Hoi allemaal, Ik heb geprobeerd niet meer op dit forum mee te lezen maar het lukt me niet 😋 Ik ben namelijk sowieso al een 'nuchter- lichtjes negatief- altijd voorbereid op het ergste' persoon, en de negatieve verhalen die ik hier lees maken me nog ongeruster. De vele positieve verhalen die 'vergeet ik' altijd. Echt stom, ik word echt gek van mezelf. Ik ben dus zwanger van ons tweede kindje, en nog voor ik een positieve test had, wist ik het. Ik voelde me zwanger, niet perse symptomen, maar ik voelde het. Maar ineens is die zekerheid omgeslagen naar de zekerheid dat er iets mis is. In mijn hoofd ben ik er heilig van overtuigd dat het misgaat. Ik heb ook al 3 weken bruinverlies. Ik heb volgende week een intake bij de verloskundige maar daar maken ze geen echo, voor de echo kan ik pas 30mei naar een andere verloskundige. Zijn er vrouwen die in tussentijd hun positieve verhalen kunnen delen met mij? Bruinverlies+weinig symptomen+slecht gevoel maar toch een goede zwangerschap Ik heb het echt nodig om mezelf beetje positief te houden de komende 2,5 weken. Daaaaaaaank!
Gefeliciteerd! Ik heb er zelf geen ervaring mee, probeer er van te genieten en sterkte met wachten de komen weken!