Zwanger van de 3e!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Britt1, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Heerlijk! gefeliciteerd dat alles goed is! Grappig dat jullie het toch niet zeker weten. Nu blijft de spanning. Gaan julli pretecho doen

2. Janet83

Janet83 Actief lid

12 okt 2009
    158
    0
    0
    Hey Britt,
    Wat ben je nog laat online:)!! Vind het ook heerlijk om te weten dat alles er op en aan zit, was echt bang vanmorgen!! Bij Levi hebben we een pretecho gedaan en vond dat echt heel leuk, dus denk wel dat we het nu ook nog willen doen. En jullie? Zijn jullie er al over uit of jullie het willen weten?

3. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ben alleen he! Dus zat ff lekker op internet. Ik weet het nog steeds niet, ha ha! Denk dat we het vrijdag beslissen. Wij hebben ook bi allebei pretech gedaan dus doen we nu weer. Hebben ze alle drie een dvd later! vond het zo mooi.

4. Dannie81

Dannie81 Fanatiek lid

27 sep 2007
    1.554
    0
    0
    @britt, JA ben echt blij met mn "moeders" K zou niet weten wat ik zonder ze zou moeten. Ze worden ook wel eens op een andere dan de vaste dag gebracht, want mn man en ik draaien wisseldiensten en ook weekenden, dus dan kunnen we ook op ze rekenen.
    Wij hebben er voor gekozen dat onze dochter op zolder slaapt en de jongste slaapt op de eerste verdieping. Ons huis heeft maar 2 slaapkamers op de eerste en een zolder. Dus nu de derde komt moeten we een oplossing gaan verzinnen. Ons huis staat te koop, maar als we dat niet op tijd verkocht krijgen moeten we kijken hoe we dat gaan doen. De eerste tijd maar bij ons op de kamer, net als de andere twee toen ze net geboren waren.
    Wij hebben ook getwijfeld of we zelf op zolder gingen, maar ik had ect leuke ideeen voor een meisjeskamer op zolder. Dus onze dochter slaapt daar nu in haar bloemen/vlinder kamer. Allemaal vlinders aan het plafond gehangen met visdraad. (is een hoog schuin plafond met balken, dus ziet er echt super uit!)

@Janet, fijn zeg dat je echo goed was. En nog fijner te horen dat alles erop en eraan zit. Geeft toch een stukkje rust he? En spannend om niet zeker te weten wat het wordt.
    Tot nu toe willen we het niet weten, maar dat kan nog veranderen:D

5. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Wij werken ook allebei in wisseldienstene en mijn man heeft geen vast weekend. Ik doordat ik 50% werk wel. Daardoor heb ik vaste dagen, maar tijden kunnen verschillen. Mijn man is nu ook 3 dagen weg. Morgen is hij er gelukkig weer. Mijn moeder past ook op de kleintjes als ik er niet ben. Ze is wel helemaal kapot volgens mij na zo een dag. Wat ze gaat doen is ook strijken en schoonmaken tussendoor. Ik zeg ook steeds laat maar staan doe ik wel als ik thuis ben, maar daar luistert ze niet naar. Ze was gisteren voor het eerst bij ons aan het oppassen sinds de oudste naar school gaat. Nu moest zij dus op en neer de hele dag. Donderdag heeft de oudste voor het eerst van school een optreden op het grote podium. Ben zo benieuwd. Echt leuk!

6. Janet83

Janet83 Actief lid

12 okt 2009
    158
    0
    0
    Mijn moeder past ook twee en een halve dag op, en ik breng m'n jongens echt met een gerust hart naar haar toe, ze zijn ook gek op haar, zo leuk! Werk je 50% omdat je zwanger bent Britt? Vind je het niet lastig dat je man dan drie dagen weg is? Ik vind het toch wel fijn als ik in de spitsuren hulp heb! Mijn man is autoverkoper, dus werkt wel altijd zaterdags, maar wij zijn op maandag allebei vrij, dat is ook wel lekker!
    Heb je nog nagedacht over het zolderprobleem? En zijn jullie al bezig met geboortekaartjes en gedichtjes?
    En vrijdag komt nu wel dichtbij, ben wel benieuwd wat het bij jullie gaat worden hoor!!

7. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ja vind het inderdaad niet leuk als hij 3 dagen weg is, maar ben niet anders gewend en het is niet anders. Eten maken en naar bed brengen is dan best even pittig. Daarna gestrekt op de bank met een bakje koffie ofzo! Even lekker bijkomen. We zijn er nog niet over uit wat we doen met de zolder. Zijn nog niet bezig met kaartjes. Eerst maar eens beslissen of we het willen weten en hoe we het huis indelen. Bij luc waren we ook erg laat met de kaartjes.

8. nattasja77

nattasja77 Bekend lid

25 apr 2011
    610
    0
    0
    Noord-Holland
    hoi meiden

wij willen het dit keer wel weten. ben zo benieuwd, duurt alleen nog zo lang voor we het weten. bij de andere 2 was ik er heilig van overtuigd dat het een meisje was en nu denk ik zelf een jongen.
    ben nu wel meer misselijk als bij de andere 2.

wij hebben nog een klein kamertje over en dat word de babykamer.
    en het kaartje, wij hadden bij de jongens met anne geddes en willen dat nu dus ook weer, maar welke dat gaan we nog bekijken als we de 20 weken echo hebben gehad.

9. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik vind het zooooooo moeilijk. Vind het ook weer leuk om te weten, maar de verrassing is ook zo leuk!

10. Janet83

Janet83 Actief lid

12 okt 2009
    158
    0
    0
    Heel veel succes vandaag Britt en geniet van het beeld van jullie nieuwe kindje:D! Laat je wat weten?

11. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Alles was goed! Ook allemaal op schema.
    We hebben ervoor gekozen om het niet te weten.
    Vond het lastig en heb tijdens de echo toch zitten kijken of ik wat zag, maar heb niets kunnen zien. Gelukkig maar anders heb je alleen maar twijfels. Het was wel een heel beweeglijk kindje!

12. Janet83

Janet83 Actief lid

12 okt 2009
    158
    0
    0
    Wat heerlijk voor jullie! Lekker van genieten!!! Was de groei op de dag af nauwkeurig op schema? Hoe zwaar waren je jongens bij de geboorte? Spannend dat jullie het niet weten en niks hebben gezien!!

13. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Alleen hoofd en nog iets anders waren 19w4dagen de rest echt precies 19w1 dag!

14. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ben weer terug!
    Hoe gaat het bij jullie?
    Ik heb echt ontzettend veel last van rug en denk buikbanden.
    Trekt echt heel erg op mijn buik.
    Bij beide niet gehad. Wel beetje bekkenpijn maar nu heb ik er toch meer last van. Moest net Sven even laten plassen. Ben alleen en dat ging dus bijna niet. Hopleijk gaat het snel beter.

Groetjes
    Britt

15. Janet83

Janet83 Actief lid

12 okt 2009
    158
    0
    0
    He, wat vervelend zeg! Helemaal als je dan geen hulp hebt en je toch voor je andere twee boys moet zorgen!
    Met mij gaat het goed, ben alleen vaak erg moe, dacht dat dat alleen de eerste drie maanden zou zijn. Maar is vast een combinatie van werken, voor twee kinderen zorgen en zwanger zijn;)
    Ik vind de tijd wel snel gaan, vandaag alweer 25 weekjes op weg! We gaan over drie weken nog heerlijk 12 daagjes naar Tunesie, kan me daar echt op verheugen, nog even heerlijk uitrusten!!
    Gaan jullie nog weg?

16. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hoi Janet,

Lekker dat jullie naar Tunesie gaan. Ook lekker dat je man dan even met de jongen kan zwemmen en ravotten en jij even zou kunnen slapen (onder een parasol, hihi). Wij gaan waarschijnlijk alleen nog een paar dagen naar mijn ouders in Frankrijk. Maar dat hangt er van af of mij man vrij kan krijgen voor 1 dag. De andere 4 dagen is hij al vrij. Anders vind ik het te kort of moet ik alleen 600 km rijden met de kids, zit ik ook niet zo op te wachten. Hoeveel dagen werk je nu?

Ik vind het ook verschrikkelijk snel gaan!
    Was vandaag bij verloskundige en alles was goed.
    Alles mooi op schema en bloeddruk 110/60.

Moet met 27 weken bloedprikken om te kijken wat voor een bloedgroep de kleine heeft (positief of negatief). Als hij positief heeft moet ik met 30 weken een prikje tegen antistofanmaak.
    Ben zelf negatief. Kreeg voorheen sowieso die prik, maar nu dus alleen als de kleine een andere resusfactor heeft. Lijkt dan wel of die stof die ze inspuiten niet helemaal goed voor je is. Dat ze er voorzichtiger mee zijn en alleen spuiten als het nodig is. Of natuurlijk weer kosten besparing!! Nou heb nog een berg strijkgoed liggen, dus even mijn zinnen verzetten en aan de slag!
    Tot snel.

17. Janet83

Janet83 Actief lid

12 okt 2009
    158
    0
    0
    Hey wat toevallig, ik zie dat je net hebt gereageerd:)! Lekker dat je weer even bij de verloskundige bent geweest en alles goed was! Ik heb zelf ook een negatieve bloedgroep en ik begreep inderdaad ook van m'n verloskundige dat nu eerst de bloedgroep van de baby wordt aangetoond in mijn bloed, knap dat ze dat nu al kunnen zien he?
    Heb je al een een idee of het een jongen of meisje is? Verrassing is toch wel erg leuk vind je niet? Wij gaan maar s geboorte kaartjes en gedichtjes bekijken, weten jullie al wat jullie willen?
    En gaan jullie nog een pretecho doen?
    Strijkse in ieder geval:p!!!

18. Nadesy

Nadesy VIP lid

27 jan 2007
    15.934
    0
    0
    Deventer
    Ik wil mij hier ook komen aanmelden :D hier ook zwanger van ons derde kindje :D wij hebben al 2 zoons van 7 jaar en ruim 2 jaar en ik ben nu ruim 15 weken in verwachting van ons derde kindje ook een zoon :D

19. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Hoi Nadesy. gefeliciteerd met jullie zwangerschap en wat leuk, weer een jongen. Voel je je goed?

Janet, dit is toch wel heel toevallig, ook nog eens een negatieve bloedgroep!!! Veel overeenkomsten. Ik heb echt geen idee wat het gaat worden. Heb er totaal geen voorgevoel bij. Jij wel?
    Wij gaan ergens tussen de 27 en 30 weken een evho laten doen. Hebben we van de andere ook laten doen. Vind dat zo bij zonder voor later.
    Tja en kaartjes en namen e.d., we zijn er eigenlijk niet zoveel mee bezig geweest. Kaartje uitzoeken moeten we maar eens mee gaan beginnen!

20. Janet83

Janet83 Actief lid

12 okt 2009
    158
    0
    0
    Hey!
    Hoe is het? Morgen mag ik weer naar de verloskundige!
    Ik vind het echt moeilijk om een geboortekaartje te kiezen, we willen m deze keer nl zelf ontwerpen met een foto van de jongens. De kleine in m'n buik wordt wel steeds drukker en bij jou?
    Hebben jullie al een besluit genomen over het zolderprobleem?
    Ben benieuwd hoe het met je gaat!
    Groetjes weer!

Deel Deze Pagina