Gister bij de verloskundige geweest (alles goed met ons!) en met het in de agenda schrijven van de volgende controle schreef ze ook op: gesprek voorbereiden bevalling.... Toen ik dat las moest ik wel even slikken! Het schiet zo op ineens, het gaat nu zo snel! Aan de ene kant kan ik niet wachten om ons ventje vast te houden in mijn armen, dat moment is het allermooiste.... maar aan de andere kant... blijf nog maar lekker even zitten want het gaat zo lekker en goed zo! Tis op en top genieten, voel me super! En dan de bevalling.... brrrr stiekum wel weer errug spannend hoor! meer meiden die dit nu zo beleven?
het gaat ook hard... vind ik ook.... maar moet ook zeggen dat een volgende zwangerschap echt voorbij vliegt...!!! hier ook al kraampakket ontvangen.... en idd opeens om 3 weken naar vk... tijd vliegt... Al heb ik nu niet meer het gevoel wat ik bij nr 2 had... toen dacht ik elke keer ..... ooo wat ga ik dit buikje missen... Nou had ik beter niet kunnen hebben, want heb bijna de 42 weken volgemaakt.. Hoop nu toch wel wat eerder te bevallen..... gewoon "netjes op tijd"....
Ooow het gaat zo hard! Ongelooflijk.. Ik besef helemaal niet dat ik alweer op 30 weken zit! De eerste zwangerschap ging traag!! Ooo wat duurde het lang voordat de kleine er eindelijk was.. Maar dit keer vliegt de tijd gewoon voorbij! Onvoorstelbaar.. Nog een paar weekjes en dan is nummertje 2 er! Wat voor persoontje wordt het? Hoe zal hij/zij er uit zien? Hoe gaat dat icm mijn zoon? Hoe gaat de KS en het herstel dit keer verlopen? Spannend!
hier gaat het nog niet zo hard, maar af en toe komt het besef dat ik ook weer een keer moet gaan bevallen. Dus dat gedeelte deel ik. en voor de rest geniet ik nog eventjes lekker op cyberafstand met jou mee!
ow dat heb ik ook heel erg. De eerste zwschap duurde voor me gevoel ontzettend lang!! en nu ben ik volgende week uitgerekend
ja vind ook hoor, dat een 2e zwangerschap veeeeel sneller gaat de de 1e! De weken zijn voorbij gevlogen, snap dr soms niets van.... en ik ben zo benieuwd naar ons ventje!! Heerlijk om straks weer zo'n klein menneke erbij te hebben! En de bevalling, spannend vind ik het weer. Ik hoop zo dat ik weer thuis kan bevallen, dat vond ik echt zo geweldig!
Heel herkenbaar. Hier vliegt de tijd ook. zaterdag alweer 30 weken en ook ik moest vandaag na de controle bij de VK een dubbele afspraak maken voor de volgende keer ivm doorspreken bevalling. Gaat echt erg snel.
Ja ineens gaat het heel erg hard!! wij ook al bijna 34 weekjes...'t is nu aftellen!! Ik ben niet bang en voel me prima. kan zo nog wel ff doorgaan maar ben ook erg benieuwd naar de bevalling. We moeten nog veel doen dus dat houdt me een beetje van het idee van de bevalling af denk ik haha! Dit is onze eerste en lang op gewacht en zooooo gewenst dus dan is het misschien extra spannend...je weet niet wat er gaat komen! En dat is ook weer een voordeel, want ik kan me geen voorstelling maken van wat er komen gaat (alleen maar door gesprekken met VK en gyn en door te lezen). Zal ik de weeen herkennen? gaan m'n vliezen ineens breken of wat gaat er eerst gebeuren?? ben heel benieuwd ook!!
@mukkie11, als het begint dan is dat meteen duidelijk hoor en je weet echt wat je moet doen, dat gaat vanzelf! Maar spannend is het zeker, vind ik nu voor de 2e keer net zo weer hoor!
Het gaat echt heel snel ineens! Was vanmorgen bij de vk, afspraak gemaakt voor over 2 weken, en ze zei daarbij dat dat gelijk de laatste keer was dat ik om de 2 weken kom. Daarna elke week naar de vk. Woow gaat zo snel! Ben vooral benieuwd wanneer ik ga bevallen, of het weer een week tevroeg zal zijn als bij mn zoon. En hoe deze kleine meid eruit ziet.. Nog even lekker over dromen, en voor ik het in de gaten heb, ligt ze te drinken aan mn borst...
Heel herkenbaar ook voor mij.. Ik ben nu 36 weken en besefte me van de week dat volgende week ik 37 weken ben en hij 'mag' komen... heel apart. Ik begin nu ook een beetje op te zien tegen de bevalling want ik heb met Louise geen enkele wee gehad (ks) en dus geen idee wat me te wachten staat en of ik het allemaal wel aan zal kunnen enzo..