Hallo allemaal, ik ben geheel onverwacht zwanger van ons 3e kindje! Ik was aan de pil, maar omdat de 1e ook door de pil heen is gekomen herkende ik de symtomen deze keer wel als een zwangerschap. Ik dacht; laat ik voor de zekerheid maar es ff een testje doen, en JA HOOR! zwanger. Eigelijk hadden we aan 2 genoeg, maar de 3e editie is heel erg welkom. Ik zal wel zeggen dat mijn man toch voor een iets definitievere vorm van anticonceptie gaat kiezen als deze er eenmaal is Ik weet nog niet precies hoe lang ik nu zwanger ben (door de pil dus) maar ik vermoed zo'n 6 weken. Volgende week een termijn wcho en dan weten we meer... Ben heel zenuwachtig en in extase! Liefs
Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet er maar lekker van! Schrikken he, als je door de pil heen zwanger raakt... Ik weet er alles van!
Hallo Dames Vanmorgen op de NOD een test gedaan.En jaaaa we zijn weer zwanger van nr 3. De eerste 2 kindjes kwamen als verrassingskindjes. En nu waren we echt heel bewust bezig met zwanger worden.Kon dan ook niet langer meer wachten met testen. Had al wel de nodige symptomen. liefs esmeralda