Zwanger van de 3e!

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door Britt1, 7 jun 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janet83

Janet83 Actief lid

12 okt 2009
    158
    0
    0
    Hey meiden,

Geboortenieuws hier! We hebben afgelopen woensdag via een keizersnede een dochter gekregen, totaal in shock, omdat we echt op een jongen hadden gerekend:$! Maar wel een superleuke shock! Ze heet Noa en het is echt een schatje:), ben weer verliefd!!

Succes voor iedereen verder!

Britt, voor jou ook nog maar heel eventjes.. Spannend! Laat je wat weten??

Liefs,
    Janet

2. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    haha goed te lezen. Hier hebben we van de week de 20 weken echo gehad. Alles ok en we krijgen weer een jongen !! de mannen nemen de overhand hierin huis :). Maar iedereen schuift een kamertje op. De enige kamer waar we echt niets aan hoe en te doen is de baby kamer. Haha

3. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Van harte Janet. Heerlijk een meis, na de blauwe invasie nu de roze! fijne kraamweek en een goed herstel gewenst!

4. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Janet, Gefeliciteerd!!!
    Hoorde al zolang niets meer, dacht dat je misschien al bevallen was. Een meid, haha. Dat hadden jullie idd niet verwacht. Geniet er maar lekker van. Hoe vinden de jongens het?

Pip, bij ons hoeft alleen de zolder kamer gedaan te worden en dan kunnen we ook schuiven. Hij is bijna klaar en dan natuurlijk beetje opruimen op zolder. Wieg staat wel al bij ons in de slaapkamer. Je weet maar nooit. Alleenn bed nog niet op klossen. Past nl niet! Ben al bij ah geweest om kratten te lenen, maar geven die niet zo mee. Verder moet ik nog het kaartje regelen!

5. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    @janet...wat heerlijk!!! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje... Hopelijk herstel je snel na je keizersnede en kun je volop genieten van jullie gezinnetje. xx

6. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    De zolderkamer daar moet hier in huis ook nog het meeste gedaan worden. En dat is hier ook vooral opruimen. De kamer van nu nog de oudste moeten we ff ombouwen tot een jongenskamer. Gelukkig is die kamer redelijk neutraal. Dus dat gaat goed komen. Maar hier ook eerst de zolder. Maar ik denk niet dat ik zo lang uit kan stellen zoals jij doet. Het begint hier nu toch al wel wat te kriebelen :D Mijn man voelde hem ook al weer hangen, hahaha.

7. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Mijn man is wel al een aantal maanden geleden begonnen, maar ik werkte steeds op de dagen dat hij thuis was. Dus dan blijft er niet veel tijd over om wat te doen. Vandaag ook weer. Hij moest wat latten halen en wilde de auto starten, doet de auto het niet.
    Moest hij eerst een nieuwe accu halen en daarna latten. Hebben ze degene die we willen ergens meer. Is uit assortiment!!
    Dus hij stad en land afgezocht en uiteindelijk gevonden, maar moest om 13 uur weg naar zijn werk! Dus had nog een uur toen hij thuis was. Hij is maar gaan Lego-en met de oudste. De rest van de dag is hij weg, dus dan maar even quality-time met hem!

Maar schiet dan niet op!

Morgen wil ik het kaartje regelen.

Verder vandaag maxi cosi klaar gemaakt, tas is klaar, ramen gelapt, camera aan oplader, wassen gedraaid. Dus lekker druk in de weer!

8. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Waarom is dat altijd zo Grrrrr. Wil je bezig, gaat alles wat je wilt doen niet goed! En vooral alles in huis halen, dat is altijd zo veel werk.

Maar lekker quality time is ook nooit weg :)

9. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    En hij vindt het ontzettend leuk als papa ook even wat met hem doet. Hij is natuurlijk veel aan de klus en heeft al wat minder tijd voor ze daardoor. Dus hij was ook blij!

Ik heb gisteren toen luc in bed lag ook nog even met hem zitten lego-en op zijn kamer. Kwam alleen bijna niet meer overeind, haha. Had helemaal zere kont.

Nou ga maar even wat strijken. Mijn kraamverzorgster is bij beide kids geweest en komt nu weer bij de derde. Maar wil dan wel ervoor zorgen dat er niet zoveel was meer ligt. Zij gaat dat nl allemaal strijken en dat is natuurlijk niet de bedoeling!

10. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Hallo!!

Hier toch nog op het laatste moment een duowagen aangeschaft!
    Ik wilde er echt niet aan maar aangezien de kleinste van 22 mnd niet op een plankje of zitje wil of alleen maar weg wil rennen heb ik weinig keus.
    Het is een kees twin geworden, bij de babywinkel ging hij nu voor de helft weg omdat de collectie van 2012 er nu weer ingaat. Wilde in eerste instantie een wagen achter elkaar maar ten eerste paste mijn zoontje daar niet meer in met zijn lange benen en ten tweede kreeg ik de wagen niet omhoog als ik bv een stoeprand op wilde omdat hij al gauw 16 kilo weegt en dan wel voorin de wagen zit. Heel wat wagens later de Kees twin (naast elkaar) geprobeerd en deze is super! Zelfs met mijn dochter van 5 ernaast was het een lichte wagen en hij past ook nog eens door alle deuren heen. Dus gisteren de wagen in elkaar gezet en er nu al errug blij mee!!!

Verder zit de kleine nu echt onwijs in de weg en mijn lage bloeddruk helpt daar ook niet bij. Maar het aftellen is begonnen... nog 3 weekjes te gaan.....

Gisteren de 5 dec kadootjes / schoenkadootjes allemaal ingeslagen en ingepakt dus dat geeft ook een stukje rust.

Denk dat ik deze week mijn ziekenhuistas maar klaar ga zetten. ;)

11. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    noname, ik heb zo een wagen waar ze achter elkaar zitten. Maar mijn zoontje van 1,5 is nog maar 10,5 kilo. We hebben hem dit jaar met koninginnedag gekocht voor 30 euro! Met een nestje voor de baby! met de oudste erin is het wel erg zwaar!

Je schrijft nog 3 weken te gaan. Wordt je ingeleidt? of KS?
    Ik heb vanmiddag controle bij VK.

Het is dat er veel gedaan moet worden in huis, maar zou het voor mijzelf ook prima vinden als ik begin volgende week moet bevallen, haha. Mijn kruis doet zeer!!

12. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    Britt; Ik krijg idd een KS en dat vindt ik erg spannend na mijn 2 natuurlijke bevallingen. Maar die zijn beide zo problematisch verlopen met de nodige schade waardoor ik nu niet meer op de natuurlijke manier mag bevallen.

Hoe ging het met de controle? Alles goed??

x

13. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    ja alles weer prima! 105/65 bloeddruk, alleen niet ingedaald.
    Wat erg joh dat je andere bevallingen zo zijn verlopen.
    Heb alleen nare gevoelens van de eerst overgehouden, maar is ook wel weer verminderd door de tweede omdat dat zo goed ging. Heb alleen verschrikkelijke olifanten enkels. Doen zelfs beetje zeer!

14. noname

noname Bekend lid

18 aug 2008
    679
    0
    0
    gelukkig is je bloeddruk dan niet te hoog... wel in de gaten houden hoor!

15. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Wow wat heftig zeg!

16. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Au! Beentjes ook in de lucht in bed?

17. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Heb ik vannacht geprobeerd, maar als je op je zij ligt, ligt het helemaal niet lekker met de benen omhoog. Lig sowieso al te draaien.

18. Pipelina

Pipelina VIP lid

11 nov 2007
    5.111
    2
    0
    Klopt ligt niet lekker. Voeten in een koud bad doen. En ik liet altijd heerlijk mijn voeten masseren door mijn man. Lekker met veel olie en je krijgt er toch lekkere zachte voeten van :)

19. Britt1

Britt1 Fanatiek lid

20 jun 2006
    2.046
    0
    0
    Flevoland
    Ik dacht alleen dat je de bevalling kon opwekken met een voetmassage, dus manlief wil mijn voeten niet meer aanraken voordat hij alles af heeft, haha.

Ach in de ochtend valt het weer mee en in de avond is het weer dik. Nou gewoon rustig aan doen!!

Deel Deze Pagina