien kennen sommige mij ik was eerder melkchocolaatje kan me echter om 1 of andere reden niet meer aanmelden onder die naam
Even uitgezocht maar als je probeerd in te loggen met melkchocolaatje en je doet het verkeerde ww komt er vervolgens een scherm om een nieuw wachtwoord aan te vragen. Zo kun je weer komen kletsen als je zin hebt
Aaaaah leuk jullie allemaal weer te zien! Ik hrb een paar keer geprobeerd maar krijg geen mail binnen met nieuwe inlog
Misschien even beheer een berichtje sturen. Of we moeten even een nieuwe club aanmaken? Wel jammer dat je er niet meer in komt. De meeste zijn bevallen
Mmmm dat schiet niet op dan. Idd even berichtje met je gebruikersnaam en email naar het beheer misschien lukt dat