Hier kunnen alle zwangere zp dinnetjes uit het pendel voor januari topic ( and friends ) gezellig kletsen, klagen en zeuren
Hey meissie, Ik wilde 'm nog aanpassen maar je kunt alleen binnen een uur berichten aanpassen, daarna niet meer
helloooooooo Mijn echo is super zelfs het hartje horen kloppen en ze zei dat het een goede intacte zwangerschap is en dus genieten zei ze echt geweldig, over 3 weken mogen we weer!!! Adorable, wanneer moest jij nou 28 dec of 28 jan? jan toch?
Yeahhhhhhh...gefeliciteerd met je mooie echo meis!!! Dus jij mag over 3 weekjes ook al weer vervelend he, zoveel echo's enne ik krijg er eentje extra sowieso 18 januari en waarschijnlijk 2 weekjes later weer ( moet nog afspraak maken ) Dit omdat we een nekplooi meting laten doen Je vroeg hoe ver ik de 18e ben...9 weken en 3 dagen ( banner klopt niet, moet 'm nog aanpassen...ben door de VK een paar dagen teruggezet, moet nu 7 weken en 2 dagen zijn )
ja heel vervelend al die echo's , ik moet ook nog een afspraak maken, maar ik ben zoooo ontzettend vermoeid en beroerd. Ik heb vd dokter iets gekregen tegen mijn misselijkheid aangezien Okugest van VSM niet aanslaat, is het zo dat ik dan niet mag rijden 3 dagen....nou dat gaat niet lukken, ik ben eigenlijk bijna elke dag wel een keer met de auto weg dus ik heb het liggen maar (nog) niet ingenomen en sinds gister is de misselijkheid weer even wat minder dus ik hoop dat dat zo zal blijven en ik niets nodig heb , vorige keer had ik het ook heel erg alleen toen had ik nog geen kindje die ik moest verzorgen en dat is echt heel anders vind ik. Nou genoeg geklaagd hoe gaat het met jullie? Kijken jullie btw ook GTST?
JJJJJaaaaaaaaaaaaaaa, jippieeeeeeeeeeeeeee ik mag hier ook meekletsen Ik ben zo blij want precies 3 maanden nadat ik het vruchtje verloor heeft de bevruchting plaats gevonden van deze kleine beeb (ook de 29e) Mijn man riep vanaf 5dpo, je bent zwanger en onze dreumes riep vanaf die dag baby, baby, hihi.... hij heeft zelfs een duplo poppetje baby genoemd het is een klein meisje met rose kleding en donkerbruin haar Ook had ik voor het eerst een innestellingsdip in mijn temp (in 2,5 jaar dat ik temp, nooit gehad) heel bijzonder allemaal Morgen doe ik nog een kruidvattest en overmorgen de digi met indicator 8) Groetjes
YESSSSSSSSSSSSSSSSS wat ben ik blij dat je je kan aansluiten WHOEEEEEEEEEHOEEEEEEEEEEEEEEEEE ooo echt wat mooi en bijzonder joh! Ik dacht al toen je dat zei allemaal dacht ik ook echt naaa als jij niet zwanger bent weet ik het niet meer en je voelde je niet zwanger toch hihi wat mooi dat je kindje en je man het dan beter aanvoelen dan jij en misschien wordt het wel een meisje dan WELKOM WELKOM WELKOM MEIS!
Jadore, wat ben jij toch een leuke spontane meid, dank je voor het hartelijke welkom Ik voel eigenlijk pas sinds anderhalve dag (wel constant) een zeurend gevoel in mijn onderbuik ik vind het een heel goed teken, want bij de zwangerschap in augustus (mk) voelde ik helemaal niets, ik had superenergie en voelde me niet zwanger... nu wel gelukkig, maar pas sinds 1 1/2 dag
ahhhh wat lief thanks meis, jij ook hoor ! Ik denk ook dat je kan voelen of het een goede zwangerschap is of niet! Een vriendin van mij zei al meteen dat ze wist dat het niet goed zat en dat bleek ook zo helaas. Ik heb zelf ook een goed gevoel over mijn zwangerschap en de echoscopiste zei ook dat ik me geen zorgen moet maken, omdat het er perfect uitziet. Maar ik denk dat de onzekerheid en vooral als je eerder een MK hebt gehad (ik gelukkig nog niet iig) heel natuurlijk is, je kinderen zijn nou eenmaal je alles of het nog super pril is of niet! Ik heb nooit getest met een indicator, leek me wel leuk maar had zoveel andere testen in huis en ik wist toch wanneer ik mijn eisprong heb gehad dus vond het daarom beetje onnodig, maar ik ben wel lang door blijven testen, met het gevolg dat mijn test in de 6e week een keer lichter was en schrok me rot, maar daarna echo gehad en alles zit goed maar zodra je test niet positiever kan zou ik stoppen hoor! Zo wat een kletskous ben ik toch
Ha ha.... een gezellige kletskous Ik hoop dat het hier snel drukker gaat worden, januari-pendels ik hoop en duim dat ze allemaal uit gaan komen
Adora, welkom meissie...super leuk dat je ook gezellig met ons mee komt kletsen hier en nogmaals gefeliciteerd...ben echt super blij voor je Ik denk inderdaad ook dat je zelf kan voelen of een zwangerschap goed zit...buiten het feit dat ik KOTSMISSELIJK ben heb ik ook een super goed gevoel Jadore, vervelend dat je met die medicijnen geen auto mag rijden...maar ik dacht dat dit altijd niet mocht als je deze slikt, omdat een vriendin van mij ze ook heeft en helemaal niet mag rijden ( van begin tot eind zwangerschap, nu bij de 2e ziet het er naar uit dat ze deze ook zal moeten blijven slikken ) Bij mij helpt okugest wel iets heb ik het idee! Gisteren ineens ranzige zin in mac donalds...net zo lang gevreten tot ik weer misselijk was maar het smaakte in ieder geval precies zo als ik het me voorstelde toen ik wakker werd Verder ben ik de hele dag KEI moe, ben dus echt wel blij dat ik vakantie heb....als ik iets in huis heb gedaan en boodschappen, dan val ik daarna als een blok in slaap op de bank, ik slaap wat af op het moment Ik ben inmiddels van mn test verslaving af...stand staat nu op 16 testen whahahaha hoezo errug maar heb nu mn eerste echo gehad, die was goed, en ben veel te bang dat ik dadelijk ineens een lichtere streep heb ( heb ik pas een gehad ) en me daar weer gek mee ga maken..dus testen doen we niet meer...heb het KV nu wel genoeg gesponsord over 10 dagen btw alweer mn 2e echo...tijd gaat lekker snel zo...moet nog een afspraak maken voor de nekplooi meting...maar denk dat ik dat pas na mn 2e echo doe...weet dan wanneer ik weer een echo krijg bij de VK en wil die nekplooi meting daar een beetje tussen laten vallen als dat kan ( kan tot 15 weken ) @Jadore...bij welke weken krijg jij allemaal een echo??? Ik kijk eigenlijk alleen op mn werk GTST...dat is een verplicht nummertje tijdens koffietijd ( werk in de zorg en clienten kijken wel elke dag GTST ) thuis kijk ik het bijna nooit eigenlijk gisteren bij een vriendin geweest, ze heeft net een terugplaatsing van cryo's gehad....had ze een echo van zo super van haar hoe echt gemeend blij ze voor ons is, terwijl alles voor haar zo spannend is op dit moment..de vorige teruplaatsing is niet goed gegaan, en ik hoop zo voor haar dat het nu gelukt is...er zijn nu geen cryo's meer over helaas! deze komen van een eicel donor...heb al gezegd ( roepen we eigenlijk al 10 jaar ) dat als het nu weer niet gelukt is, ze mijn eitjes mag hebben
Jaaaaaa daar ben ik dan, kheb jullie weer gevonden Wauw wat knap dat je dat voor je vriendin over hebt om een ei te doneren! Egt super! Jadoreeeeeeee hoe is het met je? hoe was de vacance en het eten Hier gaat het wat minder.... mijn zwangerschap verloopt super! heb al egt een buikje en ik voel hem/haar regelmatig bewegen. De 28e hebben we onze 20weken echo en dan weten we als het goed is ook het geslacht. Maaarrrr manlief kan niet bij deze echo zijn ons huis word de 28e om 14.30 in de openbare verkoop verkocht en daar moet hij aanwezig zijn om te tekenen. Dus met andere woorden, vanaf de 28e is ons huis niet meer van ons en moete we een andere woning zoeken...flink balen dus want we weten nu dus niet voor hoeveel ons huis word verkocht dat ligt eraan hoeveel de hoogste bieder bied.... afwachten dus.... Dikk kusss xxx Adorable
O ok. das helemaal heftig je hele zwangerschap niet kunnen rijden, de laatste 2 dagen eet ik voordat ik opsta en voel ik me qua misselijkheid al een heel stuk beter, plus daarbij luister ik beter wanneer mijn lichaam aangeeft te moeten eten en dat helpt al heel veel, maar de vermoeidheid is nogsteeds heel heftig. Al hoewel ik altijd meteen denk ooo nu voel ik me minder beroerd gaat het nog wel goed...haha het is ook nooit goed he. M80, hoe waren de reacties bij jullie eigenlijk? Is jullie eerste toch altijd super bijzonder, bij je 2e verwacht iedereen het al hahaha, maar ondanks dat super super leuke reacties gehad hier! Pffff ik heb de KV ook al heel veel gesponsord hoor hahahaha maar ik heb precies dezelfde ervaring als jij en ben dus ook gestopt met testen, je doet t om zekerder te worden en niet onzeker! Ik heb de 11e een afspraak bij mijn vk, ik moet nog bellen voor de 2e echo, slim indd om even te kijken wat je de beste timing vindt! Waarschijnlijk lopen mijn echo's zo: 7wkn (al gehad), 10 wkn, 12 wkn (misschien nekplooi weten we nog niet), 15 wkn geslachtsbepaling, 20wkn, 25 wkn (pretecho), 34 wkn en dat zijn allemaal echo's die vergoed worden dus niets particulier Ik kijk de ene keer meer GTST dan de andere keer, maar het is nu zoooo spannend haha dus ik wil vanaaf eigl. wel kijken, maar kan niet heb een b-day waar ik eigl. geen energie voor heb. Oe wat een heftig verhaal! En heeeeeeel erg moedig als je dat zou kunnen! Ik ben heel erg dat ik mensen veel gun enzo alleen ik denk niet dat ik dat zou kunnen, het is genetisch toch jouw kind, sorry als het heel ego is, maar ik zou vind het altijd zo knap maar zelf zou ik het dus niet kunnen om eerlijk te zijn, denk ook dat als ik dat zou doen dat ik t aan een anoniem iemand zou willen doneren zodat ik er dan niet mee geconfronteerd zou worden, maar ja je helpt er iemand echt ontzettend mee dus ja als je er geen moeite mee hebt waarom niet!
Adorable, meisy neee dat meen je niet wat erg! Ohhhh echt erg voor jullie pffffff, kunnen jullie niet iets huren of is dat ook zo lastig te vinden, gelukkig gaat je ventje nog niet naar school dus als je voor voorlopig even ergens moet wonen voor de nood is dat wel ietsjes makkelijker, en bij je ouders tijdelijk kan dat niet? Vacance was aan de ene kant heel leuk aan de andere kant niet zo, Chloe (mijn dochter nickname) was nl ziek de helft vd vakantie en de pap raakte op doordat ze daar mee behoefte aan kreeg en gelukkig buiten t resort wel gevonden, maar moet daar echt met een man naar buiten als vrouw zijnde pffff alsof ze nog nooit een vrouw hebben gezien, maar ja ik was stiekem ook wel blij om weer thuis te zijn en gaan voorlopig ook niet meer wel erg jammer vh weer, was heerlijk daar 26 graden gemiddeld. Eten was niet heeel geweldig maar wel te doen, maar ja als je al zo ziek bent van je zwschap heb je eigl. gewoon zin in je eigen eten
Ik heb er toch zat We grappen er al zeker 10 jaar over...maar buiten dat zou ik het echt voor haar willen doen, als ze dat zelf ook wil ( hebben nu een anonieme donor ) Het schijnt wel makkelijker te gaan als je een keer zwanger bent geweest...dus mocht ze over een jaar of wat nog bezig zijn, dan mag ze zeker bij me aankloppen Verder ga ik gewoon kei hard hopen voor haar dat het nu gelukt is!!!! @Adorable...ik hoop voor jullie dat jullie huisje voor een goed bedrag verkocht wordt, zodat het allemaal een beetje meevalt! @jullie allemaal...aangezien jullie al meer ervaring hebben met positiekleding, waar kan ik fatsoenlijke skinny jeans positie broeken kopen? ik zie alleen maar lelijke van die modellen waar je nog niet dood in gevonden wil worden Ik krijg een aantal broeken al met geen mogelijkheid meer dicht, heb er nu nog maar 2 die ik lekker genoeg vind zitten, maar met 2 broeken red ik het niet dus denk dat ik maar eens zoetjes aan positiebroeken ga kopen enne..misschien moet ik mn naam maar eens gaan veranderen, we hebben nu een jadore, adorable, en een Adora grappig
Hebben jullie hier al eens van gehoord? Een test om te kijken of je zwanger bent van een jongentje of meisje (urinetest) vanaf 6 weken zwangerschap zou je hem kunnen doen Order baby gender prediction test online | GENDERmaker.com
Ohw wat jammer dat Chloe ziek was Jadore, en ja dat niet alleen buiten komen als je een vrouw bent kan ik me voorstellen hihi zijn tog wel wat strenger gelovige daar Ma met het eten bedoelde ik eigenlijk die sushi M80 ik vind het egt heel lief van je dat je dat voor je vriendin wilt doen, ma lijkt het je niet moeilijk? Tis dan wel een beetje jou kindje mocht ze dan wel aantellen tog? Vind het egt super dat je dat wilt doen Iedereen nog een gelukkig nieuwjaar toegewenst van mij!!! ja als we pech hebben blijven we nog met schulden zitten als het voor een te lage prijs word verkocht ma als we geluk hebben bieden ze veel meer dan onze vraagprijs en dan houde we kei veel over, dus het is egt even spannend!
adora dat heb ik idd al eens gelezen hier op het forum en bij haar was het goed, de test werd roze en ze is idd zwanger van een meid.
ik las er laatst hier al iets over....mij lijkt het gewoon geldklopperij te zijn...al ben ik wel nieuwsgierig...kijken of het klopt met de geslachtsbepaling die je krijgt via een echo