Ja na 2 jaar pilloos 😉 Mocht ik positief testen ! Zooooo gelukkig , Maar zo onzeker en spannend !!
Loco wat leuk gefeliciteerd met jullie zwangerschap hier krijgen de 3 jongens er ook n kleintje bij! Hoe vinden ze het daar?? Hier vibden ze het erg leuk hihi en kunnen niet wachten
Hoi moedertje112 De jongens zijn nog niet op de hoogte eerst De echo even afwachten over 2 weken. Ik denk zelf dat zr het geweldig vinden omdat ze er weleens na vragen Komt er hier nog een baby mam ?? Hahaha Ik zelf kan niet wachten om te zeggen JA 😃 Hoe reageerde jou jongens ???
Loco137 ja hier vonden ze het wel heel leuk ok erg spannend ondat het de laatste 2 x fout gegaan is. De oudste is vorige week 9 geworden en de kleine paar daag later 5 dus zal erg verwend worden tussen die jongens hihi! Hoe oud zijn jou kinderen? En heb je inmiddels een echo gehad??
Hoi loco137 zie nu je reactie pas! Maar wat leuk he een vierde hihi! Hier vibden de jongens het heel leuk wel beetje bang omdat laatste x fout is gegaan de oudste en middelste hebbe er wel wat van mee gekregen helaas! De oudste is pas 9 geworden en de kleinste is vorige maand 5 geworden dus zal dadelijk erg wennen worden ik ben vandaag precies 19 wk alweer! Moet zeggen de jongens tonen veel interesse en willen de handjes erop leggen en luisteren enzo dus prachtig! En heb jij inmiddels n echo gehad!? En gaat het goed??
He moedertje 112 Onze boys zijn 6,4,3 ! Ik heb een echo gehad omdat t onduidelijk was hoever ik was Ik was toen net 4 weken en was er een vruchtzakje te zien ! Mag over 2 weken weer komen ben dan ongeveer 7,5 week , dis het blijft spannend . Hopelijk vonden mijn jongens t net zo leuk als die van jou , nog maar een paar weken geduld Maar hoe voel jij je ? Nog even en de 20 weken echo dus ! Spannend lijkt me dat wel weer hoor , zie je er tegenop ?
Ja zie er wel een beetje tegen op hoor vind zo spannend om te gaan elke x!! Maar gelukkig voel ik me verder welvoer en de kleine regelmatig n x bewegen dus dat is al fijn he!! Maar wat fijn dat ze al iets zagen zeg!! Nu over 2 wk gaat wel hard zo hoor!! Mooie leeftijden die ban jou ook ja denk weldat ze het wel leuk vinden hoor meestal wel z'n kleintje he hihi!! Voel jij je verder goed??