Hoi Hoi, Ik ben heel erg benieuwd of er nog veel meiden zijn die zwanger zijn van de 3e. Mijn oudeste is net 4 geworden en gaat sinds vorige week naar school. Ik heb sindsdien een beetje een angstig gevoel over hoe het straks alemaal moet, haha. Ik dacht als hij naar school is zal het allemaal wel vanzelf gaan. Nu moeten we natuurlijk allemaal wennen aan deze verandering. Maar vind het toch wel pittig nu. Twijfels over evt laten overblijven e.d., huilen bij afscheid en de driftbuien die af en toe weer de kop opsteken. Er zijn dagen dat niets goed is! Weet dat het even doorzetten is en dat het vast bij iedereen zo gaat en dat het ook weer goed komt. Maar voor nu vind ik het best moeilijk. Hebben jullie dat ook wel eens?
Gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Ik ben ook zwanger van de derde en mijn oudste gaat na de zomervakantie starten op de basisschool. School is 5-10 minuten lopen. De 2e, nu net 2 kan op het stoeltje van het bugaboard zitten of mee rijden op z'n loopfiets. Komt vast goed. De eerste schoolweek heeft mijn man nog vakantie en ik nog steeds verlof, dus dan kunnen we even oefenen
Hoi Marloes, Ik ken je volgens mij nog van de temperatuurkaartjes! Bij mij is de jongste 14 maanden en slaapt steeds op het moment van halen en brengen tussen de middag. Verder gaat het wel prima. Vind wel 4x naar school en 4x terug naar huis op een dag van 7 uur best veel.
Ook ik ben zwanger van ons derde kindje Mijn oudste is in maart 4 geworden en heb nog 1 van 2 jaar rond lopen Idd best pittig maar wel ontzettend leuk!
Ja het is verschrikkelijk leuk! Ik geniet echt van ze. Luc is natuurlijk tegen die tijd ook weer wat ouder. Laten jullie de oudste overblijven op school?
hier ook de 3e! dochter gaat net naar school, zoon is 2,5! zwangerschap is best pittig nu op het laatst.
ook ik ben zwanger van de derde.. onze oudste word dec 6 en gaat dus al even naar de basisschool. de tweede word in okt 4 en gaat dan dus ook. tot die tijd gaat hij 4 keer naar de peuterspeelzaal dus ook best een gevlieg, maar het komt vast allemaal goed moet alleen wat eerder vertrekken en wat sneller eten tussen de middag haha
Hoi hoi, Hier nog iemand die zwanger is van de derde..als het goed is weer een zoon Ik lees dat bij jullie de kinderen aardig dicht op leeftijd bij elkaar zijn...da's bij ons wel effe anders hoor Onze oudste is 15 en dan hebben we er nog een van 8...dit is dus ons nakomertje zeg maar Meiden fijne zwangerschap gewenst verder!! Marisa.
Marisa, Ja bij ons zit er maar 19,5 maand tussen de jongste 2. Er zit wel wat meer verschil tussen de oudste en middelste (2 jaar 10 maanden). Had het liever gehad dat er minder verschil zat tussen de oudste 2, maar ja je hebt het niet voor het zeggen. (4 MK's). Ben allang blij dat we het geluk hebben 3 kinderen op de wereld te mogen zetten. Tropen jaren noemt mijn moeder de komende jaren!!
Wel erg leuk om te horen van anderen hoe ze alles ervaren. Genieten jullie re nu meer van of kom je er minder aan toe? Vinden jullie het ook veel sneller gaan? Was nog even benieuwd of jullie je kindren laten overblijven op school? Ik heb zelf wel altijd op school gegeten en het heel leuk gevonden, maar Sven eet nu nog gewoon tussen de middag thuis. Misschien is het rustiger als ik hem laat overblijven. Niet alleen voor oons, maar ook voor hem. Dat steeds heen en weer rijden is ook vermoeiend. Luc gaat pas volgend jaar maart naar kinderdagverblijf.
Hier ook zwanger van de derde Oudste is bijna 10 en tweede is 2,5 jaar. Deze lieve knul is enorm aan het peuterpuberen! Soms denk ik; hoe ga ik dat straks allemaal redden? Maar het gevoel dat ik heel bevoorrecht ben met straks 3 kinderen maakt alles goed! Ook zo gezellig! Heerlijk om dan te zeggen: We hebben DRIE kinderen!!! Wow
Dag moeders Ook ik ben in verwachting van mijn derde zoon een echt mannen gezin, mijn oudste wordt 6 in juli, tweede is bijna 14 maanden en mijn derde komt er in sept. aan Mijn oudste zoon blijft niet over, ik zelf vond de overblijf vroeger niet zo leuk, maar goed het is wel vermoeiend het ophalen en brengen zo veel keer per dag en doe het nu voornamelijk fietsend, maar dat zal wellicht niet meer kunnen straks. Ben ook benieuwt hoe het zit met jalloezie tussen de twee jongsten, heb daar met mijn oudste helemaal geen last van, maar als mijn zoon geboren wordt is mijn nu jongste pas 17 maanden, vraag me af hoe dat zal gaan strakjes, nog mensen met ervaring? Groetjes
En ook ik ben zwanger van de derde! Inmiddels alweer 25 weken. Mijn oudste is 2,5 en de jongste is bijna 14 maanden. Ik vind het bijzonder pittig! Maar ja wat wil je 3 kinderen binnen 3 jaar.... De oudste is een echte peuterpuber en de jongste zit in de ik plak het liefst de hele dag aan mama fase.... Mijn arme rug!! Liefs eef
Wij verwachten ook ons derde kindje! Oudste is net vier en jongste is bijna 15 maanden, twee jongens en we weten nog niet wat het deze keer wordt, dat blijft nog even een verrassing! Seth gaat na de zomer naar school en we verwachten ons derde kindje eind oktober, dus ben wel benieuwd hoe het allemaal zal gaan! Gelukkig is de school aan de overkant, dus ver lopen is het niet! Ik denk er wel over een dubbele wagen aan te gaan schaffen en jullie?
Hoi Maris. Wat toevallig zeg, Onze kinderen zijn ook 15 en 8 en nu ook zwanger van de 3e. Ik ben in oktober uitgerekend. Dus dit is voor ons ook een nakomertje... groetjes,
britt ik laat romy niet overblijven.. ik vind het zelf gewoon niet een fijn idee de school is hier ook niet ver vandaan dus denk dat dat ook wel mee speelt.. als het echt een keer niet uit komt met ophalen of brengen dan heb ik altijd nog mijn lieve moeder in de buurt wij wouden de tweede en derde eigenlijk niet zo dicht op elkaar als romy en kyano omdat ik dat best pittig vind/vond word telkens makkelijker.. nou was kyano ook een huilbaby en heb ook wel 2 jaar geroepen voor ons geen derde .. maar ja toen hij makkelijker werd wouden we toch nog wel graag eentje en dat is ons ook nog eens gegunt dan is het hellemaal geweldig natuurlijk straks drie kindertjes heerlijk
Nou ja zeg...wat leuk Ik had echt niet verwacht dat iemand zou reageren met dezelfde leeftijdsverschillen tussen de kinderen, k'heb het gelijk even mijn man ook verteld net, sjeetje wat grappig Hoe reageren jou kinderen erop, die van mij vinden het geweldig.. Ik heb dus 2 jongens en dit word onze derde...ik vind het helemaal fantastisch,we genieten hier er met volle teugen van, en hebben volop zin in alles wat weer gaat komen.... Nou echt leuk te lezen dat er dus meerdere zoals bij ons gezin qua leeftijdsverschil zijn... Groetjes Marisa.
hoi meiden ook ik ben zwanger van de 3de. het is nog pril, maar het zit er. ik heb 2 jongens. een van 9 en een van bijna 7. ik woon 5 min lopen van school, dus denk straks geen problemen te hebben en als dat wel een keer zo is heb ik nog hele lieven buren die ze mee willen nemen. maar ze gaan nu ook wel 's middags alleen naar school. vind dat in de ochtend niet echt prettig.
Wij verwachten ook een derde kindje. Mijn oudste zoon wordt in oktober 7 en mijn jongste zoon wordt in juli 4. Ik ben van Uk wederom in oktober uitgerekend. Mijn jongens vinden het reuze spannend en vooral erg leuk dat er een babytje op komst is. Ze zijn overal erg bij betrokken en willen ook altijd graag mee naar het ziekenhuis als ik een echo krijg. Ze hebben samen een knuffel gekocht voor Uk. Elke dag vragen ze hoelang het nog duurt eer de baby komt haha! Mijn man en ik vinden het erg leuk dat de jongens op een leeftijd zijn dat ze dit allemaal bewust meemaken. Ik denk ook niet dat ze jaloers zullen zijn op de baby, ze willen heel graag helpen met het verzorgen en flesjes geven etc. dus Uk zal geen aandacht tekort gaan komen.