Gefeliciteerd leuk zo een derde!! Ik ken je gevoel heel erg ik was heel erg onzeker over de praktische zaken van hoe dalijk combineren baby en werk en nog eens 2 schoolgaande kids van 6 en 4 jaar zonder eigen auto en rijbewijs en ook van ga ik het allemaal redden 3 kids etc en vinden me andere 2 kids het wel leuk dat er nog een zusje aan komt en ook nog van een andere vader maar ik heb het allemaal los kunnen laten verder in de zwangerschap nu ken ik ieder moment bevallen en me andere 2 kunnen niet meer wachten elke ochtend vragen ze of hun zusje er al is en of ze eindelijk kunnen knuffelen hihi
Mijn eerste echo was goed. Gisteren iedereen medegedeeld! Reacties waren vooral heel enthousiast. Velen waren wel verrast, hadden het niet meer verwacht. Sommige wel. Maakt gelukkig nu wel dat ik het kan delen maar blijft lastig om te klagen… want eigen keuze! Maar gelukkig kan dat bij sommige mensen wel, dat maakt het draaglijker, lucht het op en geeft ook weer ruimte voor positiviteit door het negatieve 'uit te laten'. Ik kon het niet langer uitstellen, ik voel(de) mij niet meer mezelf en ging mij wat isoleren zeg maar. Nu kunnen ze begrijpen waarom ik mij gedraag zoals ik doe.
Dank je! Leuk om te horen zeg..ik ben ook erg benieuwd hoe mijn kindjes gaan reageren. Ze zijn 2.5 en 4 jaar.
Dank je jij ook! Ik vind 2 al druk dus ben erg benieuwd hoe het met 3 zal gaan haha..Ik merkte al toen de 2e geboren was ik iets makkelijker was als bij de eerste. Slapen toevallig bij jullie kindjes bij elkaar op de kamer?
Ik heb zelf ook geen auto, wel een rijbewijs. Maar gebruik de fiets voor alles..ben nu ook al aan het denken hoe ik dat dadelijk allemaal moet gaan doen pff. Je bevalt al bijna?? Woww..hoe voel je je nu? Succes alvast met je laatste daaagjes!!
Wat fijn dat alles goed is! Super! Het lijkt mij inderdaad ook een goed gevoel als je het gewoon kan vertellen. Vindt zon 'geheim' ook niks haha, wil het liefst van de daken schreeuwen maar hou me in
Nee, ze hebben allemaal een eigen kamer. Terwijl ze soms klagen dat ze een kamer willen delen mocht de 4e er komen moeten er wel 2 samen slapen. Dat wordt 1 groot feest voor ze
Ik ook zit tot op de dag van vandaag nog steeds op de fiets elke dag de kindjes na school te brengen Klopt ben aan t wachten tot ze zich aandringt tot nu toe nog niks haha wachten duurt lang voel me verder wel nog erg goed
Hier ook onverwachts een derde op komst. Zwanger geraakt door de implanon heen. Uiteindelijk zeker gewenst. We hebben het laatst bekend gemaakt. Meeste reacties waren positief. Mn 2 kinderen moeten uiteindelijk een kamer gaan delen. Maar voorlopig doen we eerst het kleintje bij ons op de kamer. Heel spannend allemaal en het zal nog drukker worden. Mijn oudste is een heel pittig meisje van 3 jaar maar alles komt goed zeggen we altijd.
Gefeliciteerd! Ik zie dat je 16 weken bent Ik denk dat ik het ook pas rond die tijd bekend ga maken. Bij de andere twee was het met 10 weken zoiets maar op een een of andere manier vindt ik dat nu veels te vroeg.. Hier gaat de kleine dan ook op onze kamer. Zowiezo het eerste half jaar. Daarna moet er een zn kamer gaan delen hhaha