Hoi allemaal! Vrijdag maakte ik een onzeker topic aan in een andere categorie met een zeer vage test. Gister nogmaals dezelfde test gedaan en die was zichtbaar duidelijker. Vanmorgen de CB: Zwanger 1-2 Door mijn PCOS ben ik extra gelukkig dat het zo snel (5 maanden) en zonder hormoonbehandelingen raak is. Kan het nog niet helemaal geloven! Maar ja. De tests zijn nu toch wel duidelijk
Van harte gefeliciteerd! Ik weet sinds vanmorgen ook dat ik zwanger ben, van ons eerste kindje! Had 9 september al ongesteld moeten worden, vorige week dinsdag (13e) een test gedaan, maar die was negatief. Sinds donderdag wel wat bruinverlies, maar toch vanmorgen een test gedaan, en deze was positief! Zie foto! Heel onwerkelijk en spannend allemaal, we waren al wel een poosje bezig.
Dank jullie allemaal! Het is waarschijnlijk puur toeval... Maar wij probeerden het nu 5 maanden en ik slikte sinds deze maand deze vitamines: Solgar Prenatal vitamins. En het is gelijk raak! Ook bij een meisje dat ik ken met PCOS was dit het geval. Op haar aanraden ging ik het slikken! Dus misschien een tip voor andere PCOS'ers
Ik heb twee nieuwe doosjes zwangerschaps vitamine met visolie van davitamon over. Ik geef ze gratis weg. Past vast in een envelop dus ik heb alleen een adres nodig via privebericht.