@Britt1 misschien ben je te druk om er mee bezig te zijn? Ik weet nog dat ik bij de eerste ongeveer nu de geboortekaartjes had uitgezocht hahahaha ja serieus!!!!!!! Denk dat ik daar nu ook nog maar even mee wacht! Maar maak idd wel een buikfoto, want later is dat echt heel erg leuk!!! @Janet83 Het went ook gewoon supersnel! Gelukkig maar! Ja, 2 kindjes op 1 kamer, het zal wel moeten he? Wij hebben ook niet meer ruimte. Komt vast goed. Wordt reuze gezellig voor ze! Wij hebben lekkere pinksterdagen gehad, lekker rustig aan gedaan. Net de verloskundige gebeld en ik mag over een paar dagen al komen. Gelukkig werk dezelfde er nog van de vorige keer. Die weet vast wel wat ik moet doen. Het gaat goedkomen, ik voel het!!!!! Vanmorgen heb ik trouwens nog maar een test gedaan, ik had m toch liggen en binnen een paar seconden stond er nu al een blauwe streep. Ik moet er echt aan geloven hoor! ieeeeeeeeeeeee echt superleuk!!!!!
Hoi allemaal, Zie nu pas dat het hierheen is verplaatst. Had al een mailtje gestuurd met waar het onderwerp was gebleven, haha! Buikfoto er weer bij ingeschoten. Vanmorgen met de oudste gaan zwemmen. Hij heeft nu vakantie. Wij zijn nog aan het twijfelen over de kamers. Wij hebben nog een zolder over. Nu weten we niet of wij daar gaan slapen en de kids allemaal op de eerste verdieping of Sven naar boven en wij in onze kamer blijven. Wiilen de zolder dan in tweeen splitsen zodat we nog een kamertje over hebben voor loge en computer. Ik zie het nl niet zo zitten om alle kids "onbeschermd" alleen op de eerste te laten. Sven kwam vaak bij ons in de nacht toen hij nog klein was. Als wij op zolder liggen en Luc wordt wakker en komt uit bed, kan hij niet naar ons toe! Ook ben ik echt een angsthaas, mocht er worden ingebroken, zijn ze eerst bij mijn kids. Mijn man wil wel graag naar boven. Dan hebben we een grote slaapkamer en hoeft hij niet te verbouwen! Hoe gaat het bij jou janet met levi qua eten en slapen? Hoeveel slaapjes doet hij nog en eet hij alles? Nou blij dat ik het weer heb gevonden.
Haha! Ik moest ook even zoeken en zocht maar op jouw laatste bericht en kwam hier terecht!! Levi slaapt nu nog maar één keer, soms twee uur, maar meestal toch wel ruim drie uur. S nachts slaapt die ook heel goed. Van s avonds 7 uur tot s ochtends 8 a 9 uur, dus we mogen niet klagen! En hoe doet Luc het? Levi kan wel goed eten, maar heeft helaas (ernstige) koemelkallergie, dus hij mag niet alles, dat is soms wel lastig! Ik heb vandaag (eindelijk) op m'n werk verteld dat ik zwanger ben, durfde het gewoon niet!! Maar het voelt als een opluchting en ze vonden het leuk voor me gelukkig!! Vrijdag de 20 weken echo, pfff erg spannend, hoop zo dat alles goed is!!! Hoe is jullie buik? Die van mij is nog redelijk bescheiden, maar dat was de vorige keren ook zo, straks komt de groeispurt haha! M'n baarmoeder zat verleden week al wel één vinger boven m'n navel, dus de baby groeit lekker door!!!
Hoi Nattasja77, Wat grappig, die van mij zijn bijna 9 en 6, dus ongeveer hetzelfde leeftijdsverschil! Mijn bouwjaar is ook 1977, hihi. Hoe vinden jouw kids het?
@escada mijn jongens vinden het super. de jongste vraagt bijna alle dagen of hij de baby al kan voelen. nog een paar weekjes en dan zal mijn buik niet meer te verbergen zijn. eind juni mogen ze het aan iedereen vertellen en moet zeggen dat ze het goed volhouden. weten jou kids het?
Luc slaapt nog 2x van 10.00 tot 12.00 en van 15.00 tot 17.00. Van de week was ik met hem zwemmen en toe is hij om 12.15 naar bed gegaan en sliep hij tot 15.15. Luc slaapt verder van 19u tot meestal 7u. Soms ook eerder, maar krijgt dan flesje drinken in bed en dan slaapt hij daarna verder. Van de week een keer tot 10u. Luc eet bijna alles heel goed. Behalve laaste tijd zijn boterham. Daar hebben we vaak zo een moiete mee. Jeetje jullie treffen het niet qua aandoeningen. Gelukkig kan hij over de koemelkallergie heen groien toch? Ik werk overigens ook voor een vrijwilligers stichting die reizen organiseren voor zieke jongeren. Dit jaar gaan we met de CCUVN. Jongeren met Darmaandoeningen. Zijn in 2005/2006 en 2010 ook met jongeren met darmaandoeningen weggeweest naar het buitenland. Wat heb je het laat verteld op je werk. Ik moest het al snel vertellen. Ben stewardess en mocht vanaf 13 weken niet meer vliegen. Aangezien ik pas net weer 2 maanden aan het vliegen was (ivm borstvoeding) en weer direct op kantoor wilde werken toen ik het wist (dit weer ivm miskramen die ik heb gehad) vond ik het wel moeilijk om te vertellen. Nu zit ik weer op dezlfde plek waar ik ook zat tijdens mijn zwangerschap van luc en tijdens de borstvoedingsperiode. Overmorgen de 20 weken echo voor jullie! J Echt heel spannend. weet nog dat ik bij Sven zo een zin had om de kleine weer te zien en me pas in de wachtkamer realiseerde dat het ook helemaal niet goed kon zijn. Dus bij Luc heb ik die spanning ook veel langer gehad. Duimen draaien voor jullie! Mijn buik begint nu echt enorm snel te groeien. Ben ook ineens 4 kg aangekomen. Mijn baarmoeder zat met 16 weken 2 vingers onder mijn navel. Heb volgende week woe afspraak bij VK en vrijdag 20 weken echo. Ben echt benieuwd of jullie het toch willen weten vrijdag, haha. En we moeten het dilemma van zolder of blijven waar we nu al slapen. Ik vind ht echt lastig.
Hoi! Ik heb het inderdaad laat verteld, maar dat komt omdat ik net een nieuwe functie had gekregen en wilde eerst laten zien wat ik kon! En eerlijk gezegd schaamde ik me ook wel een beetje dat het zo snel weer raak was, het is deze keer eigenlijk een cadeautje! Ik ben wel blij dat ik het nu niet meer hoef te verbergen, want dat werd toch wel een beetje moeilijk! Seth is vanmorgen voor het eerst naar school geweest om te wennen, wilde eerst niet, maar vond het achteraf helemaal geweldig en wil morgen weer! Helaas moet die wachten tot na de zomervakantie! Voor mij wel fijn, want ik vind het heerlijk om m'n jongens om me heen te hebben! Vanochtend wel onwijs boos geweest, belde het ziekenhuis me op om de echo voor vrijdag as af te zeggen, ik ben echt helemaal uit m'n pan gegaan! Er is geen echoscopist aanwezig, dus niets meer aan te veranderen.... De afspraak is nu verplaatst naar maandag 11.45 uur, vind het wel erg nog een paar dagen te moeten wachten! Het is zo spannend!!! Hebben jullie al besloten of jullie willen weten wat het wordt? Luc slaapt ook echt goed zeg! En hoe komen jullie zo om met kinderen met een darmaandoeningen weg te gaan? Wat goed zeg! Wij zijn verleden jaar uitgenodigd voor de Super Opkikker Dag, het was geweldig, goed dat ze zulke dingen doen!!!
ik vind het spannend met wat het word. bij de jongens wilde ik het niet weten, maar nu wel. het is de laatste en wil echt een jongens of meiden kamer. de jongens zouden het heel leuk vinden als ze een zusje krijgen, dus ben benieuwd.
Janet, Ik heb een aantal jaar bij het werven van de jongeren mee geholpen. Zo ben je met z'n tweeen in een werkgroep. We hebben nu elke 2 jaar een andere doelgroep gehad. Eerstmet de oudere jongeren en het jar daarop met de jongere groep. Soms al vanaf 12 jaar. We gaan dan steeds via internet opzoek naar een doelgroep. Dus googlen en dan de patienten vereniging aanschrijven of bellen. Soms zijn er ook collega's die een doelgroep aandragen omdat ze zelf iemand in de omgeving hebben met die ziekte. Ik heb ook eens een vriend gehad met Crohn, dus was er wel bekend mee. We hebben een website. Het is Peter Pan Vakantieclub | Home . Staat ook een foto van mij ergens bij de stuurgroep. Willen jullie het weten? Ik twijfel echt enorm. Denk dat het voor Sven wel handig is om vor te bereiden op het geslacht. Hij wil graag een zusje, maar ik vind de verassing toch ook echt heel leuk!
Britt, ik vind het echt supergaaf dat je dat doet! Ik ga even een kijkje nemen op de site, lijkt me leuk! Zou jij stiekem een meisje ook niet heel leuk vinden? Ik wel hoor, maar heb echt het gevoel dat het weer een jongen wordt en m'n man zegt dat hij alleen jongens kan maken haha!! Als het maar gezond is, is een cliche, maar zeker voor ons heel erg waar!!! Ik vind de verrassing ook superleuk, maar m'n man wil het wel weten! Hij zegt: dan kijk jij maar niet, maar dat gaat niet werken natuurlijk!!!
Het is ook ontzettend leuk om te doen! Al die blije gezichten van zowel de jongeren als de reisleiders. Ik heb echt geen voorkeur! Voor alleei wat te zeggen. Jongens samen is heel leuk qua spelen met elkaar. Een meid is weer wat knuffelbaarder volgens mij. Mijn jongens gaan in ieder geval veel op onderzoek uit. Zitten nauwelijks stil op schoot. Nou ben wel benieuwd nu wat jullie krijkgen, haha!
Ik ben ook wel benieuwd hoor, maar vooral de zenuwen beginnen nu op te spelen voor maandag! Ik zou zo blij zijn als alles er (goed) op en aan zit. We hebben in onze omgeving iemand meegemaakt die haar zwangerschap moest afbreken omdat ze bij de 20 weken echo hadden ontdekt dat het kindje niet levensbatbaar was.. Moet er maar niet teveel aan denken!!! Jij hebt ook ervaring met miskramen zag ik? Ik heb er twee gehad tussen de jongens in. Viel echt niet mee zeg! Dacht dat we nooit meer een kindje in onze armen zouden houden! Gelukkig is het tegendeel bewezen.... M'n buik gaat nu echt hard groeien, het lijkt wel of die per dag groter wordt! Heb er ook wel een beetje last van, alles trekt weer onderin! Levi heeft gelukkig vandaag z'n eerste zelfstandige stapjes gezet van bank naar tafel, ben erg trots en hoop dat die nu echt snel gaat lopen! Dat zou voor mij al een hoop schelen! Hoe gaat het met jou?
Inderdaad proberen er niet al te veel bij stil te staan. Morgen weten jullie gelukkig meer. Dan kun je er echt van gaan genieten. Ik heb idd 4 miskramen gehad. 1 voor Sven en 3 tuusen hen in. Vandaar ook het leeftijdsverschil. Zijn direct gaan proberen toen Sven 1 was, maar ja je hebt het echt niet voor het zeggen. Vandaar dat we ook gezegd hadden, we zien wel voor de 3e. We gaan er niet zo mee bezig zijn, niet temperaturen en ovutesten e.d. Was pas na 9 maanden weer ongi en na 2x was ik zwanger. Heel onverwachts eigenlijk. Hadden er echt nog niet op gerekend. Collega's zeggen bij mij ook dat ze dachten dat ik al verder zou zijn! Mijn buik groeit idd ok erg hard. Qua hoe ik me voel. Ik merk dat ik heel snel geirriteerd raak. Sven en Luc spelen nu samen, maar het gaat er echt wild aan toe. Sven draaft dan enorm door. Ik heb soms het idee dat ik de hele dag alleen maar achter hem aan loop en boos wordt. Heel vervelend, maar hij blijft maar doorgaan. Rennen, stampen, rare geluiden maken en zijn broertje opjutten. Die is dan ook door het dolle heen.
Hallo allemaal, Mag ik hier ook komen meeschrijven? Ik ben ook zanger van nr 3. Mijn dochter is net 3 geworden en mijn zoontje is 1,5. Dus ze zitten hier best dicht bij elkaar. Als de zwangerschap goed verloopt, heb ik een paar maandjes 3 kids full-time thuis. Ik ben nl 8 fenruari uitgerekend en mn oudste zal vanaf mei naar school gaan. Dus dat wordt ff druk in het begin denk ik. Maar vind het wel super om de derde te verwachten. dinsdag de 28e is mn eerste echo, dus hopp dan een hartje te zien kloppen. Gr. Dannie
Dannie, welkom! Gaat de oudste wel naar kinderdagverbllijf of zoiets? Op zich wel fijn dat ze even thuis zijn nog. Ik vindt het heen en weer brengen echt veel werk op een dag. Je ben t echt gebonden aan tijden.
@Britt, ik herken wel wat je zegt. En ben echt heel blij met m'n kids, eerlijk waar, maar vind het ook heerlijk om zo af en toe m'n werk te doen en niet de hele dag scheidsrechter te spelen! Maar ja, de eerste jaren zijn de tropenjaren zeggen ze he? Als ik zie hoe makkelijk het met Seth nu allemaal gaat, en gelukkig zijn er ook heel veel leuke momenten! En vier miskramen, poeh he! Dat is echt wel heftig!!! @Dannie81, welkom! Spannend weer voor je! Wel leuk dat je kids zo dicht op elkaar zitten. Ik had dat ook graag gehad bij onze jongens, maar helaas twee miskramen tussendoor... Je hebt nu een jongen en een meisje zie ik. Leuk! Nou, ik moet morgen om 11.45 uur voor de 20 weken echo, ben wel een beetje zenuwachtig.. Laat het morgen weten!
@janet, en hoe was de echo???? Spannend hoor. Weet je trouwens al wat het wordt?? @Britt, Nee, mn kids gaan 1 dag naar mn schoonmoeder en een dag naar mn moeder. De rest ben ik thuis, of mn man. Ik weet nog niet hoe we het strax gaan doen als de oudste naar school gaat. Misschien tussen de middag overblijven. In ieder geval de dagen dat we werken, de andere dagen weet ik nog niet. Even zien hoe het gaat met drie kids strax. @weten wat het wordt? Wie van jullie weet al wat ie krijgt? Of wil het wel graag weten strax. WIj hebben besloten dat we het niet willen weten. Bij de eerste wisten we t ook niet. Bij de tweede wel. Had allebei wel wat, maar het niet weten is toch wel bijzonder. @Hier, vandaag veel last van mn keel. Geen stem dus mn man heeft t rustig, en de kinderen kunnen hun gang gaan Vanmorgen naar de tandarts geweest en de oudste meegenomen. Deed voor t eerst haar mond open bij de tandarts. Wat was ze trots toen ze daarna een klein cadeautje kreeg
En Janet????? Hoe is het gegaan? Ben zo benieuwd.... Het zijn idd tropenjaren en er zijn ook heel veel mooie, leuke, lieve, geweldige momenten. Vanavond ging hij direct mee tandenpoetsen (ben 3 dagen alleen met kids), was zo blij, even geen gevecht), heb hem direct een sticker gegeven. Enn daarna was hij super lief. Meteen mee naar boven en pyama aan. In bed, boekje en slapen. Heerlijk! Hij had niet zo een goede dag op school. Was weer even wennen na en week thuis te zijn geweest. Straks lekker op vakantie. Dan hebben we echt even tijd met elkaar. We moeten alleen nog steeds beslissen of wij of sven naar zolder gaat. Zouden jullie op zolder gaan slapen en de kids op de eerste verdieping. Dannie, Wij wisten het ook bij de eerste niet en tweede wel. Nu denk ik dat we weer voor de verrassing gaan. Maar zeker weten doe ik dat nog niet, haha. Wij hebben vrijdag de echo. Wel fijn dat je moeder en schoonmoeder elk een dag oppassen. Lijkt me voor de kids ook heel leuk. Hoop dat het snel beter met je gaat!
Hoi, Daar ben ik (eindelijk)! Ons beeb is goedgekeurd!!! Alles zit er op en eraan! Wat een opluchting! Hij/zij ligt qua groei vijf dagen voor op alles. En het geslacht weet m'n man (zegt hij....) Hij is er van overtuigd twee balletjes met een piemeltje te hebben gezien, ik heb niks gezien, maar keek ook vaak weg, omdat ik het echt niet wilde zien... Maar reken nu toch wel een beetje op weer een jongetje!!!!