Zwanger en erachter gekomen op 31-12/01-01

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door sassie25, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik ben zwanger van ons 2e kindje :)

Geheel onverwachts en ongepland (alweer zwanger door de pil heen)

En alhoewel ik de laatste paar maanden vaker een test heb gedaan, was deze alleen om uit te sluiten dat het niet zo was ...

Dacht doe hem op oudejaarsavond een paar minuten voor 00uur. En dan zien we wel hoe 2012 voor ons begint. Behoorlijk verbaasd maar superblij toen hij aangaf dat ik zwanger was!!

Gelukkig kon ik al vlug bij de vk terecht voor een echo en ik bleek 6-7 weken te zijn (bij mn eerste zoontje was ik ook zwanger door de pil heen en toen we de eerste echo hadden bleek ik al 12weken zwanger te zijn)

Het was even spannend toen ik een paar dagen nadat bezoek een best heftige bloeding kreeg. Maar een echo diezelfde dag gaf aan dat het hartje nog steeds klopte. Nu afgelopen vrijdag bij de vk geweest en de officiele datum is vastgesteld op 20 augustus. Alles gaat dus goed en ik hoop dat het ook zo blijft !!

2. Amethist

Amethist Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Ongepland, maar zeker niet ongewenst zo te lezen. Een fantastisch begin van 2012 kan ik dus denk ik wel zeggen!

3. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ja 2012 begin echt geweldig!! Manlief kon het ook niet laten om deze foto te maken en het liefste had hij hem gelijk diezelfde minuut nog op FB en Hyves gegooid hahahaha. Maarja, dacht laten we nog maar heeel even wachten. We zijn al een week eerder met zeggen dan we hadden gepland maarja we zijn zo blij!

4. Soekie

Soekie Bekend lid

26 mrt 2010
    733
    0
    16
    Vrouw
    Verzorgende IG
    Van harte gefeliciteerd! Hier hetzelfde verhaal, onverwachts zwanger maar super gewenst! :)

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D
    Mooier kan een jaar niet beginnen he ;)

Deel Deze Pagina