Hallo allemaal, Ik ben net 7 maanden zwanger. Dit is voor mij de eerste keer en ik genoot er tot vandaag van. De misselijkheid die iedereen om me heen ervaart, heb ik totaal niet. Dat maakt me wel wat ongerust nu. Net alsof er iets niet klopt. Volgende week heb ik eerste onderzoek van de verloskundige de week erop eerste echo. Ik heb met mijn vriend afgesproken nog niemand te vertellen van de zwangerschap, maar ik zou zo graag het met iemand willen delen, alles is zo nieuw en onbekend! Nu maar hopen dat alles goed komt.. Groetjes Anne Marije
7 weken bedoel je? Gefeliciteerd! Ik heb de hele zwangerschap geen klachten gehad. Alleen een heel kort momentje misselijk als ik net mijn ontbijt op had.Ook geen hogere bloeddruk, en niet gewaggeld op het laatst. Dat zegt dus niks, geniet er van zolang je klachten vrij blijft! 😊
Ja sorry..bedoelde uiteraard 7 weken. Tikfoutje. Bedankt voor je reactie..ben wel wat geruster nu, al zal ik blij zijn als we zekerheid hebben of het hartje klopt. Spannend hoor! :-s
Gefeliciteerd!!! Ik was enkel misselijk wanneer ik honger had, verder niet veel boven de wcpot gehangen. Elke zwangerschap is anders
Hier bij de eerste ook geen klachten gehad. Nu alleen wat buikpijn. Hoeft niks te betekenen hoor . En gefeliciteerd natuurlijk. Lastig hè om voor je te houden?
Gefeliciteerd! Ik heb gister positief getest. Maar ook ik ben onzeker hoor. Dit word ook mijn eerste! Maar we moeten er lekker van gaan genieten! Fijne zwangerschap toegewenst Groetjes Francis
Wat een lieve reacties allemaal..zo blij dat ik even wat heb geschreven. Ik voel me nu echt wat minder onzeker, bedankt allemaal! En jullie ook gefeliciteerd!!
Ik heb hetzelfde! Ik heb geen klachten, alleen extra moe maar niet iets geks. Ook geen gevoelige tepels dus dan denk ik: shit ik heb dat niet! Over 2 weken echo. Gwn afwachten!
Van harte gefeliciteerd! De bezorgdheid komt me bekend voor hoor. Vooral bij de eerste is het allemaal zo spannend. Bij de eerste had ik veel klachten maar bij de tweede helemaal niet. En nu net zwanger van de derde ook nog geen last. Zelfs nu vraag ik me dan ook af. Is het wel echt?? Kijk ook erg uit naar de eerste echo
Gefeliciteerd, ben nu 9 weekjes zwanger, en ik heb ook geen enkel kwaaltje. Ook ik had gelijk van dat is niet goed, maar alles was goed bij de eerste echo, uk was al super druk. Dus blij dat ik geen kwaaltjes heb.
Gefeliciteerd!! Ik heb een zaterdag positief getest. Ben as dinsdag 4 weken van ons eerste kindje. Vind het allemaal zo spannend. Ik helaas wel al een kwaaltje. Voel me echt beroerd (Grieperig). Andere daar in het begin ook last van gehad?