Zwanger van de 2e!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door HappyLuna, 28 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty

Kitty Actief lid

10 nov 2005
    442
    0
    0
    Opvoeder-begeleidster
    Willebroek
    Hebben jullie geen angst voor een tweeling, zit je der ineens met drie...

Ik wel hoor, komt namelijk veel bij ons beide families voor. Zou voor ons betekenen te meoten verhuizen.

Kitty

2. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé Kitty, daar moet ik ook regelmatig aan denken:
    stel het is een tweeling!

Bij ons komt het helemaal niet voor in de naaste familie,
    maar om de één of andere reden, moet ik er wel aan
    denken...

Eerst maar eens een echo afwachten!

3. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Haha daar heb ik ook al veel aan gedacht, omdat ik zo snel dik word. Maar het zit gelukkig niet in de familie, dus dan is de kans kleiner. Ik weet niet of ik daar zo blij mee zou zijn, zeker omdat deze al een verrassing was....

4. Young Flower

Young Flower Fanatiek lid

25 jul 2006
    3.369
    507
    113
    vlakbij Rotterdam

5. AstridvD

AstridvD Fanatiek lid

5 feb 2007
    1.120
    0
    0
    Docente Engels
    Amersfoort
    Hallo,
    Ik ben ook zwanger van de 2e, inmiddels als 33 weken. Ik heb een dochter (Annika) van 15 maanden, dus ook snel na elkaar. Mijn 2e zwangerschap was een complete verrassing, maar wel zeer gewenst. Nu het einde in zicht is, wordt het wel steeds zwaarder. Annika loopt nog niet los, dus wil nog veel getild worden en ik heb veel last van m'n onderrug en bekken.

Wij hebben inmiddels al een dubbele wagen aangeschaft (Hartan) via marktplaats. We hebben die wagen hopelijk niet zo lang nodig, dus een nieuwe was geen optie.

6. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi Dames,

Dit topic was al ver naar achter verdwenen...
    Ik heb geen dubbele kinderwagen nodig, Tycho is inmiddels anderhalf en loopt nu al goed dus in de tijd dat ik ga bevallen is op mijn man zijn nek zetten en achter op de bugaboo het plankje genoeg. Zo'n buggypod lijkt me niks (valt je wagen niet om dan?)

Een tweeling, ik hoop het inderdaad niet echt, maar er zou bij ons wel ruimte in huis zijn (met enige aanpassingen)... en wie weet, woensdag de echo zou al heel erg blij zijn met 1 kloppend hartje!

En dat uitdijen ik ben niet de dunste dus bij mij zie je voorlopig waarschijnlijk niks!

Jooze

7. sevtamzel

sevtamzel Lid

5 apr 2007
    56
    0
    0
    adviseur
    almere
    Ook ik ben zwanger van de tweede. Ik heb al een dochtertje Sevval van 3 jaar.

Ik ervaar deze zwangerschap heel anders. Bij de eerste had ik nergens last van, maar bij deze had ik de eerst 4 maanden alle zwangerschapskwaaltjes die er zijn. Gelukkig valt het nu weer mee.

8. HappyLuna

HappyLuna Fanatiek lid

11 jun 2007
    1.069
    0
    0
    Noord-Holland
    Hé Jooze!

Hoe voel je je, alles goed?
    Nog geen klachten?

Wat fijn dat je woensdag al de eerste echo hebt!
    Ik heb pas 27 maart een intake gesprek (alleen maar
    praten) en een paar weken daarna pas de eerste
    echo. :(

Dat vind ik wel jammer, ik denk toch wel regelmatig;
    als alles maar goed is. Maar het duurt een hele tijd
    voordat je daar zekerheid over krijgt. Ik heb sinds
    gisteren wat last van mijn onderrug. Als dat alles is,
    teken ik ervoor! :eek:

Groetjes!

9. saartje7

saartje7 Bekend lid

29 okt 2006
    928
    0
    0
    schrijfster
    6th of October City, Egypte
    ik ben ook zwanger van de 2e! vind het wel leuk om hier ook mee te kletsen ;) was bij Hamza 20 weken kotsmisselijk en constant maagzuur, maar tot nu toe nergens last van! ook de moeheid die ik toen zo had heb ik niet! ik hoop dat het zo blijft..

10. Jooze

Jooze Fanatiek lid

25 okt 2007
    1.570
    0
    0
    Hi,

@ HappyLuna, Niet vreemd hoor dat je dan pas je echo hebt, ik heb zo vroeg een echo omdat ik 2 miskramen heb gehad. Ben daarbij nu direct na een miskraam zwanger dus weten we niet zeker hoe lang omdat je na een miskraam niet meteen in je goede cyclus zit. Is ook maar goed ook dat ik snel een echo heb, ben mega zenuwachtig (zou het nu wel goed zijn) en als ik met 11 weken een echo zou hebben ben ik denk ik overspannen tegen die tijd ;)

@saartje welkom
    @sevtampel welkom

Ik zelf heb overgens niet heel veel zwangerschaps klachten als misselijk enzo alleen al wel behoorlijk last van mijn bekken, kan Tycho niet meer tillen, trap lopen is al moeilijk en bukken om bv de afwasmachine leeg te halen moet ik helemaal laten.. Vandaag naar de fisio ben benieuwd...

Jooze

11. julia6

julia6 Fanatiek lid

6 feb 2008
    3.639
    0
    0
    Gelderland
    En ik verwacht een tweede! Ons zoontje is nu ruim 15 maanden, ze zullen dus 2 jaar min een maand verschil hebben. Ik kan via via zo'n dubbele kinderwagen krijgen en zit me af te vragen of ik dit zal doen of niet. Ik bedoel, de grote uk is dan dus bijna 2, hij loopt vanaf 12 maanden maar moet uiteraard bij elk steentje, stokje en blaadje stilstaan om ze op te pakken en mee te nemen ;) Iemand ervaring? Tips? Zouden jullie een dubbelwagen aanschaffen?

12. Najet

Najet Actief lid

21 dec 2005
    363
    1
    0
    Den Haag
    Hoi meiden gefeliciteerd allemaal!

Ik ben ook zwanger van de 2e. Dunya wordt 22 maart 2008 1, en mijn tweede komt ( als het goed is 20 april 2008) hahahah ook heel vlot op elkaar....tot nu toe ben ik volgens mij de vlotste hierhahahahaha. We zijn "bewust" zwanger geworden.

Na 2.5 maand nadat Dunya geboren was dacht ik...laat ik eens kijken of ik "het" nog kan met mijn man....die dag is mijn ongboren kindje gemaakt! bizar hé...maar heel leuk.

Het is wel zwaar.... ik werk nog 3 dagen in de week, en stop 4 weken van te voren met werken. Ik vind het heerlijk en kijk dan ook erg uit naar mijn tweede!

Een fijne zwangerschap voor jullie allen!

Liefs Najet

@De tweede komt 20 april 2008@

13. Elmo

Elmo Niet meer actief

De topics zwanger van een 3e, 4e etc. zijn ook gesloten. Dus deze doe ik ook dicht.
    Dit hele forum is voor gebabbel over zwangerschappen dus aparte topics voor aantallen zijn wat overbodig.
    Elmo

Deel Deze Pagina