Hallo! - Oem; wat leuk zeg; 2 kindjes zo vlak na elkaar! Ik hoop voor je dat het fysiek niet al te zwaar zal worden. - Moesje78; ik ben benieuwd hoe snel ik dik zal worden! De vorige keer ging ik met 16 weken in positiebroeken lopen, dat zal deze keer wel eerder zijn! Over de kinderwagen heb ik nog niet goed nagedacht. Ons meisje is ruim 1,5 als de nieuwe baby komt, dus als het goed is loopt zij dan. Ik denk dat we dan een kleine buggy kopen voor haar, en dan de baby in onze 'oude' kinderwagen. Zo'n tweelingwagen lijkt me niets, zo ontzettend lomp! - Jooze; hoe gaat het met je? Voel je je goed?
Happy Luna, als bij ons de kleine wordt geboren is Britt 21 maanden... maar nog te klein om mee te kunnen lopen. wij zitten eraan te denken om zo'n wagen van Topmark te halen dat de kindjes achter elkaar zitten....wendbaar in winkels en zo kan ik alleen met de 2 kindjes op pad. Kost rond de 250 nieuw, incl babynestje.
Hi dames, @ Oem, ik denk dat je in de speciaal zaken ook tweelingbuggy's ed kan kopen... @ happyluna, hoest met jou? Met mij gaat alles goed, wel last van mijn bekken, maar voor mij valt het tot nog toe mee, kan zelfs nog spullen uit de afwasmachine halen.. Voel me niet echt zwanger wacht echt op de eerste echo die heb ik de 12e.... Positiekleren droeg ik pas tegen het eind, viel eerst veel af, dus voor ik weer op mijn oude kleding zat had ik al wat tijd. Denk dat ik vanaf 6 maanden 1 positiebroek gekocht heb en vanaf 8 maanden kon ik niks anders meer aan... Ben benieuwd hoe dat deze zwangerschap gaat... En een tweelingbuggy is niet nodig Tycho loopt al en als de ukkepuk geboren wordt is hij ruim 2 jaar.. Dus die kan op het bugaboord (plankje achterop de kinderwagen om te staan... Jooze
Ook hier zit ik met het probleem welke kinderwagen. Wij willen onze Mutsy graag gebruiken voor het 2e kindje, maar niet nog een 2e buggy erbij dus zijn we op een mooi alternatief gekomen de buggypod Deze kan je aan bijna alle kinderwagens en buggy's klikken en kan je ook weer makkelijk opvouwen als je andere kindje zelf wil lopen. Je bent dan wel dikker, maar niet de hele tijd. hier nog eentje die flink aan het uitdijen is. Mijn buik is al veel meer dan bij mijn 1e. Alleen kan ik nog geen positiekleding aandoen, want dan zien ze het meteen op mijn werk. En ik wil het dus nog even stil houden.
[/quote]Voel me niet echt zwanger wacht echt op de eerste echo die heb ik de 12e.... Ik voel me ook nog niet echt zwanger. Maandag ga ik de verloskundige bellen, dan zal ik waarschijnlijk horen wanneer de eerste echo gepland wordt. Pas als ik op de echo heb gezien dat het hartje klopt, kan ik écht gaan genieten denk ik. Ik voel we het een en ander in mijn buik, dus er is wel iets aan de hand natuurlijk, maar eerst maar eens afwachten of het allemaal goed blijft gaan.
Hoi meiden, Gefeliciteerd voor degenen die ik nog niet gefeliciteerd heb Oem, hier zelfde situatie, mijn dochtertje is ruim 5 maanden. Dus ook snel weer zwanger Bedankt voor de tips hier m.b.t. kinderwagens etc. Was ik ook al over na aan het denken. x Sophie
Hoi meiden, Gefeliciteerd voor degenen die ik nog niet gefeliciteerd heb Oem, hier zelfde situatie, mijn dochtertje is ruim 5 maanden. Dus ook snel weer zwanger Bedankt voor de tips hier m.b.t. kinderwagens etc. Was ik ook al over na aan het denken. x Sophie
hi meiden, ik ben ook zwanger van de tweede. Al is dat wel een tijdje geleden. Mijn dochter is nu acht. Ze vindt het superspannend dat ze een broertje of zusje krijgt. Van de zwangerschap van mijn dochter weet ik toch niet erg veel meer. Dus alles beleef ik weer op nieuw. Heel spannend. Woensdag de echo! Groetjes Lotte
@lotte: spannend weer z'on tweede zwangerschap. ook leuk voor je dochter...hoe reageerde ze? @sophie jij ook gefeliciteerd! &happyluna dat zwangerzijngevoel komt snel genoeg hoor....die buik begint vast sneller te groeien! Ik mag dinsdag voor de 2e keer naar de VK, en vorige week hebben we de echo gehad. Toch echt wel weer heel bijzonder...!
Hallo dames er word altijd gezegt dat je bij de tweede heel erg uitdij'd. Wat vinden jullievan die gezegde?
Mijn dochter vind het echt geweldig. Ze wil wel heel graag een zusje en een broertje geeft ze aan oma heeft ze gezegt. Maar ze vind het heel spannend. Ze mag de tweede naam uitzoeken, en is druk aan het bedenken. Echt een lieverd is het... zet thee voor me.. vraagt regelmatig of ik wat wil.. Groetjes Lotte
Onze dochter weet het nog niet. Het is vorig jaar namenlijk al 2 keer fout gegaan dus wacht ik er liever mee. Ze wil wel graag een broertje of zusje want ze zeurt er al jaren om.
Kan me voorstellen dat je het dan nog niet verteld. Wij hebben het 2 weken geleden verteld aan francis (mijn dochter). Groetjes Lotte
Hallo allemaal, ik ben ook zwanger van de tweede. Deze zwangerschap bevalt me beter dan de eerste. Ben nu wel moe, maar absoluut niet misselijk. Groetjes Joyce
Ik was eerst niet misselijk, maar nu echt wel. Lig dit op bed te typen, want als ik opsta moet ik in een spurt naar de wc. Ik hoop dat het tijdelijk is, want bij de vorige heb ik een abonnement op de wc gehad. Zo'n buggypod lijkt me niks. Maar waarom koop je geen mutsy duoseat op marktplaats? Die zijn niet zo duur en je kan hem zo op je mutsy frame klikken. Zelf wil ik graag deze wagen: http://www.graco.de/de_DE/product/6K99/CIT/ Maar wil hem eerst nog gaan testen in een babywinkel, want ik twijfel nog of die wieltjes wel lekker rijden.
Hallo zwangere dames! Ik zou ook nog wel een keer zwanger willen worden. Maar liever wacht ik nog een paar maanden. Hoe hebben jullie dat gedaan met het slikken van foliumzuur? Gewoon begonnen toen je zwanger wilde worden of pas toen je had getest?
Ik heb foliumzuur geslikt toen we zwanger wilden worden. Met het sneller-dik-worden heb ik (nog) geen ervaring! Maar ben daar wel érg benieuwd naar ook!
Die dubbele van graco wil ik ook! Myrthe zal tegen de tijd dat ik beval net 2 geworden zijn en dan is de afstand naar de creche die papa te voet moet doen echt nog te ver. Ik woon ook midden in het centrum en daardoor ga ik vaak te voet naar de winkel; handig dat ik ze er dan allebei kan in zetten. Wil neit in het dilema komen dat de ene wegloopt en de andere erin zit! Wie red ik eerst? Hihi! Alvast proficiat aan iedereen. Ik ben deze keer een ganse dag misselijk tenzij de momenten dat ik aan het eten ben. En eten is iets dat ik doe omdat het moet, want ik heb in niets zin! Ik wil zelfs geen m&m's voor tv! Bij Myrthe heb ik nooit van iets last gehad, of anders ben ik dit gewoonweg al vergeten. Ah ja, dikke voeten misschien tijdens de zomer. Ben wel benieuwd wat eht zal meebrengen de combinatie van een loper en een baby! De ene op de pot, de andere in de pampers! De ene in het grote bed, de andere in het babybed... Afwachten Liefs Kitty