JEEEEEEEEEEJ we zijn zwanger van ons eerste kindje!!! Hebben vanavond een test gedaan en konden het gewoon niet bevatten (nog steeds niet!). Omdat we de tijd willen nemen om het tot ons door te laten dringen en om er samen van te kunnen genieten, wachten we bewust nog even met het informeren van ouders en vrienden, maar ik moest het toch echt ergens kwijt!!!!!! Hier dus !
Gefeliciteerd met je zwangerschap, het zal zeker een mooi moment voor jullie zijn. Je zal het nu zeker wel van de daken willen afschreeuwen
gefeliciteerd!!! Zelf kon ik het ook nog niet echt bevatten vanochtend voor de zekerheid nog een clear blue test gedaan ..en ja hoor die zei zwanger 2-3 weken..haha Hoe lang ben je zwanger nu?
Bedankt voor jullie reacties allemaal !! Toch leuk om het met anderen te delen buiten de vier muren van ons huis om nu haha! Voor degene die ook zwanger is: ook gefeliciteerd! Het is nu 5 weken (als het goed is). Ik denk dat ik van de week de VK maar even moet bellen om te vragen hoe dit allemaal gaat normaal gesproken, of moet ik eerst de HA bellen?! Spannend allemaal hor, het begint nu door te dringen!
Ik heb gelijk de verloskundige gebeld. Ik weet ook niet of ik er juist aan gedaan heb haha..maar ik heb al een afspraak voor een echo. over ruim 3 weken
Proficiat.... onwerkelijk he??? Komt nu een hoop op je af... laat het maar lekker komen!!! Geniet ervan!
Ik heb toch wel moeite met het afwachten....Zucht.... Zou het het liefste van de daken schreeuwen...Geloof het wrs ook pas als ik het gezien heb....Bizar.. Aan de andere kant zou ik zo graag kleertjes willen kopen...Die drang is enorm....Kan me gelukkig bedwingen....Maar de tijd gaat zo langzaam...Nog 7 weken en 2 dgn mijn mond houden....Zou het uiteindelijk sneller gaan, als de eerste schok voorbij is.... Zit nu allleen maar de klok vooruit te kijken en dat schiet niet op....hihi...
he kom me ff voorstelln Ik ben desiree,21jaar en kom uit de omgeving Enschede Me vriend en ik zijn samen in verwachting van een kleine spruit. Ik ben nu bijna 15weken, Me vriend heeft al een meisje van 2 uit een vorige relatie Ik wil graag lekker mee kletsen etc..! Voor iedereen hier.. gefeliciteerd natuurlijk
Hoezo moet jij nog 7 weken en 2 dagen je mond houden??? Dan heb je toch ook al wel je 1e echo gehad? Wil je het zolang geheim houden??