Hallo allen... Nadat ik hier een poosje niet meer ben geweest toch besloten om hier weer te gaan schrijven want ja... ik ben zwanger! Maandag een positieve test in handen.. Ik heb een dochter van 1 jaar en 2 maand. Voor haar zijn wij 2.5 jaar bezig geweest, uiteindelijk naar de fertiliteitskliniek geweest voor iui.. en daarmee zwanger geraakt. Ze konden geen oorzaak achterhalen waarom het niet wou lukken.. alleen was ik meeeega onregelmatig ongesteld. Afgelopen maand voor het eerst zonder voorbehoedmiddelen gedaan en gedacht.. ach zal wel niet. Zondagavond over gehad om voor een 2e te gaan, mede doordat ik dacht dat we weer bij de kliniek zouden belanden... Maandag een enorme drang om een zw test te doen * bij dochter toen hetzelfde gevoel * en ja hoor...positief.. nog steeds flabbergasted.. maar zo onwijs blij en trots dat het zonder hulp gelukt is!! Ik ben nu 4.5 week. Nog meerdere dames die uitgeteld zijn in oktober en een clubje willen vormen? Liefs
Wat leuk! Gefeliciteerd! Wat moet dat een onwijs fijn gevoel zijn om die hele behandeling achterwege te kunnen laten. Wij verwachten ook een tweede kindje in oktober. Hier duurde het juiste langer dan met de eerste voor ik positief testte. Best mag eigenlijk dat het zoveel kan verschillen telkens.
Wat bijzonder Gefelicteerd! Bij het bevallingslijstforum zitten al 2 lijstjes van oktober! 1 tm 15 en 16 tm 30/31? Wat is het haha. Misschien dat je daar leuk kunt meekletsen!
Dankjulliewel dames. Ontzettend fijn dat dit wondertje spontaan gekomen is... Mikarun. Wanneer ben je uitgeteld? Appelsientje heb me daar idd aangemeld. Dankjewel!
Gefeliciteerd! ook ik ben er achter gekomen dat ik (ongepland) maar zeker gewenst, zwanger ben. nu ongeveer 6 weken zwanger! dus ook in Oktober uitgerekend..
Ik heb nog geen officiële datum, volgende week de eerste echo maar van wat ik zelf een beetje gerekend heb kom ik uit op 8 oktober. Heb je zelf al een idee wat de uitgerekende datum kan zijn?
Hoihoi Van harte en wat fijn dat het zonder hulpje gelukt is ! Ik ben nu 6 weekjes van ons eerste kindje Vind het allemaal erg spannend en aan de andere kant besef ik het nog niet. Ik mag 6 maart naar de verloskundige voor een intake verder geen idee wanneer de eerste echo is. Ik wil wel bij je clubje!
Gefeliciteerd! Hier ook eigenlijk onverwacht en verassing. Dit omdat ik nog niet zo lang geleden gestopt was met de pil.. Ik word ook in oktober uitgerekend, alleen weet niet precies wanneer in oktober.. Hopelijk weet ik na 7 maart (eerste echo) meer!
Ik voeg mij graag toe Ook ik ben zwanger (spontaan) na 2 keer ivf. Ben er beduusd van, dit is echt een wonder! Ik moet nog naar de verloskundige maar schat ook oktober in.... Liefs 🤗
Na 1 miskraam in ronde 17 spontaan zwanger ook! 25 oktober uitgereend! Joining you and the others ❤️️
Wauw gefeliciteerd!! Het lijkt wel in de lucht te hangen!! Hier 2 miskramen en 2 dochters na IUI behandelingen. Ook nooit een reden gevonden. De jongste is nu 3 en al die tijd zonder voorbehoedsmiddelen. En vandaag zomaar ineens een positieve zwangerschapstest!!! #helemaalbeduusd
Hier ook weer spontaan zwanger en volgens mij eind oktober uitgerekend. maandag een echo en het hartje klopt ❤ ben nog wel heel onzeker heb veel buikkrampen en onwijs misselijk. voor ons echt een wonder. bij beide jongens had ik hormonen moeten slikken en deze gewoon zonder. ❤❤❤