zwanger van de 3e....gewenst en al

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door mamavanyasmin, 21 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manaiisa

Manaiisa Lid

2 nov 2016
    44
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd, hoor! En trek je niks aan van die opmerkingen, ikzelf ben zwanger van de vierde, ben er net achter. Stiekem wel een beetje bang voor de reacties. Je merkt wel dat de aandacht voor een tweede en derde kindje verslapt (bij mij was het al bij de tweede, alhoewel derde weer iets meer aandacht kreeg). Zal vást en zeker rare opmerkingen gaan krijgen nu! Maar ik denk dan maar.. Dit kindje is bij ons meer dan welkom en erg gewenst. En daar gaat het om! (En uiteindelijk draaien veel van die mensen toch wel bij hoor die rare opmerkingen maken).

2. Tammie87

Tammie87 Fanatiek lid

28 jan 2010
    1.091
    102
    63
    Gefeliciteerd!!
    Wat een nare opmerkingen zeg! Echt bizar! Wat bezielt deze mensen.
    Wij zijn bezig voor een derde kindje, ben ook best bang voor rare reacties. Hopelijk valt t mee.

3. lady29

lady29 Actief lid

30 sep 2013
    269
    2
    18
    Gefeliciteerd!!:):)

4. stefanie912

stefanie912 Bekend lid

10 feb 2012
    707
    2
    16
    mag enorm graag knutselen, 3d en taarten maken met
    Friesland
    Elk kindje is een wonder... Gefeliciteerd en geniet met alles van jullie derde zwangerschap

5. Kristientje

Kristientje Fanatiek lid

11 jul 2015
    1.035
    419
    83
    Thuisblijfmama
    Zeeland
    Dat meen je niet! Wat een uitspraken zeg :$ lekkere werkgever heb je ook :x

Geniet van dit derde wondertje, bij deze ook van mij een van harte gefeliciteerd!!

6. eerstekindje12

eerstekindje12 Actief lid

2 dec 2014
    415
    32
    28
    Ondertussen is dit forum wel al enkele weken oud , ik heb het ondertussen ook vermeld aan werkgever en bepaalde collega's en andere wisten het al door roddels... ik kan dus amper nog iemand verrassen met mijn zwangerschap. En sommige waren laaiend enthousiast en andere geven ook coppentaren zoals. Jehebt van elk een, ben je nou niet tevreden!? :$

7. Chant26

Chant26 Actief lid

31 okt 2016
    182
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wij gaan nu ook voor een 3e en ben ook wat huiverig voor reacties die we dan zullen krijgen..
    En jouw gevoel herken ik wel. Bij deze 3e is de keuze nog veel bewuster en langer over nagedacht dan de eerste 2!

8. Jife

Jife Lid

6 okt 2016
    7
    2
    1
    Ik ben ook net zwanger van mijn 3de... Ook helemaal gepland en alles, maar in alle eerlijkheid is de timing zeer ongelukkig omdat ik net gepromoveerd ben op het werk... Maar ja ik ben 38 en wou dus niet langer meer wachten...
    Ik heb het nog tegen niemand durven zeggen omdat ik zo vrees voor die reacties, terwijl we er zelf zoooo blij mee zijn...

9. Dorien87

Dorien87 Bekend lid

31 okt 2012
    707
    93
    28
    Vrouw
    Leerkracht
    Retie
    Allereerst heel erg gefeliciteerd! Elk kindje is een wonder, ongeacht of het nu het 1ste of 5de is, en alles daar tussen in en buiten.
    Ook aan de andere mama's die ondertussen zwanger zijn van hun derde uiteraard.

Hier ook een grote wens voor een derde, ook al is de tweede 'nog maar' acht maandjes oud.

Ik heb er nooit geen geheim van gemaakt dat ik graag een derde wil, en ook dat het van mij geen jaren hoeft te gaan duren. Dus gek opkijken zullen ze niet. Maar de meeste mensen vinden wel dat ze opeens de botte bijl mogen bovenhalen. Ongepaste en venijnige opmerkingen e.d. Dit doen ze dan totaal niet bij een 1ste of een 2de. Maar owee als je toch een derde wilt... Dat past toch helemaal niet in het hedendaagse 'perfecte' plaatje.

Van de meeste mensen lig ik niet meer wakker. Diegenen die ons echt kennen en graag zien, zullen blij voor ons zijn. Domme opmerkingen blijf je houden... en eerlijk ik neem afstand van dat soort mensen of repliceer eventjes. Toch moet ik toe geven dat het soms gewoon pijn doet.

En wat dat perfecte plaatje betreft... Ik teken en kleur liefst mijn eigen plaatjes. Op mijn manier en hoe/wanneer ik dat wil, samen met mijn man uiteraard :D. We bouwen aan ons leven samen, als koppel en als gezin. En of dat gezin nu bestaat uit geen, 1, 2 of 3 kindjes, dat is aan ons om te beslissen. Wij moeten gelukkig zijn en worden!

10. Ni Na

Ni Na Niet meer actief

Je mag super blij zijn hoor 😊😊😊
    Wij zijn ook bezig voor een derde kindje!

Deel Deze Pagina