Thuis sporten met HASfit! Wie doet mee?

Discussie in 'Algemene clubs' gestart door ImAmommy, 8 mrt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Hoi allemaal,

Ik heb een leuke workout programma gevonden om thuis te kunnen sporten. Ze hebben volledige workout programma's en meal plans en heerlijke recepten. En dat allemaal gratis :D

HASfit Free Workouts on Demand - Best Exercise Routines - Diet Plans - Fitness Plans At Home or In Gym for Men and Women Work Out

Aangezien de groep waar ik voorheen mee schreef niet meer actief is, bedacht ik me om een nieuwe groep aan te maken.

Ik heb altijd thuis gesport, omdat mij dat het beste uit kwam :)

Vandaag begonnen met de "Beginner Workout Program" om weer op kracht te komen na een lange tijd niet gesport te hebben (wegens verhuizing):

HASfit's Foundation Beginner Workout Program - HASfit | HASfit

Zojuist begonnen vanaf het begin en de "25 Minute Low Impact Cardio Workout" gedaan. Ik vond het tot mijn grote verbazing super leuk en uitdagend en dat zegt heel wat aangezien ik een hekel heb aan cardio haha :p

Wie doet er gezellig mee? :)

Ben benieuwd naar de kracht training van morgen ;)

2. droomwens79

droomwens79 Niet meer actief

Super leuk, ik doe mee:D:D
    Heb net ook even de 25 minuutjes gedaan, super leuk:)
    Ik sport al een tijdje thuis, dus leuke uitdaging erbij.

X Mariska

3. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Gezellig :D

Heb je een bepaalde doel dat je wilt bereiken of sport je gewoon om fit te blijven?

4. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Ja ik ga er ook aan beginnen wilde al een tijdje thuis sporten. Puur kilo's kwijt raken is het doel, strakker worden. Ben er nog niet over uit of ik me ook wil aanmelden op een sportschool maar dit is denk ik wel een mooi begin.

5. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Leuk! Welcome to the club :D
    Hoeveel kilo's wil je kwijt? Dit is idd een mooi begin. Ben benieuwd wat je er van vindt :)

6. droomwens79

Mijn doel is gezonde voeding en sporten, en daarbij afvallen!! Ben al ruim 40 kilo afgevallen sinds 21 mei 2016:D

7. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Veel :D ik zie wel hoe ver ik kom ;)

Wil morgen starten.

8. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Knap zeg!

Ik heb hetzelfde doel. Gezonde leefstijl en slanker/strakker worden :)
    Afvallen hoeft in principe niet meer. De zwangerschaps kilo's zijn er zo goed als af

9. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Waar een wil is, is een weg! Leg de lat niet al te hoog voor jezelf morgen. Als je jezelf uitdaagt is het goed genoeg :) je zult vanzelf sterker worden. You can do this! Zet hem op morgen ;)

10. droomwens79

Dag 2 zit er weer op:D:D op na morgen
    Nu heerlijk de tuin lenteproef maken:)

11. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Same here! Kom net uit de douche :D
    Ik voel al mijn spieren haha, maar heb ook een hele tijd niet gesport :)

Oooh heerlijk!! Onze tuin is nog een enorme zandbak (nieuwbouw woning he :p ) Wij hebben de tuin net laten meten en krijgen een offerte van hoeveel zo'n grap gaat kosten ;) Ben benieuwd....

12. droomwens79

Nou vanmorgen opgestaan met spierpijn, en ik sport toch al een lange tijd, maar minder belastend dan deze oefeningen denk ik hahahaha:D:D

Leuk de plannen voor je tuin, wij wonen nu ruim 1 jaar en 3 maanden in ons koophuis, vlak aan zee:) jaren 30 woning, helemaal blij mee ook:D

13. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Ohhh heerlijk zo vlak aan zee 😁

Ik vind de spierpijn wel lekker hahaha. Vandaag dag 3! Eerst ff de boel in huis opruimen, wassen en ophangen ;)

Vanmiddag lekker met dl stukje gaan wandelen. Hier schijnt de zon zo heerlijk 😎 word er vrolijk van 😁

14. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Aangezien de training van vandaag uit maar 15 min strekoefeningen bestond, heb ik er naast nog een 30 min hit kettlebell training van bodyfit by Amy gedaan voor een extra uitdaging.

Morgen een rustdagje en zondag weer aan de slag :D

15. Pera

Pera Actief lid

4 dec 2015
    351
    27
    28
    NULL
    NULL
    Nog niet begonnen 🙈 Begint al goed. Ja drie minuten en toen bedacht dat ik me eigenlijk beter voor wilde bereiden. Ze beginnen dat je geen materialen nodig hebt maar ineens kwamen de dumbells tevoorschijn. Vind de site eigenlijk ook een rommeltje. Als ik kijk naar weight loss zie ik wel veel video's maar geen programma. Die is er alleen voor beginners.

16. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Haha het beginnen is ook de moeilijkste moment :)

Ik vind de site wel overzichtelijk, maar ik ben er ook met mijn laptop op geweest. Misschien dat het met de telefoon een rommeltje is?

Hier een link met alle fitness programma's. De doelen zijn er bij beschreven: (via "workout programs", dan "Which program is right for me?")

Which program is right for me? - HASfit | HASfit

Klik op de de programma en dan kom je bij de fitness programma terecht.

Ik zou in jouw geval wel met de beginner programma beginnen, om eerst kracht, conditie en spieren op te kunnen bouwen. Zo kun je al die andere programma's beter bij houden.

Foundation Beginner Workout Program:
    Difficulty: Beginner – Limited exercise experience or “it’s been a while!”
    Ages: 10 and Up
    What? Build a well rounded foundation including strength, endurance, flexibility, and balance.
    Who? Those looking to lose body fat and gain strength simultaneously.
    Why? Lose weight, gain strength, increase cardiovascular health, get fit.

Je hoeft nog niet met dumbells aan de slag, tenzij je het zonder te makkelijk vindt. De gewichten daarvan bepaal je ook zelf door naar je kracht te kijken en naar je lichaam te luisteren. Je kan beter met flesjes water beginnen en de gewichten langzaam bij beetje zwaarder maken voor meer uitdaging.

Als beginner moet je de lat voor jezelf niet al te hoog leggen en alles langzaam opbouwen. Zo houd je het ook het beste vol.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt meid :)

17. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Hier nog lekker op schema. Gisteren de "30 Min Low Impact Cardio Workout for Beginners" gedaan en zometeen de "15 Minute Low Impact Aerobics". Ik denk dat ik ernaast nog een kettlebell workout ga doen. Eerst kijken hoe mijn spieren erop reageren. Wil ze niet overbelasten namelijk aangezien ik een tijdje niet gesport heb, moet ik het ook weer rustig opbouwen ;) Wel moeilijk om jezelf in te houden hoor haha :)

Daarna gaan we met dl lekker naar buiten van het zonnetje genieten :D

18. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Whooooo!!!! programma voor vandaag zit er op! Ik vind het best pittig (met dumbells). Ben buiten adem joh :D Heb hiervoor ook ff een kettlebel booty workout van 12 min en een kettlebel abs workout van 15 min gedaan. Wel genoeg voor vandaag ;)

Nu nog de cooling down, shakeje naar binnen werken, douchen en de deur uit met dl :D

19. ImAmommy

ImAmommy Fanatiek lid

23 aug 2015
    1.614
    1
    36
    Vandaag de 20 minuten yoga en 15 minuten strekoefeningen van de cool down gedaan. Wat voelde dat heerlijk! Had enorme spierpijn na de kettlebel oefeningen van gisteren :D meer doe ik vandaag niet, want ik merk dat mijn spieren wat rust nodig hebben :)

Hoe is het met jullie?

20. droomwens79

Heb vandaag 20 min yoga gedaan, was wel heerlijk na 10 kilometer wandelen :)

Deel Deze Pagina